וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון חזרה לטרוף

12.1.2008 / 23:05

אחרי הפגרה, שבה האלופה לנצח וסיימה ב-2:3 מול טולוז. נאנסי איבדה גובה כשסיימה ב-0:0 עם קון. בורדו צמצמה פערים אחרי 1:4 על אוקזר

הליגה הצרפתית התחדשה הערב (שבת) אחרי פגרה של שלושה שבועות. ליון שבה לפגרה ולא מצמצה עם 2:3 ביתי על טולוז. נאנסי, הדולקת אחרי ליון, איבדה גובה עם תיקו 0:0 בקון. בורדו השיגה ניצחון נאה על אוקזר 1:4.

ליון - טולוז 2:3

הקבוצה של אלן פראן אירחה בסטאד דה ז'רלאן את החניכיו של אלי בופ, לאחר שסיימה בתיקו 1:1 עם נאנסי, במשחק העונה לפני היציאה לפגרה. הפתיחה הייתה דווקא של האורחים, כשעלו ליתרון כבר בדקה השמינית משער עצמי של אנטוני ריבלייר. אבל שמונה דקות אחר כך חאתם בן ארפה הרגיע את הרוחות עם שוויון. עד ההפסקה נשמרה התוצאה, כשעשר דקות בתוך השנייה ז'וניניו הביא את המהפך. קארים בנזמה כבש את השלישי בדקה ה-65. פליקס אלבס רק צימק בדקה ה-90. ליון ממשיכה בדרך לאליפות שביעית רצופה.

קון - נאנסי 0:0

השנייה בטבלה ערב המחזור יצאה למשחק חוץ קשה בקון הרביעית. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש ושתיהן מאבדות שתי נקודות יקרות במרדף, שנראה כחסר תועלת, אחר ליון שדוהרת בקלילות.

בורדו - אוקזר 1:4

הקבוצה מעיר היין נקלעה לפיגור עוד לפני שהשעון סגר שתי דקות משער של דניאל גיורגי ניקוליי. אבל צמד של פרננדו קבאנג'י (13, 51), אחד של מארק פלנוס (39) ואחד נוסף של דויד בליון (90), הביא שלוש נקודות לבורדו והשווה את מניין נקודותיה לזה של נאנסי.

לה מאן - סושו 2:0

ניצחון גדול של האורחים, שעדיין ממוקמים מתחת לקו האדום. מבלונד ארדינג (44) ומיכאל איזביי (53) כבשו. סטפאן דלמה מסושו השאיר את חבריו בעשרה שחקניןם (62), אבל זה לא מנע את הניצחון הנאה של סושו על החמישית בטבלה ערב המחזור.

תוצאות נוספות:

ולנסיין - סט. אטיין 0:2
ג'פרי דומנג (8), גרגורי פויול (88).

שטרסבורג - ניס 1:0
אדרסון הונוראטו (52)

ליל - מץ 1:1
לליל: יוהאן קבייה (90), למץ: דניאל גיגקס (23). סבסטיאן באסונג ממץ הורחק (49).

מונאקו - לוריין 0:1
מסמבה סמבו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully