וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הסתפק בצמד

13.1.2008 / 11:00

התקשורת האנגלית מפרסמת כי כוכב יונייטד בילה עם שתי נערות ליווי בחדר מלונו ברומא. אביו של ג'רמיין פנאנט צולם סוחר בסמים. גרנט מרוצה מאנלקה

עיתון ה"ניוז אוף דה וורלד" האנגלי מפרסם הבוקר כי כריסטיאנו רונאלדו, כובש השלושער וכוכב הניצחון 0:6 של מנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל אמש (שבת), חגג בשבוע שעבר בצורה שמסתברת לכדי אופיינית בפרמיירליג. לפי הפירסום, יצא הכוכב הפורטוגלי, שנעדר ממסיבת חג המולד השערורייתית, שבגינה נקנסו שחקני יונייטד במיליון ליש"ט כל אחד, לעשות מעשה דומה ברומא. קשר יונייטד בילה למועדון בבירה האיטלקית, ממנו יצא עם שלל רב. "רונאלדו וחבר סידרו ששתי בחורות יגיע למלונו לאחר שעזבו את המועדון", מסר גורם באיטליה לעיתון.

זו לא הפעם הראשונה שרונאלדו מעורב בעסקים מסוג זה. רק לפני ארבעה חודשים סופר כי הכוכב שכר חמש זונות לחגיגת סקס גדולה, יחד עם חבריו לקבוצה נאני ואנדרסון, בביתו שליד מנצ'סטר. הפרסומים האחרונים יסבכו ודאי את רונאלדו עם מאמנו אלכס פרגוסון, שזעם בשבועות האחרונים על רמת המוסר של שחקניו והפגיעה בשמו הטוב של המועדון. גם חברתו החדשה של השחקן, קרולינה פטרוצ'יניו, לא תאהב כנראה את הסיפור.

"ניוז אוף דה וורלד" מפרסם היום גם תמונות מסעירות, שחושפות את פרצופו של גארי פנאנט, אביו של כוכב ליברפול ג'רמיין פנאנט. בתמונות נראה האב מזריק סם מסוג הרואין לנערת ליווי, כשברקע תמונת בנו במדיה של ליברפול. העיתון כותב כי פנאנט האב הוא סוחר של סמים, במיוחד קשים. לקונה סמוי מטעם העיתון הוא מוכר סמים מסוג קראק והרואין ומסר: "זה חרא מעולה. תנסו בעצמכם. רק תודיעו לי אם תצטרכו עוד". בעיתון מפורסמות עוד תמונות המעידות על דרך חייו של האב, המתגורר בנוטינגהאם. מעניין יהיה לראות כיצד יושפע הילד המוכשר מליברפול מהפירסומים.

גרנט מבסוט

אברהם גרנט הביע את שביעות רצונו מחלוצו החדש, ניקולס אנלקה, אחרי שהצרפתי ערך את הופעת הבכורה במחצית השנייה של ניצחון צ'לסי 0:2 על טוטנהאם אמש (שבת). שערים של ג'וליאנו באלטי ושון רייט פיליפס עזרו לצ'לסי לצמצם את הפער ממנצ'סטר יונייטד רק לארבע נקודות, אך אנלקה איבד הזדמנות להבקיע, הרבה בגלל ראדק צ'רני, שוער טוטנהאם והמשקוף. "אנלקה שיחק בלי להעביר אימון אחד איתנו", אמר גרנט בסיום. הוא השתלב מהר מאוד בסגנון המשחק והיה לחלק מהמשחק. הוא פגע בקורה פעם אחת והשוער ביצע הצלה יפה באחרת. אי אפשר לבקש יותר ממנו במשחקו הראשון".

גרנט הסביר עוד כי לא התכוון לשלב את אנלקה אמש, אך פציעתו של קלאודיו פיזארו הכריחה אותו לעשות כן: "אנחנו מאוד קצרים בחלוצים, דידייה דרוגבה וסלומון קאלו באפריקה ואנדריי שבצ'נקו פצוע. פיזארו נפצע ונאלצנו להשתמש בו".

"אני מאוד מרוצה מהרבה דברים", סיכם גרנט, "קודם כל, אני מרוצה מהעובדה שניצחנו כל כך הרבה משחקים, אבל יותר בגלל הדרך בה עשינו זאת. שינינו את השיטה מעט, ואפילו ללא כל כך הרבה שחקנים, המשכנו לשאוף לשחק כדורגל טוב. אני מאוד מרוצה. המטרה שלנו היא להמשיך לנצח ולהציג כדורגל חיובי".

גרנט שיבח גם את הופעתו של שון רייט פיליפס, שהשלים צמד השבוע, לאחר השער החשוב שכבש מול אברטון בחצי גמר גביע הליגה. "שון היה נהדר. היינו צריכים אותו כקשר ואחר כך כחלוץ בעשר דקות האחרונות והוא העניק לנו שער נפלא. הוא גם עבד קשה בקישור ושיחק כדורגל חכם. הוא היה טוב מאוד".

חואנדה ראמוס, מאמן טוטנהאם, טען כי התוצאה החמיאה לצ'לסי, למרות שקבוצתו בקושי סיכנה את פטר צ'ך, שוער הכחולים. "זה היה משחק מאוד מאוזן. השליטה בו עברה מצד לצד. האיזון הזה לא השפיע על התוצאה. צ'לסי כבשה שני שערים מעבר לקו ה-11 שלנו, אבל לשליטה במשחק לא הייתה השפעה על לוח התוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully