וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תבחן חלוץ ניו זילנדי

אריק רחמיאן

13.1.2008 / 11:34

פרנסיס סקאמה (20) נחת בארץ, ויצטרף לאימונים בקופסה. עטר מתלבט לגבי שחקני החיזוק: "עד סוף השבוע אקבל את ההחלטות"

הבוקר (ראשון) נחת בארץ למבחנים החלוץ פרנסיס סקאמה (20) מניו זילנד, שיעבור בדיקות רפואיות, ואם יימצא כשיר למבחנים הוא יצטרף לחמשת הזרים שכבר החלו להיבחן בקבוצה. אמש שב לגרמניה הקשר האחורי אדיוול אוגנגבור, וזאת על פי הסיכום בין מכבי נתניה לקבוצתו קיקרס אופנבך הגרמנית. השתיים סיכמו כי השחקן יגיע רק ליומיים של התרשמות. עטר התייחס לעזיבת הקשר: "האמת היא שלא היה לי מספיק זמן להתרשם ממנו, הוא עשה רק שני אימונים. אני בהחלט מתלבט לגביו".

אין ספק שלעטר מצפה תקופה לא פשוטה עד לתום מועד ההעברות בינואר. עטר, ששיחרר לפני כשבועיים מסגל הקבוצה את שלושת הזרים זנו בונדאה, ג'ורג' בה וסטניסלב אנגלוביץ', חייב למצוא מחליפים ראויים. בנוסף, עטר מחפש מחליף לתמיר כהן, שעזיבתו לבולטון יצרה חור בקישור האחורי. מחר תשחק נתניה מול קבוצת הנוער, ועטר ייבחן את הזרים שמתאמנים בקבוצה. נתניה תקיים לפחות שני משחקי אימון נוספים מול הנוער, כדי לעמוד על יכולת הזרים.

עטר: "אנו עושים את כל המאמצים כדי לחזק את הקבוצה. יש רצון עז להתחזק, ולכן אנו עובדים קשה ומבצעים כמה אימונים השבוע. הכל כדי למצוא את הנבחנים הנכונים. ראיתי עד כה ארבעה נבחנים, ואני רוצה להמשיך ולהתרשם מהם עוד במהלך השבוע. עד סוף השבוע אקבל את ההחלטות לגביהם".

הבוקר זומן דלה ימפולסקי, שכבש את השער השני אמש לזכות נתניה, לסגל הנבחרת הצעירה של ישראל. ימפולסקי יצטרף בזאת לאיתי שכטר ואלמוג כהן, שכבר מצויים בסגל הלאומי.

למרות האווירה השמחה בקבוצה בעקבות הניצחון על אשדוד (0:3), וצמצום הפער בינם לבין המוליכה בית"ר ירושלים, בקופסה יודעים שהקבוצה חייבת חיזוק. גורם בנתניה הוסיף: "אין לנו ספק שעד סוף מועד ההעברות, ראובן ימצא את השחקנים, והקבוצה תתחזק באופן משמעותי". בנתניה מביעים סיפוק רב מהעובדה שהקשר יחיאל צגאי, שהצטיין בניצחון על אשדוד, בחר לתרום את מכשיר ה-LCD בו זכה מטעם ארגון השחקנים, לילדי המועדון. "זה רק מראה על החיבור המצוין של השחקן למועדון, ולגיבוש החברתי המצוין של הקבוצה הבוגרת", אמר גורם בקבוצה, "ובעיקר בינה לבין מחלקות הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully