וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר: "עשינו פאדיחה"

באלופה לקחו קשה את דבריו של הבעלים ארקדי גאידמק על חוסר חשק ואמרו: "קיימת בעיה מקצועית". ויזה נחת: "הגעתי להרבה שנים"

יממה לאחר ההפסד המפתיע לבני סכנין, 1:0, חזרה בית"ר ירושלים להתאמן במצב רוח די שפוף. השחקנים, שנטלו חלק במשחק ערכו אימון שחרור, כאשר אלו שלא שותפו עברו אימון כושר מפרך.

הבלם שמעון גרשון סובל ממתיחה בשריר ולא נטל חלק באימון. בבית"ר מקווים שהוא יוכל לחזור להתאמן כבר ביום שלישי. בלמה השני של הקבוצה אריק בנאדו לא יוכל לשחק במחזור הבא נגד מ.ס אשדוד עקב צבירת כרטיסים צהובים. מי שיחליפו הוא בלם המחלוקת בין מכבי תל אביב לבית"ר, תומר בן יוסף.

שחקנים בקבוצה לא קיבלו את דבריו של בעלי הקבוצה ארקדי גאידמק, על כך שההפסד נבע מחוסר חשק. אחד השחקנים אמר: "רצינו מאוד לנצח, אבל קיימת בעיה מקצועית. עשינו פאדיחה. אבל צריך לזכור ששני שחקנים יצירתיים, ברק יצחקי ומילובן מירוסביץ' עזבו והם חסרים לנו".

בתוך כך, היום (ראשון) נחת ג'וניור סזאר ויזה, השחקן הפרואני החדש של בית"ר. מרגע ההגעה נראה ויזה נרגש במיוחד. עם נחיתתו אמר: "אני שמח מאוד לבוא לפה. זו פעם ראשונה שאני יוצא מפרו, ואשתדל לעשות את הכל על הצד הטוב ביותר. אני יודע שבית"ר קבוצה גדולה ואני מקווה לעשות פה מה שאני יודע. לא ידעתי שבית"ר ירושלים הפסידו אתמול בפעם הראשונה, כי הייתי בטיסה, ואני יודע שהם במקום הראשון ועכשיו צריך להמשיך לנצח. באתי לעשות פה את הכי טוב שאני יודע, אבל צריך לעשות את הכל צעד צעד. קודם כל צריך לעזור לקבוצה הכי טוב שאפשר".

ויזה הסביר את ציפיותיו מבית"ר ומהכדורגל הישראלי: "באתי קודם כל לשחק פה עד סוף העונה, אחרי זה לבית"ר תהיה את האפשרות להמשיך את החוזה שלי. הגעתי להרבה שנים והגשמתי חלום, כי מילדותי חלמתי לשחק באירופה. אני מודה לישראל על ההזדמנות לבוא לכאן, ואעשה את הכל הכי טוב גם בשבילי וגם בשביל הקבוצה".

עדכון ראשון 12:33 13/1
עדכון אחרון 17:10 13/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully