וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה גברה 1:2 על מכבי פ"ת

12.1.2008 / 19:41

לראשונה לאור זרקורים, הקבוצה של בן שמעון השיגה ניצחון דרמטי. קדוסי העלה ליתרון (12), סואן (66) וחסארמה (90) עשו מהפך. כהן הורחק (24)

מי האמין בתחילת השנה כי במחזור ה-15, כמעט באמצע העונה, עירוני קרית שמונה תתמודד עם מכבי פתח תקוה בקרב בשיפולי הצמרת. הקבוצה הצפונית פגשה, לראשונה בהיסטוריה שלה לאור זרקורים, את המלאבסים, וחגיגת האור הסתיימה עם ניצחון דרמטי 1:2.

הקבוצה של רן בן שמעון ממשיכה להראות יכולת לא רעה בכלל וממשיכה לצבור נקודות שאולי תזדקק להן ביום סגריר. המאמן ושחקניו יודעים שבעבור עונה ראשונה, מה שקרית שמונה עושה זה מעל ומעבר. קבוצות לא מעטות קרסו במהלך עונתן הראשונה בליגה הבכירה בישראל. מכבי פתח תקוה, מצידה, לא מצליחה להתרומם. עופר פביאן עושה עבודה לא רעה בכלל, אחרי עזיבתו של יוסי מזרחי לקפריסין, אבל בכל זאת היא כל הזמן מהלכת רק קרוב לבאר. בארבעת משחקיה האחרונים השיגה רק נקודה.

בדקה ה-12 עלתה פתח תקוה על הלוח משער של אוהד קדוסי. ייתכן שהחלוץ הפנים את העובדה, שכעת הוא זה שצריך להוביל את התקפת המלאבסים, לאחר עזיבתו של עומר גולן ללוקרן. 12 דקות נוספות חלפו ומבשל השער, לירן כהן, הורחק, לאחר שפגע בעבאס סואן, שחזר מפציעה. מכאן ואילך המקומיים החלו להפעיל לחץ. בדקה ה-66 הוא נשא פרי. עבאס סואן כבש את השוויון (66). בדקת הסיום סלאח חסארמה שלח טיל כדי לנצח את המשחק ולהשאיר את שלושת הנקודות בבית.

מהלך המשחק

דקה 12 - גול! לירן כהן הגביה כדור מאגף ימין. אוהד קדוסי, שבהיעדרו של עומר גולן שעבר ללוקרן, צריך לקחת את המושכות בהתקפה, נגח את הראשון. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 24 - אדום! לירן כהן, מבשל השער, פגע בעבאס סואן והורחק. פתח תקוה תיאלץ להישאר 66 דקות בעשרה שחקנים לכל היותר.

דקה 66 - גול! עבאס סואן קיבל את הכדור מברק בכר ושלח טיל שטוח כדי לקבוע שוויון. 1:1.

דקה 90 - גול! סלאח חסארמה שלח טיל כדי לקבוע ניצחון דרמטי לקרית שמונה. 1:2. שלושת הנקודות נשארות בצפון, פתח תקוה חוזרת נוגה למלאבס.

הרכב עירוני קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה (ירו בלו, 65), גיא צרפתי (יוסי דורה, 90), יובל אבידור, פיטר אופורי-קוואה (וויאם עמאשה, 55).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; עומר הדר, נאור פסר, ניצן דמארי, סולי צמח, בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, ננאד סאביץ' (פליקס אובוקה, 66), לירן כהן (הורחק - 24), רוביל סרסור (עומר דמארי, 79), אוהד קדוסי (עודד גביש, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully