וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי שורד בצמרת, גל פרידמן מגמגם

14.1.2008 / 8:36

יומה השני של אליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד היה פחות מוצלח עבור הישראלים. צוברי שישי, משיח שמיני, פרידמן 33

יום השיוטים השני באליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד התקיים לפנות בוקר (שני) בניו זילנד, והיה פחות מוצלח עבור הנציגים הישראלים.

שחר צוברי, שדורג שני בתום שני השיוטים הראשונים, ירד למקום השישי הכללי בתום ארבעה שיוטים, אחרי שסיים היום במקומות 6 ו-17. נמרוד משיח סיים במקומות 10 ו-11 וירד למקום השמיני בדירוג הכללי. מדליסט הזהב האולימפי, גל פרידמן, פסל בשיוט השלישי וסיים רביעי בשיוט הבא, מה שהוריד אותו בינתיים למקום ה-33 בדירוג הכללי. פרידמן יכול להתנחם בעובדה שעדיין לא בוצע הניפוי של השיוט הרע ביותר, מה שיכול להקפיץ אותו בחזרה למעלה. טום אשלי הניו זילנדי ניצח בשני השיוטים והוא מוביל את התחרות בביטחה עם 6 נקודות שליליות. איבן פסטור לפואנטה הספרדי מדורג שני (9 נק') ופיוטר מישקה הפולני שלישי (11 נק').

אצל הנשים, מעיין דוידוביץ' עדיין מובילה על לי קורזיץ במאבק על הכרטיס לבייג'ינג, אבל צריך לזכור שכדי להשיג אותו לא מספיק לנצח בין הישראליות, אלא גם לתפוס את אחד מעשר המקומות הראשונים. דוידוביץ' סיימה את שני השיוטים היום במקומות 10 ו-14 וירדה למקום ה-19 הכללי. קורזיץ התאוששה מפתיחה חלשה ביום הראשון עם מקומות 16 ו-2, שהעלו אותה למקום ה-26. אלסנדרה סנסיני האיטלקיה, מדליסטית אולימפית שלוש פעמים, מובילה את התחרות לנשים עם 8 נקודות שליליות ומקדימה בנקודה אחת את ברברה קנדול מניו זילנד. מרינה אלבאו הספרדיה מדורגת שלישית עם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully