וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברסון עוזב, ששון נפצע

שגיא ניר

12.1.2008 / 23:21

הגארד לא שיחק מול אשקלון ויחזור הביתה. ששון נקע את פרק כף היד והוא בספק לזאדאר. ארנולד צפוי לחזור תוך 10 ימים, מעמד שמיר יציב

הצרות לא עוזבות את הפועל ירושלים. מעבר להפסד 98:97 הערב (מוצאי שבת) לאליצור אשקלון, שהיה הראשון העונה של ירושלים במלחה בליגה ובאירופה, תאלץ הקבוצה להופיע למשחק היול"ב קאפ החשוב בזאדאר ביום שלישי ללא אנתוני רוברסון, וייתכן שאף ללא שרון ששון.

רוברסון (25, 1.88 מ'), שהגיע לבירה לפני כחודשיים כמחליפו של וויל בליילוק המאכזב, לא הצליח לתפוס מקום של קבע ברוטציה של דן שמיר, והערב כבר לא הופיע כלל לאולם. בירושלים טענו לאחר המשחק כי אי הופעתו של השחקן לא היתה על דעתם, וכי מדובר בהפרת חוזה שבעקבותיה הוסכם של שיחרורו. הגארד, שבירושלים ראו בו כמעורב בפרשה שהביאה לשיחרורו של מרכוס סלוטר, מסיים קדנציה קצרצרה באדום עם מספרי ליגה דלים של 4.2 נקודות ב-10.2 דקות בארבעה משחקים.

ששון, שהיה נקודת האור של ירושלים מול אשקלון עם לא פחות מ-35 נקודות ו-9 ריבאונדים, נלקח לאחר המשחק לבית החולים עם חשש לשבר בכף ידו, אך שם אובחן לו נקע בפרק כף היד, בו נותח השחקן בעבר. ששון צפוי להחמיץ את המשחק בזאדאר ביום שלישי, מה שישאיר את דן שמיר עם סגל של שבעה שחקנים בכירים בלבד, כשאחד מהם הוא הזר נואל פליקס ששיחק מול אשקלון רק 4 דקות.

בירושלים ממתינים כעת לחזרתו למגרשים של ג'יימי ארנולד, שבעוד עשרה ימים יסיים ככל הנראה העדרות בת חודש בשל ניתוח אורתוסקופיה בברכו. האדומים מחפשים עדיין סנטר זר, ולא מן הנמנע שהחתמה של שחקן כזה תביא לשיחרורו של נואל פליקס שלא זוכה לאשראי גם באדום. מאמן הקבוצה דן שמיר לא צפוי להפוך לחלק משלל המהפכות בירושלים, והוא ימשיך לזכות בגיבוי כמעט מוחלט מההנהלה, גם אם ירושלים לא תצליח להעפיל לשלב הבא ביול"ב קאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully