וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון של רובר(ט)ס

13.1.2008 / 19:52

שער של ג'ייסון רוברטס בדקת הסיום העניק 1:2 דרמטי לבלקבורן רוברס על בולטון. תמיר כהן פתח והוחלף בדקה ה-63. סנדרלנד-פורטסמות' 0:2

כל מי שחשב שתמיר כהן הגיע לבולטון כדי לקשט את הספסל, טועה, לפחות בינתיים, טעות מרה. הקשר הישראלי פתח הערב (ראשון), לראשונה העונה בליגה במסגרת המחזור ה-22, במשחקה הביתי של קבוצתו, בריבוק סטאדיום, נגד בלקבורן.

כהן פתח בצד הימני של הקישור והיה די פעלתן. בדקה ה-62 הוא ספג כרטיס צהוב, הראשון שלו בכדורגל האנגלי. דקה לאחר מכן הוא הוחלף על ידי כריסטיאן וילהמלסון. בסך הכול אפשר לסכם את ההופעה של הקשר הישראלי כחיובית. עד כאן לגבי כהן.

המשחק היה שקול, יחסית, כאשר דקתיים למחצית כבש קווין נולאן שער מרהיב. ג'ואי אובריאן הרים כדור סתמי לרחבה, אבל נולאן, בבעיטת וולה הפוכה, הטיס את הכדור לפינה הרחוקה של בראד פרידל. שער עצום, 0:1 לבולטון. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה, הפקרות בשמירה וטעות של השוער יוסי יוסקיליינן הביאו לשוויון של כריסטופר סמבה, בנגיחה, אחרי הרמת קרן. בדקת הסיום פריצה סוחפת של ג'ייסון רוברטס הסתיימה בעוד כדור ברשת המקומיים, שרושמים הפסד אכזר 2:1.

בולטון, שאיבדה בסוף השבוע את ניקולאס אנלקה לטובת צ'לסי, תמשיך להיאבק במלחמות התחתית והיא עדיין עם 20 נקודות. הקבוצה של מארק יוז חוזרת לכושר ועולה למקום השמיני, על חשבונה של פורטסמות', כשהיא עם 36 נקודות.

סנדרלנד - פורטסמות' 0:2

'החתולים השחורים' של רוי קין נאבקים קשה בתחתית הליגה. הם פגשו ב'אצטדיון האור' את פומפי, שגברה במחזור הקודם על רדינג וקיוותה להמשיך במומנטום. אבל זה היה היום של קייראן ריצ'ארדסון, קשר סנדרלנד, שכבש צמד. בדקה ה-33, קנווין ג'ונס השתלט על כדור שבלם פומפי, סול קמפבל, לא הצליח ללקט. החלוץ מטרינידד וטובאגו שלח רוחב לריצ'ארדסון שהרשית. דקה לסיום המחצית הראשונה כבש ריצ'ארדסון את השני, אחרי פריצה נאה. סנדרלנד עדיין לא עלתה מעל הקו האדום, אבל כעת, היא אוחזת ב-20 נקודות, ביחד עם עוד שלוש קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully