וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הפנומן

13.1.2008 / 23:15

רונאלדו כבש לראשונה העונה, ועוד עשה את זה עם צמד בניצחון של מילאן על נאפולי 2:5. סיינה-אינטר 3:2, אטאלנטה-רומא 2:1

לאחר הפגרה בת שלושת השבועות, שבה היום (ראשון) הסריה A לפעולה, עם המחזור ה-18. יובנטוס סיימה אמש (שבת) בתיקו 1:1 עם קטאניה והמוליכה אינטר ניצלה זאת כשניצחה את סיינה בחוץ 2:3. בכלל, זה היה המחזור של קבוצות החוץ. שישה משחקים מתוך שמונה הסתיימו בניצחונות חוץ. רומא גברה 1:2 אטאלנטה, פיורנטינה ניצחה את פארמה בתוצאה זהה. אודינזה קטפה שלוש נקודות בסרדיניה נגד קליארי עם 0:1. גם ליבורנו וגנואה גברו בחוץ על טורינו ולאציו, בהתאמה. הקבוצה היחידה ששמרה על הבית הייתה סמפדוריה, שקרעה 0:3 את פאלרמו.

הכוכבת האמיתית של המחזור הזה הייתה מילאן, והכוכב הגדול היה רונאלדו, שכבש לזכותה צמד בניצחון 2:5 על נאפולי, שהיה החמישי שלה העונה.

מילאן - נאפולי 2:5

לפני המשחק הזה דיברו על הבכורה של אלכסנדרה פאטו במדי מילאן בליגה, אבל בסיומו אפשר היה לדבר רק על ברזילאי אחר - רונאלדו. מי שנחשב לדעת רבים בתור החלוץ הגדול ביותר של השנים האחרונות, אם לא בכלל, רשם את הקאמבק הגדול ביותר של 2008 עד עכשיו וכבש צמד לזכות הרוסונרי.

כבר בדקה ה-15 ראינו שיתוף פעולה של הצמד רונאלדו את פאטו. רונאלדו בעט מקרוב, הכדור הוקשת דרך גופו של שוערה נאפולי לייצו לכיוון הרשת. פאטו ניסה לתקן כדי "לוודא הריגה", אלא שהטאץ' של רונאלדו הספיק בשביל השער הראשון. בדקה ה-27 נאפולי הישוותה כאשר רוברטו סוסה הארגנטינאי סיים מתפרצת וכבש ממרכז הרחבה אחרי מסירת רוחב. השיוויון החזיק מעמד רק 3 דקות. שוב זה היה הצמד רונאלדו את פאטו, כאשר השני בעט מקרוב וראה את לייצו הודף. מילאן שוב שלטה בריבאונד וקלרנס סיידורף קבע 1:2. נאפולי לא הרפתה ושוב הישוותה, הפעם מפנדל מוצלח של דומיצי בדקה ה-38.

בפתיחת המחצית השניה, קלרנס סיידורף הקשית כדור נהדר משמאל לכיוונו של רונאלדו, שנגח במיומנות את השלישי של מילאן. בדקה ה-69 הגיע תורו של קאקה, שהשתחרר משחקן הגנה והמשיך בחצי סיבוב ובעיטה מ-18 מטר לשער כדי לקבוע 2:4. החגיגה הברזילאית הושלמה עם הצעיר שבחבורה, פאטו, שסיים התקפה מתפרצת בדקה ה-74 עם החמישי של מילאן והראשון שלו בסריה A.

סיינה - אינטר 3:2

האלופה והמוליכה האיטלקית יצאה למשחק חוץ נגד סיינה, המדורגת מתחת לקו האדום ולא התקשתה לקטוף עוד ניצחון, בריצה הבלתי נתפשת שלה אל עבר אליפות שלישית ברציפות. זלטאן איברהימוביץ' כבש את הראשון של הנראזורי בדקה ה-26 בפנדל, אלא שאחרי חמש דקות מאסימו מאקארונה איזן. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אסטבן קמביאסו השיב את היתרון. שבע דקות בתוך המחצית השנייה החלוץ השבדי הגבוה כבש את השני שלו וה-11 העונה (שני בטבלת מלך השערים, בצוותא עם אדריאן מוטו) וסגר את הסיפור. פרננדו פורסטיירי רק צימק בתוספת הזמן של המחצית השנייה.

בימים האחרונים נשמעו קולות רבים ביובנטוס, כולל זה של המאמן קלאודיו ראניירי כי אפשר לסגור את הפער מאינטר ולאיים על האליפות. אחרי התיקו 1:1 של הבינאקונרי אמש נגד קטאניה, לא נראה שמישהו, כולל רומא וטוטי, יכולים לדגדג את האלופה הנוכחית ושבדרך.

אטאלנטה - רומא 2:1

גם הג'לארוסי ממשיכים במרדף, שנראה עקר אחרי אינטר. היום הם יצאו לברגמו וחזרו עם ניצחון נאה. הפתיחה הייתה שייכת למקומיים עם שער של אדריאנו בדקה ה-17. אלא מי אם לא הקפטן של רומא פרנצ'סקו טוטי דאג לאזן את התוצאה בדקה ה-38. שש דקות לאחר מכן, אלסנדרו מנסיני עשה את המהפך וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה של ספאלטי מטפסת למקום השני על חשבונה של יובנטוס ושומרת על פער שבע הנקודות מאינטר.

קליארי - אודינזה 1:0

הקבוצה מאודינה נחתה בסרדיניה אצל האחרונה בטבלה. בדקה ה-29 חטפו האורחים מכה כשפליפה דלבלו דה סילבה הורחק. אבל זה דווקא נתן עודף מוטיבציה לפאביו קוואליארלה, שהרשית שלוש דקות לאחר מכן. אודינזה ממשיכה לתפוס את המקום הרביעי ולסגור פערים כלפי השלישית בטבלה יובנטוס.

פארמה - פיורנטינה 2:1

הוויולה הגיעו ל'אניו טרדיני', אחרי שבמחזור לפני הפגרה הביסו 1:5 את קליארי. הסגולים עלו ליתרון משער של כריסטיאן ויירי, דקה לפני ההפסקה. בדקה ה-69 פרדיננד קולי איזן. כשהמשחק נראה כאילו הולך להסתיים בתיקו, אדריאן מוטו כבש את שער הניצחון בדקה ה-85 בפנדל. כאמור, למוטו היה זה השער ה-11 העונה.

טורינו - ליבורנו 2:1

הקבוצה מחבל טוסקאנה השיגה ניצחון חוץ קריטי במאבק ההישרדות. פרנצ'סקו טאבנו כבש צמד (21 ו-45). שער של דוידה בוטון (78) לא עזר למקומיים והם ספגו את הפסדם החמישי העונה.

תוצאות נוספות:

לאציו - גנואה 2:1
לגנואה: מרקו בוריילו (51 בפנדל ו-54), ללאציו: סטפאנו מאורי (23).

סמפדוריה - פאלרמו 0:3
קלאודיו בלוצ'י (21), פאולו סאמארקו (45) ואנטוניו קאסאנו (76).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully