וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הכל ורוד

13.1.2008 / 19:14

רוד ואן ניסטלרוי כבש צמד וריאל ניצחה 0:2 בלבנטה. לה קורוניה הפסידה 4:3 בויאריאל, אלמריה-אספניול 0:1, בטיס ניצחה את חטאפה

המחזור ה-19 בליגה הספרדית יצא אתמול (שבת) לדרך, ונמשך היום. את עיקר העניין כמובן גוררת הצמרת, אבל גם בתחתית הספרדית מעניין מאוד, ולמחזור הזה נכנסו כל הקבוצות מהמקומות 9-19 כשלכולן בין 17 ל-21 נקודות. מרתק.

לבנטה-ריאל מדריד 2:0

אחרי הניצחון אתמול של ברצלונה שהתקרבה למרחק של ארבע נקודות מריאל מדריד, רצתה הערב אלופת ספרד לפתוח שוב את הפער לשבע. על הנייר היריבה נראתה מתאימה, לבנטה מהמקום האחרון בטבלה. ללא סרחיו ראמוס המושעה והיינצה ורובן הפצועים, ריאל התחילה רע. שוב, כמו בשבוע שעבר נגד סארגוסה, היה זה איקר קסיאס שהציל את ריאל שוב ושוב במחצית הראשונה.

שוסטר החליט לא לעשות חילופים במחצית, וגם את המחצית השנייה פתחה ריאל רע. בדקה ה-56 לשוסטר נגמרה הסבלנות והוא מוציא את בפטיסטה ומכניס את גוטי. החילוף הכניס קצת קצב למשחק של ריאל. ראול הגיע למצב לא רע, וגם רוביניו התקרב. בדקה ה-71 כבש רוד ואן ניסטלרוי את הראשון של ריאל בפנדל.

לבנטה המסכנה ניסתה לרדוף אחרי ריאל בדקות שנותרו, אבל כנראה שאין מתסכל יותר מאשר לרדוף אחרי ריאל. בדקה ה-88 עוד מסמר בלב של לבנטה, גוטי הרים וואן ניסטלרוי כבש את השני שלו. עוד ניצחון לאלופת ספרד, גם עם הכדורגל לא היה משהו, עוד 3 נקודות יש.

ויאריאל - לה קורוניה 3:4

הצוללת הצהובה איבדה בשבועות האחרונים את המקום בין ארבע הראשונות, ולא רצתה להמשיך לאבד גובה. מולה עלתה דפור עם השוער השלישי, פרביציו, זכר לתקרית המכות בסוף השבוע בה היו מעורבים דודו אוואט וגוסטבו מונואה. דפור התחילה טוב כאשר סרחיו גונזאלס העלה אותה ליתרון בפנדל בדקה ה-27, ג'וזפה רוסי הישווה לויאריאל מאותה נקודה ארבע דקות מאוחר יותר.

פאבלו אמו העלה את לה קורוניה ליתרון חוץ שני בדקה ה-59. רק ניהאט הטורקי של של ויאריאל הישווה בדקה ה-67. וזה לא רק מה שהיה לניהאט להציע, הטורקי השלים צמד בדקה ה-69. ג'ון דאל תומסון העלה את ויריאל ל-2:4 בפנדל בדקה ה-81. אנדרס גוורדדו עוד צימק בדקה האחרונה, אבל לה קרוניה בצרות צרורות.

סארגוסה-מאיורקה 2:2

בצורה מפתיעה, נוכח הסגל האיכותי שלה, סראגוסה לא מצליחה להתרומם העונה, מספר חודשים בלבד אחרי שנאבקה בצמרת. מאיורקה וסארגוסה צמודות בטבלה ולשתיהן 21 נקודות, ורק שני שערים לטובת סארגוסה מעמידים אותה במקום ה-11 בטבלה ואת מאיורקה מקום אחריה.

האורחים היו אלה שפתחו טוב וכבר בדקה ה-16 עלו ליתרון משער של פרננדו וארלה. לסארגוסה לקח זמן להיכנס למשחק, אבל כשזה קרה, דייגו מיליטו, האח של גבי מבארסה, כבש צמד בדקות ה-23 וה-36 כדי להפוך את התוצאה. הנדנדה נמשכה כשדני גוויזה הישווה בדקה ה-62 וסגר את השערים למשחק הזה.

בטיס - חטאפה 2:3

בטיס פתחה את העונה בצורה נוראית, אבל בשבועות האחרונים קצת התאוששה, תחת המאמן החדש פאקו צ'פארו. בשבוע שעבר הגיעה תבוסה כואבת לסביליה בדרבי, אבל היום השחקנים בירוק-לבן ידעו לתקן מעט, וכבר אחרי 4 דקות כבש מריאנו פאבונה את הראשון. חצי שעה עברה ואדו הברזילאי הכפיל. במחצית השנייה החליטה חטאפה לעזור לבטיס, כאילו שזו הייתה צריכה, ודויד בלגנר כבש שער עצמי וקבע 0:3 לבטיס. רובן דה לה רד הבקיע לחטאפה בפנדל בדקה ה-63. חטאפה התעוררה לה לאיטה, ובדקה ה-78 מאנו דל מוראל הקטין בעוד שער. אבל זה כל מה שהיה לה להציע.

אלמריה - אספניול 0:1

בתוך חבורת התחתית הצפופה נמצאת גם אלמריה, והיום ציפה לה משחק קשה מאוד מול אספניול הלוהטת, שבונה ברצינות על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. למרות השאיפות הגבוהות של אספניול, אלמריה הקטנה לא נבהלה ובדקה ה-88 כבש אוצ'ה את שער הניצחון הכל כך חשוב.

אוסאסונה - סנטאנדר 2:0

ראסינג ממשיכה זו עונה שנייה ברציפות להוות את אחת מהפתעות הליגה, והיא הגיעה לפאמפלונה כשהיא במקום השישי בטבלה. מנגד אוסאסונה, הייתה חייבת ניצחון כדי להימלט מעט מהתחתית. סאנטאנדר הרגועה והרחוקה מצרות התחתית, חיכתה בסבלנות עד לדקה ה-82 כדי להבקיע את הראשון על ידי גונזאלו קולסה, רק דקה עברה וסנטאנדר סגרה עניין עם שער של פאבלו אלברז.

ויאדוליד - רקראטיבו 1:3

עוד שתי קבוצות עם אותו מספר נקודות, 21, נפגשו הערב. המארחת מקדימה אמנם בשני מקומות את יריבתה, אבל שתיהן באזור המסוכן. חוסבה יורנטה היה הגיבור של המשחק הזה עם שלושער בדקות ה- 7, 24, 89, חבייר גז'גו כבש לרקראטיבו את השער שלא ברור כמה כבוד היה בו.

אתלטיקו מדריד- ולנסיה 0:1

אתלטיקו מדריד עלתה למשחק האחרון של המחזור ה-19, כאשר היא יודעת שניצחון ביתי על ולנסיה מעלה אותה למקום השלישי. אתלטיקו התחילה את המשחק בלחץ על שערו של הילדברנד, אבל השוער השוער הגרמני של ולנסיה בסדרת עצירות, שמר את הקבוצה שלו במשחק. אבל בדקה ה-28 דווקא הילדברנד היה זה ש'סידר' לאתלטיקו את שער היתרון, אחרי ששמט כדור בתוך הרחבה ואגוארו היה זריז מספיק כדי לכבוש.

עם תחילת המחצית השנייה עשה רונאלד קומאן שני חילופים, כאשר העלה את אוואר בנגה בן ה-18, הרכש מבוקה ג'וניורס בהופעת בכורה, ואת זיגיץ. ולנסיה החלה להיראות כמו קבוצת כדורגל, והחמצה גדולה זיגיץ מנעה ממנה שיוויון. גם מהצד השני נרשמו החמצות, כאשר פורלן ואגוארו מחמיצים כל אחד בתורו. אבל המחצית הזאת הייתה שייכת בעיקר לאוואר בנגה שבהופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית, גרם להבין על מה שילמה ולנסיה 18 מליון יורו. בסיום הלכו הנקודות לאתלטיקו מדריד שעולה למקום השלישי, ולנסיה יכולה רק להתעודד מהמחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully