וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קלאסיקו ללא הכרעה

13.1.2008 / 20:55

אולימפיאקוס אירחה את פנאתינייקוס למשחק הגדול של יוון, אבל השתיים סיימו בתיקו 1:1. בצרפת: פ.ס.ז' הביסה 0:3 את לאנס

הדרבי הגדול של הכדורגל היווני הפגיש הערב (ראשון) את פנאתינייקוס ואולימפיאקוס (למרות שלאוהדי א.א.ק יהיה מה להגיד על הקביעה הזו) והשתיים נפרדו בתיקו 1:1 שלא ממש עזר לשתיהן. השתיים עלו על הדשא באצטדיון קראיסקאקיס אחרי שכבר אתמול הביסה א.א.ק אתונה 1:5 את וריה וחזרה למקום הראשון. ניצחון של אולימפיאקוס היה מחזיר אותה לפיסגה, אבל היא לא הצליחה להשיג 3 נקודות מול היריבה ההיסטורית.

דאמה נ'דוייה הסנגלי, שהגיע העונה מאקדמיקה הפורטוגלית, כבש ראשון בדקה ה-14 והעלה את האורחים הירוקים ליתרון. ה-0:1 הזה החזיק עד הדקה האחרונה של המחצית, אז הישווה פרסקבאס אנצאס והישווה ל1:1. במחצית השנייה לא הצליחו שתי הקבוצות למצוא הכרעה והן הסתפקו בנקודה שהשאירה את א.א.ק במקום הראשון.

הצמרת היוונית לאחר המחזור ה-16:

1. א.א.ק אתונה 36 נקודות.
2. אולימפיאקוס 35.
3. פנאתינייקוס 34.
4. אסטרס טריפוליס 29.
5. אריס סלוניקי 28.

פ.ס.ז' נושמת לרווחה

פאריס סן ז'רמן השקועה בתחתית הצרפתית, אך עדיין מהצד הנכון של הקו האדום, אירחה הערב במחזור ה-20 את לאנס, שנמצאת בצד הלא נכון של אותו קו אדום והביסה אותה 0:3.

ההרכב שהעלה פול לה גואן אולי היה הטוב ביותר שלו אבל שערים לא ראה ממנו המאמן. רק כשהחליט לעשות את החילופים הגיעו גם השערים. פאולטה, שעלה מהספסל, כבש את הראשון בדקה ה-57, אמרה דיאנה מחוף השנהב, שהתחיל את המשחק גם הוא על הספסל, כבש צמד בדקות ה-64 וה-66, כדי לתת לקבוצתו פור קטנטנן מהתחתית הלחוצה.

במשחק נוסף:

ראן - מארסיי 1:3
לראן: מיקאל פאגיס 39, סילבאן ווילטורד 82,88. למארסיי: ג'יבריל סיסה 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully