וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "נגיש תלונה נגד קבוצה שפנתה לשחקנים שלנו"

יצחק סולומון

13.1.2008 / 20:02

מאמן בני סכנין זועם על יצר החמדנות כלפי שחקניו. "אנחנו משלמים את המחיר על היותנו קבוצה ענייה ומצליחה". על הניצחון בטדי: "המתוק ביותר"

בסכנין לא מתכוונים לוותר על הכוכבים שלהם, בעקבות הפרסומים לפיהם קבוצות מהפרמיירליג באנגליה מעוניינות במאור בוזגלו, קבוצות ברוסיה מגלות עניין בחלוץ איליה יבוריאן, ומכבי נתניה פנתה לקשר הקולומביאני ג'ון קולמה.

"אם נדע בוודאות שקבוצה זו או אחרת פנתה לשחקנים שלנו, נגיש תלונה בהתאחדות לכדורגל", איים המאמן אלישע לוי. "אסור לשכוח שהאנשים תחת חוזה. אנחנו קבוצה ענייה, עם תקציב בסביבות 11 מיליון שקל, כנראה שקבוצות אחרות מסוגלות להציע לשחקנים שלנו יותר כסף. נעשה כל מאמץ לשמור על הסגל הקיים, אבל כנראה שזה המחיר של קבוצה מצליחה, מה גם שההיצע בשוק הישראלי מצומצם. קבוצות מדברות עם השחקנים שלנו, למרות שזה אסור. נעשה הכול לשמור על השחקנים, לפחות עד סיום העונה".

על המשחק בטדי אמר לוי: "אפשר לומר שהיציעים הריקים די עזרו לנו. בית"ר ירושלים זו קבוצה שמונעת על ידי הקהל הדומיננטי שלה, שדוחף אותם קדימה. אתמול הקהל לא היה, ואנחנו באנו עם רמת מוכנות גבוהה, ועם המון מוטיבציה. מי שראה את המשחק ראה שמהרגע הראשון סכנין באה כדי לנצח".

אלישע לוי הזכיר כי גם בסיבוב הראשון עצרה קבוצתו את בית"ר, שהגיעה לדוחא עם מאזן של ניצחונות בלבד וסיימה בתיקו. "יש לנו ארבעה ניצחונות חוץ העונה. ללא ספק הניצחון בטדי היה המתוק ביותר. עכשיו כולם יודעים שיש לנו קבוצה טובה וחזקה. נעשה כל מאמץ להמשיך בעונה היפה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully