וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון הביסה את נהריה 69:87

14.1.2008 / 20:30

עירוני נהריה הגיעה עם הרבה תקוות לאולם הריק והקפוא בחולון, אבל אז איבדה את הראש והובסה 69:87 על ידי קבוצתו של דורסמן. טאקר הצטיין

היו לא מעט קבוצות בליגת העל העונה שסבלו מהאולם הריק מאוהדים של הפועל חולון, והתקשתו להציג רמת משחק גבוהה, ולרשימת הקורבנות הצטרפה הערב (שני) עירוני נהריה, שהובסה 87:69. לעובדה הזאת הצטרף מזג האוויר הקפוא באולם הפחים בחולון, שעשוי להסביר את היכולת החלשה במיוחד של חניכיו של אריאל בית הלחמי, אלא שגם התירוץ הזה לא מספיק. נהריה היא ללא ספק הקבוצה המאכזבת של הסיבוב הראשון של ליגת העל, והערב היא הראתה בדיוק מדוע. במשך דקות ארוכות לא היה לה מנהיג על המגרש, הספסל שלה עם ברק פלג וסאשה אוצ'קוליץ' הוא כבד ואנמי, והקבוצה מרבה לאבד כדורים. זה לא מעודד, במיוחד לאור העובדה שהיריבה הבאה שלה היא מכבי תל אביב.

חולון לעומת זאת המשיכה בקו העליה שלה בשבועות האחרונים, וגם הערב הציגה קבוצה מצויינת ומאוזנת (5 קלעים בדאבל פיגרס), המנוהלת על ידי מורן רוט (10 אסיסטים), שרצה בכל הזדמנות. בחולון הניצחון הערב הוא סיבה כפולה למסיבה, לאחר שהיה זה המשחק האחרון ללא קהל של הקבוצה, ובקרוב יוכלו שוב למלא שם את האולם. בהתחשב בעובדה שמאז שהחלה לשחק ללא קהל לא הפסידה חולון בבית, אולי כדאי שישקלו בקבוצה למנוע מקהל להיכנס גם במשחקים הבאים.

נהריה נתקעה כבר בפתיחה על 5 נקודות, ולא הצליחה לקלוע במשך שבע התקפות רצופות, והמארחים ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון 5:19. משם שמרה חולון על ההפרש הדו ספרתי, ובכל פעם שנהריה ניסתה להתקרב, היא קיבלה נקודות ממורן רוט או מפי ג'יי טאקר. אריאל בית הלחמי התעצבן על השופטים ברבע השני וקיבל עבירה טכנית, שרק עזרה לחולון להגדיל את ההפרש. במחצית השניה עוד ניסה אשנטה ג'ונסון להחזיר את האורחים למשחק, אבל טאקר ורוט לא נתנו לזה לקרות, ורק הגדילו את היתרון בסיום.

מהלך המשחק

חולון עלתה עם פי ג'יי טאקר, כריס ווטסון, מורן רוט, טריי סימונס ואריק קמפבל.

נהריה פתחה עם אשנטה ג'ונסון, אדריאן פלדג'ר, ג'ון גילקריסט, עידו קוז'קרו ומתן נאור.

שתי הקבוצות סבלו מהיעדרות הקהל, והתקשו להסתדר עם מזג האוויר הקר ששרר באולם, והירבו להחטיא מבחוץ. פי ג'יי טאקר העלה את חולון ל-5:9 עם דאנק גדול בהתקפה מתפרצת. נהריה לא הצליחה למצוא את הסל במשך שש התקפות רצופות, מורן רוט הפציץ מבחוץ ופי ג'יי טאקר לקח את חולון עד 5:19. מתן נאור סוף סוף מצא את הסל, וגילכריסט הוריד את הקבוצות עם שלשה, ורק 13:22 לזכותם של המארחים.

טריי סימונס מצא את הנקודות הראשונות שלו במשחק עם פתיחת הרבע השני כשקלע מחוץ לקשת, ושני מהלכים של סל ועבירה, אחד של טאקר והשני של מורן רוט, ביחד עם ריבאונד התקפה של קמפבל, העלו את חניכיו של מיקי דורסמן ליתרון 20, 18:38. אוצ'וקוליץ' עלה אל הפרקט ומיד צלף שלשה, אבל גוני יזראעלי החזיר מהצד השני. קוזי'קרו לקח ריבאונד התקפה והוריד את ההפרש ל-13, אבל אריאל בית הלחמי קיבל עבירה טכנית, וסימונס הגדיל את היתרון מהקו. סל מטורף של אבי סוכר הוריד את הקבוצות למחצית כשחולון מוליכה 35:50.

אוטיס היל פתח את המחצית השניה עם סל ראשון שלו, אבל אריק קמפבל המשיך להתעלל בגבוהים של נהריה עם עוד סל מריבאונד התקפה, נהריה שוב איבדה כדור וחולון עלתה ליתרון 24. אבל אז התעורר ג'ונסון, קלע 7 נקודות רצופות לקבוצתו, וג'ון גילכריסט הוריד את האורחים בפיגור 70:57 בסיום הרבע השלישי.

קוז'יקרו פתח את הרבע הרביעי עם 4 נקודות רצופות, ואבי סוכר כבר הקטין ל-63:74, אבל בדיוק אז נהריה הצליחה שוב לאבד שני כדורים קריטיים, וחולון הענישה בצד השני. פי ג'יי טאקר המשיך לצלוף מכל טווח, ומורן רוט חדר והגדיל את היתרון ל-22.

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: פי ג'יי טאקר 23 (7 ריבאונדים), מורן רוט 16 (10 אסיסטים), אריק קמפבל 15 (14 ריבאונדים), טריי סימונס 13 (5 חטיפות), כריס ווטסון 12, ריאן לקסר, עמית תמיר, טוני ווישהאם וגוני יזרעאלי 2 נקודות כל אחד.

לנהריה: אשנטה ג'ונסון 18, אבי סוכר 13 (7 אסיסטים), עידו קוז'קרו 11 (6 ריבאונדים), ג'ון גילכריסט 10, מתן נאור וסאשה אוצ'וקוליץ' 6 כל אחד, אוטיס היל וברק פלג 2 נקודות כל אחד, אדריאן פלדג'ר 1.

"החיים לא הכי יפים"

המאמן המנצח, מיקי דורסמן, שקבוצתו נראתה לפרקים מצויין על המגרש וכמעט ולא התקשתה, אמר: "70 אחוז מתכנית המשחק שלי עבדה. 30 אחוז עדיין לא. צריך לזכור שעברנו לא מעט דברים והשחקנים עדיין צריכים להתייצב". המצטיין במשחק, פי. ג'יי טאקר אמר: "היה משחק טוב, בעיקר של החב'רה הגדולים שפינו לי ולמורן רוט את הדרך. היה מאוד קר אבל אנחנו רגילים לזה. אנחנו עובדים קשה כדי להיות יציבים ואני מקווה שיצאנו לדרך חדשה".

בית הלחמי היה נשמע מאוכזב במיוחד בסיום: "אין לי תשובות. אין ספק שבקטע המקצועי לא היו לנו תשובות להרכב של חולון ולא יכולנו להתמודד איתם. זו תקופה לא קלה. היו כמה פעמים שחזרנו, למרות שאני חייב להודות שהם שלטו כל המשחק. כל פעם עשינו עוד טעות וזה מסמל את כל המשחק". בנוגע לשינויים אפשריים בקבוצה, אמר המאמן: "אני צריך לחשוב על זה. אני לא בעד להביא שחקנים, אנחנו פשוט צריכים לנסות ולהתרומם הלאה. אני בטוח שהשחקנים סומכים עליי". לגבי היריבה הבאה שלו, מכבי תל אביב, אמר בית הלחמי: "בשבוע הבא יש לנו משחק בנוקיה. החיים לא הכי יפים, אבל אנחנו נעבור את זה".

עידו קוז'יקרו: "זה מתסכל מאוד באופן אישי וקבוצתי. כל אחד מאיתנו צריך להסתכל עמוק פנימה ולחשוב מה לעשות. היינו במצבים קשים בקריירה וזה לא מה שישבור אותנו. אין לי הסבר למה שקרה פה היום ואנחנו ננסה לתקן, כנראה שיש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא קדימה למרות שזו מכבי ת"א. צריך לעשות עקב לצד אגודל, לנסות להשתפר ולהאמין. אני מקווה שיבואו ימים טובים יותר לנו ולקהל שלנו" .

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully