וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה לא מנצלת

12.1.2008 / 23:48

פנדל של דל פיירו בתוספת הזמן עזר ליובנטוס לסחוט תיקו 1:1 מקטאניה. הגברת הזקנה השוותה את נקודותיה של רומא ונשארה שבע נקודות מאינטר

יובנטוס, שלפני פגרת חג המולד שארכה שלושה שבועות חזרה למסלול הניצחונות עם שלושה רצופים, התארחה הערב (שבת) אצל קטאניה הפצפונת. חניכיו של ראניירי, שטרם המשחק אמר כי הוא מאמין שקבוצתו תוכל לעבור את אינטר בראשות הטבלה, ספגו שער כבר בדקה ה-16, מרגליו של ג'ונתן ספינזי.

יובה המשיכה פחות או יותר באותה יכולת לאורך כל המשחק, כשבקבוצה הסיציליאנית הקטנה נרגשים מאפשרות לניצחון גדול אחרי תקופה ארוכה, אך עם מאזן של חמישה ניצחונות, כולם בבית. במחצית השנייה השתלטו הביאנקונרי על המשחק, כולל מספר גדול של בעיטות לשערו של צ'ירו פוליטו, שוער קטאניה.

בדקה ה-89, בסך הכל שתי דקות לאחר יציאתו מהמשחק של כובש השער ספינזי, ברוב הדר ומחיאות כפיים, הוכשל אלסנדרו דה פיירו במרכז הרחבה. השופט שרק, ודל פיירו ניגש בעצמו להציל את יובנטוס, לקבוע 1:1 ולהשוות את רומא עם 36 נקודות, אך להשאיר את יובה במרחק שבע נקודות מאינטר.

במשחק מוקדם נוסף סיימו אמפולי ורג'ינה ב-1:1. פאביו קרבולו כבש בדקה ה-2 לזכות האורחת, כשלוקה סאודטי השווה כעבור שלוש דקות, גם הוא מפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully