וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסדנו את המשחק בגלל הזקנים, הם חייבים ללכת"

רגב גולדמן

13.1.2008 / 12:05

שחקן בהפועל ת"א מצא את האשמים בהפסד 2:1 לכפ"ס. ג'וניור יישאר עד להגעת מחליף. אסולין נקנס ב-50 אלף ש"ח על איחור, אלטר: "זו התנכלות אישית"

ברני ארדוב

הזעם הרב של שחקני הפועל תל אביב בחדר ההלבשה, דקות לאחר סיום המשחק בו הפסידו לכפר סבא, הופנה בעיקר לשחקנים המנוסים בקבוצה. השיא היה כאשר שחקן בכיר בקבוצה נכנס לחדר ההלבשה וצעק: "הזקנים צריכים ללכת, הפסדנו את המשחק רק בגללם. השערים שספגנו היו אך ורק מטעויות שלהם, וגם בהתקפה לא כבשנו. האשמה רק שלהם ואין מה להסתיר את זה".

שחקנים רבים שנכחו במקום היו בהלם מהדברים של אותו שחקן. יצוין כי גם גורמים נוספים בהפועל תל אביב היו בחדר ההלבשה באותו זמן ושמעו היטב את הדברים. "היינו בהלם כי לא ציפינו שככה יתבטא שחקן מאוד מוערך בקבוצה". כך הבוקר שחקן שנכח בחדר ההלבשה, "אחרי המשחק האווירה הייתה קשה. כולם היו מתוסכלים כי ידענו שהיינו צריכים לנצח משחק משחק כזה. היינו טובים יותר מכפר סבא ולחצנו אותם כל המחצית השנייה. בסופו של דבר כולנו אשמים. לא צריך להוריד שחקן כזה או אחר בגלל החמצה".

מגן הקבוצה דני בונדר, שנפגע אמש ויצא מהמשחק עוד לפני השריקה למחצית, עשוי לסיים את העונה. בונדר קרע, ככל הנראה, רצועה בברכו וישנו חשש גם לפגיעה במיניסקוס. היום (ראשון) יקבל בונדר תשובה סופית, כשאחר הצהריים יעבור בדיקת MRI, שתקבע את חומרת הפגיעה. בהנהלת הפועל תל אביב בוחנים אפשרות לצרף מגן ימני במקומו של בונדר הצעיר. אפשרות אחת היא להחזיר לסגל את עמאר מנצור, ששוחרר מהמועדון רק לפני שבועיים.

בקבוצה ציינו לטובה את משחקו של השוער גליל בן שאנן, שהחליף את וינסנט אניימה, ששוהה עם נבחרתו ניגריה, כהכנה לאליפות אפריקה. בסיום המשחק החמיאו אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה לשוער ואמרו לו: "הוכחת שאתה לא פחות טוב מאניימה. יש על מי לסמוך בשער".

גם שחקנים בקבוצה אמרו לגליל: "הצלת אותנו מהפסד כואב יותר בבית, מול האוהדים שלנו. כולם ראו איך מנעת לפחות שני שערים בטוחים". חבריו לקבוצה של בן שאנן הזכירו לו את המשחק בסיבוב הקודם, שגם בו הציל את הקבוצה, אך בסיבוב הקודם הפועל תל אביב הצליחה לסחוט תיקו.

במחצית המשחק הוחלף ראובן עובד והתאכזב מאוד מכך. חבירו לקבוצה העידו כי הוא נראה מסוגר בתוך עצמו. כרגע לא נשקלת האפשרות לפיה עובד יעבור קבוצה, למרות שהשחקן לא מרוצה מהעובדה שהוא הראשון בדרך כלל להיות מוחלף.

אסולין נקנס, אלטר: "ההתנהלות הזו היא פשוט בושה וחרפה"

אלי גוטמן לא מתכוון לשחרר בשלב זה את חלוץ הקבוצה פאביו ג'וניור. מצבת החלוצים של הפועל תל אביב עומדת כרגע על שלושה בלבד. ליאור אסולין מושעה עד להודעה חדשה כבר שלושה שבועות ועתידו בקבוצה מעורפל. בכל מקרה, סיכוייו לחזור לשחק בקבוצה קטנים מאוד. קובי סוויסה, שהגיע הקיץ מעירוני ראשל"צ, התבשר בשבוע שעבר כי הוא משוחרר וייתכן כי יחזור לקבוצת נעוריו.

פרט לפאביו ג'וניור, לרשותו של גוטמן עומדים רועי דיין ועדי סבג. גוטמן כבר התבטא בפורומים סגורים בתוך המועדון, כי עד שלא ימצא חלוץ חדש, שיחתום בהפועל תל אביב, הוא לא מתכוון לשחרר את ג'וניור. שלומי ארבייטמן, שהוזכר כמועמד להגיע, מתרחק מקבוצתו של גוטמן. בהפועל תל אביב אמרו בעבר שיעשו הכל על מנת להחתים את החלוץ החיפאי, אך בשלב מסרב יעקב שחר לשחרר את ארבייטמן.

גורמים במועדון הכחישו כי במהלך סוף השבוע נעשה ניסיון לשדך למוני הראל משקיע חדש, שירכוש את הקבוצה ויפקיד בידיו של הראל את המפתחות לניהול בפועל של המועדון. עיקר המאמצים למציאת הרוכש נעשים בגזרתו של סמי סגול, אך כרגע אין שום התפתחות משמעותית בנושא זה. מקורביו של הראל מסרו כי בשיחות שקיימו איתו לאחרונה, הוא נוטה שלא להמשיך את חוזהו הניהולי עם קבוצת כתר בראשותו של סגול, אך החלטה סופית טרם התקבלה.

שחקן הקבוצה ליאור אסולין נקנס היום ב-50 אלף שקלים, וזאת משום שאיחר לחזור לשורות הקבוצה לאחר ששהה בחופשה פרטית באנגליה. אין זה הקנס הראשון אותו סופג אסולין העונה. חלוץ הקבוצה נקנס במאה אלף שקלים לאחר שנתגלה כי היה בקזינו בניגוד להוראות הקבוצה.

יו"ר ארגון השחקנים, אריה אלטר, זעם כששמע על החלטת הנהלת הקבוצה: "הפועל תל אביב עברה על החוק, וההתנהלות הזו היא פשוט בושה וחרפה. מתן קנסות בניגוד לחוק, זאת התעסקות מיותרת של הקבוצות. להפועל תל אביב אסור לקנוס את ליאור אסולין, וגם הם יודעים זאת. אם הוא לא היה שחקן בהפועל, זה לא היה מגיע לרמות האלה. אני חושב שיש פה התנכלות אישית לאסולין, וזה פסול. אם ליאור אסולין יפנה לארגון השחקנים, נעזור לו כי הוא חבר בארגון".

את תגובת הפועל תל אביב לא היה ניתן להשיג.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully