וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בונדר גמר את העונה

רגב גולדמן

14.1.2008 / 9:12

מגן הפועל ת"א, שנפצע בברכו, ינותח ויצטווה לנוח כ-3 חודשים. אסולין, שנקנס ב-50 אלף ש"ח: "מנסים למוטט אותי, אבל אני חזק כמו שור"

דני בונדר, מגינה הימני של הפועל תל אביב, סיים את העונה. בונדר נפצע בברכו במהלך המחצית הראשונה, במשחק ההפסד להפועל כפר סבא 2:1. כבר לאחר המשחק חששו בקבוצה מכך שהמגן קרע את הרצועה בברך, ולצערם, החשש התאמת.

בונדר, בעצה אחת עם רופאיו, החליט לעבור ניתוח מיידי תוך כשבועיים ימים לאיחוי הרצועה. זמן ההחלמה המשוער מניתוח כזה אורך כשלושה חודשים, כך שבונדר כבר לא יראה דשא יותר העונה ולא יוכל לעזור לאדומים במאבק ההישרדות שלהם בליגה הבכירה.

רופא הקבוצה, ד"ר יונתן ריק, אמר הבוקר לאתר הרשמי של הקבוצה: "מדובר בנזק מאוד משמעותי לרצועות הברך. כעת דני ינוח כחודש ימים ויעבור פיזיותרפיה ובסוף החודש הזה הוא יעבור אבחנה נוספת כדי לקבוע את המשך הטיפול שסביר להניח יכלול ניתוח.מדובר בהיעדרות מהמגרשים לתקופה לא קצרה".

אסולין: "מנסים למוטט אותי, אבל אני חזק כמו שור" (משה בוקר, הארץ)

ליאור אסולין חזר אתמול ממספר ימי מבחנים בבלגיה והתקבל בקנס של 50 אלף שקל על האיחור ארצה בתום פגרת החורף.

בהפועל תל אביב מנסים לדחוק את השחקן החוצה, אולם אסולין לא מגלה סימני שבירה. עם זאת, נראה כי במידה שהחלוץ לא יצטרף לפ.צ. בריסל בה נבחן, הוא יעשה את דרכו לבני יהודה.

אסולין נשמע אתמול לוחמני במיוחד: "אי אפשר לקנוס אותי. אין דבר כזה לתת לי קנס של 50 אלף שקל, זה לא רציני וזה לא יקרה. הפועל תשלם לי את כל מה שמגיע לי על פי החוזה. הם מנסים לעשות הכל כדי למוטט אותי, אבל אני חזק כמו שור. אני לא אעזוב את הפועל ת"א אם אפגע כלכלית. אם הפועל רוצים, אפשר לסגור את העניינים מיד. לי יש זמן, אני לא מוטרד והם לא יצליחו לשבור אותי".

אסולין מוכן לוותר על חוזהו הכבד תמורת קבלת כרטיס השחקן שלו, או לעבור לקבוצה אחרת תמורת החוזה בו הוא מחזיק בוולפסון - 240 אלף דולר לעונה, וחוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות.

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, נזף אתמול בשחקניו במהלך האסיפה והזהיר אותם כי כל שחקן שיספוג כרטיס אדום יקבל מיידית קנס של אלף דולר. המאמן קיים גם שיחה אישית עם הקשר וואליד באדיר, שהחמיץ בעיטה מהנקודה הלבנה בדקה ה-88, וביקר אותו על צורת משחקו. בעקבות פציעתו של דני בונדר מתכוון גוטמן להחזיר לסגל את עמאר מנצור, שכבר היה בדרך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully