וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן: "גם מנצח בלי תזמורת לא מייצר מנגינה"

13.1.2008 / 11:49

אוהד כהן יוצא להגנה על פביאן. שחקנים בפ"ת: "אם לא יחתימו חלוץ, נעשה בלגאן". בכיר: "לוזון יחזור לאמן לצד פביאן". בקבוצה מכחישים

שחקנים ותיקים במכבי פתח תקוה מותחים ביקורת על הנהלת הקבוצה שלא מחתימה חלוץ. אתמול לאחר המשחק שוחחו מספר שחקנים במהלך הנסיעה הביתה: "גם כן ההנהלה הזאת דפקה אותנו, לקחו לנו את כל הכסף", אמר אחד השחקנים, שהסביר מאוחר יותר: "החוזים של חלק מהשחקנים הבכירים מורכבים מפרמיות. ההנהלה לא מחתימה חלוץ, איך אפשר להביא הביתה פרנסה ככה? אם זה מה שההנהלה רוצה, נעשה בלגאן". גורם בקבוצה אמר על כך: "הם ממורמרים ושוקלים לפנות להנהלה ולבקש לעשות להם חוזי 'פיקס'. המצב הזה פשוט לא יכול להימשך".

אבל השיחה המרכזית בקרב שחקני הקבוצה במהלך הנסיעה אתמול מקריית שמונה הביתה, נגעה בידיעה שפורסמה ביום שישי וואלה! ספורט, לפיה גורמים במועדון ביקרו את העיכוב בהחתמת חלוץ במקומו של עומר גולן, טענו שההנהלה מקשה בכוונה על פביאן במטרה לנתב את התקציב שיתפנה לעונה הבאה. כזכור, כבר לפני חודשיים פורסם כי לוזון אמור לחזור לקבוצה עד העונה הבאה, ולאמן לצד פביאן. הערב צפויה להיערך פגישה בין פביאן ליו"ר, שינו זוארץ, בנוגע למצבה של הקבוצה, שצברה שתי נקודות מ-12 אפשריות. במועדון היה מי שאמר שהגעת לוזון היא רק עניין של זמן. "הם עושים לעופר את המוות. לא מביאים לו שחקנים ואחר כך בוכים שהקבוצה לא מתפקדת. איך אוהד קדוסי צריך להסתדר לבד בהתקפה? כל הסיפור עם מולנגה היה מצוץ מהאצבע". גורם אחר בקבוצה אמר: "גיא לוזון מגיע לכל משחק ויושב ביציע עם המשפחה. זה כשר, אבל איך זה נראה מבחוץ?". נכון להבוקר, מולנגה לא אמור להגיע. במקרה שלא יגיע חלוץ, עשוי פביאן להבהיר להנהלה שהמטרות ישתנו, או כפי שהבהיר זאת אחד משחקני הקבוצה: "אם המצב יימשך כך לא נוכל להיאבק על כרטיס לאירופה. לא יכול להיות שההנהלה לא תתחשב בפביאן. צריך לעזור לו". בשיחה בין פביאן ליו"ר, שינו זוארץ, הודיע האחרון למאמן שהוא ממשיך לגבותו, אולם הוא מצפה לשינוי.

אוהדי הקבוצה כבר ערוכים לבואו של גיא לוזון ומאיימים לערוך הפגנת מחאה במקרה שהמאמן ינחת באורווה. "אם הוא יאמן כאן נחרים את המשחקים", אמר אחד מראשי חוג האוהדים. אתמול שרק קומץ אוהדים בוז לפביאן. השוער אוהד כהן פנה אליהם ואמר: "בושה וחרפה איך שאתם שורקים בוז. מנצח בלי תזמורת לא יכול לייצר מנגינה".

"אני מודה שאמרתי את הדברים", אמר היום כהן. "אני עדיין חושב שמנצח בלי תזמורת לא יכול לייצר מנגינה, בטח שלא יפה. הקבוצה זקוקה לחיזוק ואני בטוח שההנהלה עושה הכל כדי לחזק אותנו. אני מקווה שזה יקרה עד סוף החודש, כי אחרת לא תהיה ברירה אלא להציב מטרות חדשות העונה. עופר עושה עבודה מעל ומעבר, מבחינתו הוא מנסה למצות את הדברים עד כמה שאפשר. קרו דברים בפגרה שאם אתחיל לדבר עליהם לא אסיים. אנחנו משלמים כרגע את המחיר על מה שקרה פה". על נושא הפרמיות אמר השוער: "אבי לוזון אמר: אתם תנצחו ואני אביא את הכסף. אני בטוח שההנהלה רוצה שננצח. הם שמחים לשלם פרמיות על ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully