וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"למבו" לא יוצאים חיים בינואר

13.1.2008 / 6:18

סיאטל הובילה 0:14 בפתיחה, אבל תצוגה התקפית של פארב וגרין ביי העניקה להם ניצחון ענק 20:42. ניו אינגלנד-ג'קסונוויל 20:31

שלב הגמרים האזוריים ב-NFL יצא הלילה (בין שבת לראשון) עם ניצחון גדול של גרין ביי על סיאטל - 20:42, אחרי שלושה טאצ'דאונים של ברט פארב, ושלושה ו-201 יארד של ריאן גרנט על הקרקע. הפאקרס מחכים בגמר ה-NFC למנצחת בין ניו יורק ג'איינטס לדאלאס. במשחק ה-AFC נפגשו ניו אינגלנד פטריוטס וג'קסונוויל ג'אגוארס, הפטריוטס ניצחו 20:31 וימתינו לאינדיאנפוליס או לסן דייגו, שתשחקנה ביום ראשון ב-20:00.

גרין ביי - סיאטל 20:42

בפלייאוף לא משנה עם איזה מומנטום אתה מגיע, משנה איך ומתי אתה מצליח לסובב אותו לטובתך במהלך המשחק. למרות שתי פאשלות ענקיות של הרץ האחורי של הפאקרס, ריאן גרנט, וכניסה לפיגור 14:0, הצליחו האורזים להפוך את התוצאה ולקצור ניצחון ענק.

ברט פארב. מה עוד לא נאמר שצריך להיאמר על פארב? 18 מ-23, 173 יארד, שלושה טאצ'דאונים וקור רוח שרק קוורטרבק כל כך מנוסה כמוהו מכיר, הפכו את המשחק לחד צדדי, למעשה החל מסיום הרבע השני. סיאטל באה, הפעילה לחץ, השתדלה, אבל מה לעשות - הסיהוקס פשוט לא קבוצה מספיק טובה כדי לנצח את הפאקרס של השנה.

תחילה נראה היה שכאמור, זה לא היום של הפאקרס וגרנט. הרץ המוכשר שמט כדור כבר במהלך הפתיחה ולאחר מכן עוד אחד, והסיהוקס מיצו את המיטב משני הפאמבלים - 0:14 מדהים לסיאטל אחרי פחות מחמש דקות של משחק. אבל פארב לא ויתר, ובמהרה העלה את הפאקרס על הלוח אחרי דרייב מופתי ומסירה לגרג ג'נינגס ל-15 יארד - 7:14.

השלג החל ליפול בכבדות, והסיהוקס הרגישו את זה היטב. מאט האסלבק לא הצליח למצוא את התופסים, ומשחק מצוין של אטארי ביגבי (ארבעה תיקולים ושלושה אסיסטים) ושחקני הקו האחורי של הפאקרס דאג להעביר את הכדור לידיים של הפאקרס. דקה לסיום הרבע השלישי כיפר גרנט על שתי ההשמטות עם כניסה לאנדזון בריצה של יארד אחד - 14:14.

מכאן ואילך היה כתוב על המשחק הזה גרין ביי. ג'נינגס קיבל עוד מסירה לטאצ'דאון מפארב, הפך את התוצאה ל-14:21 והכניס את וויסקונסין לטירוף. ביתרון 17:21 נרשם מהלך המשחק, כשפארב השתחרר מעדת שומרים בדאון שלישי, ולאחר שכמעט הופל נתן מסירת הגשה אדירה שסידרה לפאקרס דאון ראשון ליד האנדזון. גרנט לא נכשל גם הפעם - 17:28 עוד לפני המחצית.

סיאטל הייתה שבורה, וברנדון ג'קסון ניצל זאת לטאצ'דאון ממסירה של 13 יארד של פארב - 17:35. גרנט הוסיף עוד אחד, כדי לחתום משחק עם סטטיסטיקה אישית מוצלחת מאוד של 201 יארד ושלושה טאצ'ים משלו. 194 יארד וטאצ'דאון למאט האסלבק בסיאטל, רק 20 יארד לשון אלכסנדר, שנראה כמו צל של עצמו על הקרקע.

ניו אינגלנד - ג'קסונוויל 20:31

זה ממש לא היה קל עבור הפטריוטס, שהגיעו משבוע חופש ואחרי עונה רגילה נטולת הפסדים. הג'אגוארס, הקבוצה הכי חמה ב-NFL בחודשיים האחרונים, הקשו על הפטריוטס, מיררו את חיי ההגנה של ניו אינגלנד ורק כשרודני הריסון חטף את דייויד גרארד עם מעט יותר משלוש דקות על השעון, יכלו השחקנים של ביל בליצ'יק לנשום לרווחה.

ג'ק דל ריו והג'אגוארס הגיעו עם תוכנית משחק מצוינת בהתקפה, אבל בהגנה לא היה להם מה להציע. העובדה שטום בריידי השלים 26 מ-28 מסירותיו (ל-262 יארד) מדברת בעד עצמה. זו הייתה מלחמה של קווי התקפה משובחים, כשזה של ניו אינגלנד ניצח בנקודות, במספיק נקודות כדי לאפשר לעצמו לעבור שלב. ועם זאת, אם אינדיאנפוליס תגיע בשבוע הבא לפוקסבורו, מה שהספיק מול גרארד וכנראה שיספיק מול פיליפ ריוורס, עלול להיות בעוכריה נגד פייטון מאנינג.

הג'אגס הממו עם דרייב פתיחה מצוין של 80 יארד, שהסתיים במסירה של גרארד למאט ג'ונס - 0:7 לג'קסונוויל אחרי ארבע דקות. מכאן זה הפך לפינג פונג נטול הגנות. בריידי מסר לבן ווטסון, לטאצ'דאון הראשון מבין שניים, והגנת הפטריוטס, בפעולה החיובית היחידה שלה במחצית הראשונה, הפשיטה את הכדור מגרארד, כשלורנס מארוני המצוין (122 יארד על הקרקע ב-22 נשיאות, באחד ממשחקיו הטובים עד כה בניו אינגלנד) נכנס לאנדזון - 7:14. גרארד לא ויתר, והינדס עוד דרייב אדיר של 95 יארד, שהסתיים במסירה לקצה האנדזון, לידיו של ארנסט ווילפורד - 14:14, וזו גם הייתה תוצאת המחצית.

בליצ'יק ידע שכדי לא לסיים עונה היסטורית מוקדם מדי, השינויים בהגנה חייבים להיעשות. גם דל ריו ידע שצריך לשנות, אבל מול בריידי הוא פשוט לא הצליח. הקוורטרבק של ניו אינגלנד התעלל בהגנת המסירה האומללה של היריבה, ומסר סטרייק לידיים של ווס וולקר (54 יארד) - 14:21. הפעם ניו אינגלנד עצרה את הג'אגס על שער שדה, והמהלך הבא, טאצ'דאון שני של ווטסון, העלה ל-17:28 והפך את המשחק לעניין של חתול ועכבר. עוד שער שדה של ג'וש סקובי הוריד ל-28:20, סטיבן גוסטקובסקי העלה בחזרה ל-20:31 ואז מסר גרארד היישר לידיו של הריסון וסיים את המשחק.

ג'קסונוויל וגרארד נשארים עם הכבוד, אבל לא מעבר לכך. לאחר מחצית ראשונה כמעט מושלמת, דעך הקוורטרבק בשניה וסיים עם 278 יארד ל-22 מ-33, שני טאצ'דאונים ואיבוד. על הקרקע, גמא פרד טיילור 47 יארד בסך הכל, ומוריס ג'ונס דרו הסתפק ב-19. ניו אינגלנד מחכה לאינדיאנפוליס או לסן דייגו, ג'קסונוויל תנסה להתקדם מעט יותר בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully