וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדוריד טיילה לפני סרביה

אתר SHOOTER

12.1.2008 / 20:27

ישראל ניצחה את איי פארו 21:31 ברעננה, ותפגוש ברביעי את הנבחרת הקשה בבית. הופמן: "ברביעי מתחילה המשימה האמיתית שלנו"

נבחרת ישראל בכדוריד עשתה את המצופה ממנה וניצחה את איי פארו 21:31. במשחק לא גדול מצדם של הלבנים-כחולים, ועל אף הרחקה באדום של ארז פפו לקראת סיום המשחק, לא היה נראה כי משהו היה יכול להרוס את ניצחונה של הנבחרת על היריבה החלשה. במחצית הראשונה האורחים עוד נלחמו והראו רסיסי כדוריד שוליים, אך במחצית השנייה נבחרת ישראל השתלטה על המגרש ושטפה אותו. אילולא החמצות מסמרות שיער, סביר להניח שהנבחרת הייתה מנצחת בהפרש גבוה אף יותר.

כעת המבחן האמיתי ייערך ביום רביעי הבא מול סרביה. שלמה הופמן יודע זאת, הנבחרת הישראלית יודעת זאת, אך האם התצוגה מול איי פארו תספיק מול הנבחרת החזקה של סרביה? ספק שכן.

מחצית ראשונה

על אף חסרונם של עידן מימון, לירון פיירמן, דודו בטש וגיל יעקב, לא התקשתה נבחרת ישראל במחצית הראשונה מול איי פארו והגנה אגרסיבית שהציגה הנבחרת מתחילת המשחק הביאה אותה ל-2:4 לאחר שש דקות של משחק. שתי דקות חלפו ושערים של דן מירקוס ואבישי סמולר העלו את הנבחרת ל-2:6 אך מנגד שער של האנוס היינסן צימק את הפער לשלושה שערים בלבד (3:6).

במשך שבע דקות לא הצליחה הנבחרת להבקיע ונשארה על שישה שערים ומנגד צימקו האורחים את הפער לשער אחד בלבד, 5:6 בדקה ה-14. פנדל של חליפי שבר את הדממה והעלה את ישראל ל-5:7 דקה לאחר מכן. הקהל שלא הפסיק לעודד במהלך המשחק, ניסה לדחוף את הנבחרת להגדיל את הפער ושער של סמולר מעמדת במקשר בתוספת שער במתפרצת של גל אברהם הביאו את ישראל ל-8:12.

האורחים מפארו התקשו למצוא את השער הישראלי ומאמן הנבחרת, שלמה הופמן, החל לשלב את שחקני הספסל במשחק. שער של שיר טוראל הקפיץ את הקהל והעלה את הנבחרת ל-9:15 בדקה ה-24. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה חן בירנבאום העלה את הפער לשישה שערים (11:17), אך הרחקה לשתי דקות של ארז פפו בפעם השנייה ציננה את רוחות הנבחרת. בהפסקה 11:17 לזכות הנבחרת בכחול לבן.

מחצית שנייה

את המחצית השנייה פתח צביקה גרוס בשערה של ישראל במקומו של לוניה דורשנקו, שלא הרשים במיוחד בזמן ששותף במשחק. גרוס נכנס למשחק מצוין ועצירות טובות מאוד שלו יחד עם שערים של אמיר לנגליב ודובי ישועה העלו את הנבחרת ל-11:23 בדקה ה-38. שער של האקי אולסן בפנדל צימק את הפער, אך מנגד שער של חן פומרנץ העלה את הנבחרת ליתרון של עשרה שערים (14:24), והיה נראה כי האורחים מאבדים את המשחק.

איי פארו המשיכה להציג משחק התקפה מסורבל אך היינסן סירב לומר נואש ובשני שערים רצופים צימק את התוצאה ל-18:26. השאננות בנבחרת הישראלית החלה להראות אותותיה, כאשר החמצות מסמרות שיער מול שער האורחים גרמו להופמן וגלעד מאוד להזעיק פסק זמן על מנת לעורר את הנבחרת הלאומית. היה נראה כי פסק הזמן לא הועיל שכן עם החזרה מפסק הזמן הצליחה איי פארו לצמצם את הפער לשבעה שערים בלבד, אך שער נוסף של מירקוס עצר את הבצורת הישראלית כאשר בדקה ה-51 הובילה ישראל 18:26. דקה לאחר מכן הורחק פפו קפטן הנבחרת בפעם השלישית לשתי דקות, מה שהביא את השופטים להניף לעברו את הכרטיס האדום.

לנגליב עם שערו השלישי במשחק העלה את ישראל ל-19:30, אך מנגד חוסר החדות בהתקפה מצדם של סמולר ופומרנץ גרמו לחשוב רבות על המשחק מול הסרבים ביום רביעי הבא. לבסוף ניצחה הנבחרת 21:31 על אף שלא הציגה משחק כדוריד ענק לפרקים.

הבקיעו לישראל: גל אברהם- 7 (1 פ'), דן מירקוס- 5, איציק חליפי- 4 (3 פ'), אבישי סמולר, חן בירנבאום ואמיר לנגליב- 3 כ"א, חן פומרנץ ויואב נאמן (2 פ')- 2 כ"א, שיר טוראל, תום מטלון ודובי ישועה- 1 כ"א.

מאמן הנבחרת שלמה הופמן דיבר בעיקר על חשיבות הניצחון ופחות על הדרך: "היינו צריכים לעבור את המשחק הזה וזה מה שעשינו. היה קשה לשמור על מתח במשך 60 דקות ובגלל זה ראינו הרבה החמצות ואיבודים. עשינו הרבה ניסיונות ובחנו הרכבים שונים, ביום רביעי מול סרביה מתחילה המשימה האמיתית שלנו".

"אני חושב שהיום היה יותר משחק קבוצתי" כך אמר חן פומרנץ בסיום המשחק והוסיף: "אני חושב שלא לקחתי הרבה זריקות על עצמי, לא הרגשתי מספיק חם במשחק, אבל היום זה לא כל כך משנה. מה שחשוב זה המשחק ביום רביעי מול סרביה, אני מקווה ששם הזריקות ייכנסו, הכי חשוב היום שניצחנו ושנראינו לא רע".

אבישי סמולר מצדו שמח על הניצחון על אף הדרך הלא משכנעת: "נראה לי שבתחילת המשחק קצת הגזמנו בקטע של הפירגון הקבוצתי ואז כשניסינו לחפש את השער היה קצת יותר קשה. אני אישית לא זוכר יום שלנו כזה מבחינת אחוזים, זה קצת לא נעים אבל העיקר שניצחנו, אולי לא בדרך הכי יפה, אבל ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully