וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי מוביל באליפות העולם

13.1.2008 / 8:47

הקרב על המקום היחיד לגולש ניל פרייד ישראלי באולימפיאדת בייג'ינג נפתח בניו זילנד. צוברי שני אחרי 2 שיוטים, גל פרידמן 12

אליפות העולם בגלשני רוח מגדם ניל פרייד יצאה הלילה (ראשון) לדרך ועבור השייט הישראלי מדובר בתחרות המרכזית לקראת בייג'ינג 2008, שכן היא תקבע מי יהיה הנציג הישראלי בגברים ואם בכלל תהיה נציגה ישראלית בנשים.

ארבעה גולשים ישראלים משתתפים בתחרות לגברים, וכל הגולשים מחולקים לשתי קבוצות. שחר צוברי, שכבר השיג את הקריטריון לבייג'ינג, סיים את שני השיוטים הראשונים במקומות 1 ו-3 והוא מדורג ראשון בקבוצה שלו עם 4 נקודות שליליות, כמו לטום אשלי הניו-זילנדי ואיבן פסטור לפואנטה הספרדי בקבוצה הכחולה. המדליסט האולימפי גל פרידמן, שמתחרה בקבוצה הכחולה, סיים את שני השיוטים במקומות 12 ו-4 והוא מדורג שישי בקבוצה הזאת ו-12 בדירוג הכללי.

עוד גולש שפתח את האליפות יפה מאוד הוא נמרוד משיח, שסיים את שני השיוטים הראשונים במקומות 4 ו-7 והוא מדורג שמיני. הנציג הישראלי הרביעי, עמרי חצור, מדורג הרחק מאחור במקום ה-39.

במקביל מתקיימת באותו מקום באוקלנד אליפות העולם לנשים, כאשר המטרה של הנציגות הישראליות היא לסיים בין 10 הראשונות כדי להבטיח מקום בבייג'ינג. מעיין דוידוביץ' סיימה את שני השיוטים הראשונים שלה במקומות 14 ו-4 והיא מדורגת במקום ה-17 הכללי. אלופת העולם לשעבר לי קורזיץ סיימה במקומות 12 ו-23 בבית שלה והיא מדורגת במקום ה-35 הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully