וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת שחררה את מריאן טומצ'ק

הנבחן הסלובקי ערך את האימון האחרון שלו והמריא חזרה. עימות חריף בין סולי צמח לגיא צרפתי מקרית שמונה, שחקנים מגנים על פביאן

הנבחן הסלובקי, מריאן טומצ'ק, שוחרר ממכבי פתח תקוה. הנהלת הקבוצה סיכמה עם קבוצת האם של הקשר-חלוץ, ספרטק טרבאנה, כי השחקן יפסיק להיבחן ביום שישי בכל מקרה ויחזור למולדתו. השחקן ערך את האימון האחרון שלו והמריא חזרה לסלובקיה. אם הקבוצה תחפוץ בשורותיו, היא תפנה לסוכניו. כרגע הודיעה ההנהלה כי היא לא מעוניינת בשחקן.

עימות חריף התרחש בסיום משחק הניצחון 1:2 של קרית שמונה על מכבי פתח תקוה בצפון, בין שני שחקנים, סולי צמח וגיא צרפתי. מיד לאחר שער היתרון, בדקת הסיום של קרית שמונה, ניגש צרפתי לעברו של צמח וסימן בידו מול פרצופו.

יש לציין כי במהלך המשחק התעמת הצמד מספר פעמים. צמח התלונן כי צרפתי דרך על רגלו והקניט ואותו ואילו הוא לא נשאר חייב. בסיום המשחק צמח רץ לעברו של צרפתי כשבדרך ניסה אחד הצלמים לאחוז בו, אך צמח התעלם והמשיך לצרפתי כשהוא צועק לעברו: "יא מזדיין, אני אתפוס אותך בחוץ". שחקנים בפתח תקוה אמרו: "סולי תמיד מגן על הקבוצה שלנו. כואב לו ששחקנים אחרים צוחקים על חשבוננו, וזה בסדר". צמח אמר: "במהלך כל המשחק, צרפתי ניסה להתגרות בי וזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה זאת".

עוד עימות נרשם לאחר המשחק, הפעם בין אוהדי מכבי פתח תקוה וצוות הקבוצה. האוהדים התגודדו סביב אוטובוס השחקנים וביקרו אותם על צורת המשחק. אחד האוהדים אף הקניט את המאמן עופר פביאן. בתגובה, התערב אחד מאנשי הצוות הרפואי ולטענת אותו אוהד תפס אותו בצווארו ואף השליך לעברו תפוח מהאוטובוס. אותו אוהד אמר: "בושה וחרפה איך שמתייחסים אלינו. מיום שישי יצאנו למשחק הזה ולנו בצפון במטרה להגיע ולעודד את הקבוצה. אם זה היחס שאנחנו מקבלים אולי עדיף שלא נגיע בכלל".

במהלך הנסיעה, השיחה המרכזית בקרב שחקני הקבוצה הייתה בעקבות הידיעה בוואלה! ספורט לפיה גורמים במועדון ביקרו את העיכוב בהחתמת חלוץ במקומו של עומר גולן. אחד השחקנים אמר: "לא יכול להיות שאוהד קדוסי ישרוף שטחים שלמים ואין מי שיעזור לו. המועדון חייב להחתים חלוץ במקום גולן. התאכזבנו לשמוע שמולנגה לא מגיע, בינתיים. אם המצב יימשך כך לא נוכל להיאבק על כרטיס לאירופה. לא יכול להיות שההנהלה לא תתחשב בפביאן. צריך לעזור לו". הערב צפויה להיערך פגישה בין פביאן ליו"ר, שינו זוארץ, בנוגע למצבה של הקבוצה, שצברה שתי נקודות מ-12 אפשריות. כזכור, לאחר מינויו של פביאן, פורסם כי גיא לוזון סגור בקבוצה לעונה הבאה, ואחת האפשרויות שעלו היא שפביאן ולוזון יאמנו בצוותא. בקבוצה עדיין מכחישים בתוקף שהעסקה סגורה.

בקבוצה כעסו בסיום על השופט מנשה משיח: "זה היה שיפוט מגמתי וחד צדדי. משיח נכנע לפרובוקציות של שחקני קרית שמונה, ונתן אדום שהוכח מאוחר יותר כלא מוצדק על ידי מצלמות הטלוויזיה".

"הוכחנו שאנחנו מסוגלים"

שמחה גדולה הייתה הערב בחדר ההלבשה של קרית שמונה, לאחר המהפך שביצעה הקבוצה והניצחון, ששם את הקבוצה חזק בצמרת הגבוהה. הגישה הרשמית בקרית שמונה היא לשמור על פרופיל נמוך ולדבר על הישארות בליגה בלבד, אולם עם האוכל בא התיאבון, ובחדרי חדרים אפילו מפנטזים על כרטיס לגביע אופ"א. "הוכחנו שאנחנו מסוגלים", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון שלפני כשלושה שבועות נתן לאנשי קריית שמונה אולטימטום, לפיו אם התאורה לא תותקן במגרש העירוני עד למשחק נגד מכבי פתח תקוה, הקבוצה לא תוכל לשחק בביתה, היה הערב אורח הכבוד בקריה, עם חנוכת התאורה. לוזון אמר: "אני לא מאמין שאלמלא הלחץ של ההתאחדות התאורה הייתה מוצבת". לוזון הבטיח: "מעתה ועד סיום המשחק קרית שמונה תארח בבית, כולל נגד בית"ר ירושלים, בכפוף להוראות המשטרה", והודיע כי "ההתאחדות תסייע לקריית שמונה לסיים את בניית היציע החדש".

לפני המשחק העניקו נציגי האוהדים זרי פרחים לשוער, שביט אלימלך, לרגל הולדת בתו, ולרן קוז'וק שחגג יום הולדת. אורח במשחק היה כדורגלן העבר של המועדון, משה גבאי, אביו של חלוץ מכבי פתח תקווה, דובב גבאי.

בן בנדיסאן, מגן בלם בן 24, יהודי ששיחק בגלאקסי בלוס אנג'לס, יחד עם דייויד בקהאם, נחת בארץ ויתחיל מיום ראשון להיבחן בקריה. בקבוצה הודו שאין להם יותר מדי פרטים על השחקן, שאם ירשים ויוחתם, לא ייחשב כזר אלא כעולה חדש.

עדכון ראשון: 21:37, 12/01/07
עדכון אחרון: 10:10, 13/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully