וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ זמביה הצעירה נחת למבחנים במכבי פ"ת

14.1.2008 / 9:09

רוג'רס קולה בן ה-19 ינסה להרשים את המאמן עופר פביאן, אחרי שעיסקת קליפורד מולנגה התפוצצה. זוארץ: "עופר ימשיך לאמן"

חלוץ נבחרת זמביה הצעירה רוג'רס קולה (19) נחת היום בישראל וייצטרף לאימוני הקבוצה, שהחליטה לבחון את השחקן לאחר שעיסקת מולנגה התפוצצה והוא ככל הנראה לא יגיע לישראל.

עסקת העברתו של החלוץ קליפורד מולנגה למכבי פתח תקוה התפוצצה הבוקר (שני), לאחר שהקבוצה לא קיבלה אישור מקבוצת האם שלו על שחרורו. היו"ר, שינו זוארץ: "עד עכשיו לא קיבלנו אישור וכנראה שהוא לא יגיע. נחכה עד מחר, אבל כרגע יש בעיה עם המאמן שלו". מולנגה שוהה באליפות אפריקה עם נבחרת זמביה.


"עופר ימשיך לאמן", אמר אתמול זוארץ באסיפת הקבוצה לפני האימון. "אני נותן לו גיבוי. כולנו באותה סירה ואני נותן תמיכה לקבוצה ולכם. כולם צריכים להתאושש, שתי נקודות מ-12 אפשרויות זאת תפוקה לא טובה. נגד נתניה תצטרכו לתת את הנשמה בשביל להצליח. אנחנו עושים מאמצים להביא שחקנים". גורם בקבוצה אמר: "הם יביאו שחקנים רק כגיא יחתום. הם עושים לעופר את המוות. עובדה שהם מטרפדים הכל. אם עמוס לוזון ירצה להחתים את גיא, הוא לא יראה אף אחד ממטר". בקבוצה מתכוונים לפנות שוב לשלומי ארבייטמן, הוא לא מעוניין לשחק בפתח תקוה.

שחקנים בקבוצה מתכוונים לפנות להנהלה כדי שתחתים חלוץ. כזכור, השחקנים הוותיקים טוענים כי הם סובלים מהעובדה שהחוזה שלהם מורכב מפרמיות."אין חלוץ ליד אוהד קדוסי שיכבוש שערים. ככה אי אפשר להמשיך. צריך להביא הביתה פרנסה", אמר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully