וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו החמיר את העונש, סכנין ניצחה את בית"ר 0:1

12.1.2008 / 19:30

אם לא די בכך שבית"ר ירושלים הייתה צריכה לשחק ללא קהל במפגש היוקרתי מול סכנין, בא מאור בוזגלו בדקה ה-89, והנחיל לאלופה הפסד ראשון העונה, 1:0 לבני סכנין. אפילו גאידמק לא הצליח לעודד מהיציע הריק

בכל פעם שבית"ר ירושלים ובני סכנין נפגשות למשחק ביניהן, הכדורגל מוצא את עצמו כדבר משני לסיפור אחר. גם הערב, (שבת) כשהאלופה אירחה את היריבה המושבעת שלה בטדי למשחק ללא קהל. כזכור, נענשה בית"ר ירושלים בבעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה, ולפיכך היציעים הערב היו כמעט ריקים וכמעט שקטים. למה רק כמעט? מכיוון שארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר התמקם לו בבבדידות ביציע המזרחי, במקומם של האוהדים הרעשניים של בית"ר וצרח, שר, נופף בדגל הקבוצה וסיפק שואו אמיתי לצופי הטלויזיה ועיסוק עבור השדרים ושדרי הקווים. במהלך רוב שלבי המשחק היה מופע היחיד של גאידמק העניין המרכזי במשחק. באחד מהמקרים נשמע האיש התמוה מהיציע צועק: "ההתאחדות לכדורגל היא בושה". מעניין לדעת מה עבר לשחקני בית"ר בראשם כששמעו את האיש אשר חתום על משכורותיהם צורח מהיציע.

כשכולם כבר היו בטוחים כי גאידמק יהיה סיפור המשחק, קם לו מאור בוזגלו ובהתקפה מתפרצת, עם השילוב המצוין עם איליה יבוריאן, הרים את הפמליה המשפחתית ביציע כבוד, שענתה לבעלי בית"ר בקריאות עידוד לקבוצה ולמאור. משחק מנומנם של שתי הקבוצות התנהל על הדשא של טדי ברוב דקות המשחק. בסיום הזמן החוקי של המשחק, כמה שניות לאחר הדקה ה-90, יצרה סכנין התקפה מתפרצת מצוינת. יבוריאן מצא את בוזגלו, שהתכבד להיות הראשון שמנצח את בית"ר ירושלים העונה. בוזגלו ומאיר כהן יהיו יקירי הצד הירוק של חיפה ביומיים הקרובים, בזכות שער אדיר שקבע כי רק שש נקודות יפרידו בין שתי הקבוצות, זאת בטרם משחקה של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב מחר (ראשון, 20:50). חיפה תוכל לשלוח גם פרחים לג'ון קולמה, שבניהול משחק מצוין הבהיר מדוע נחשב לאחת מתגליות העונה. בבית"ר יצטערו על אי שילובו במשחק של יואב זיו, שמחליפו דוד אמסלם לא העניק את היכולת הראויה בצד שמאל.

מהלך המשחק

דקה 9: מאור בוזגלו קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם עד לאיזור הרחבה של בית"ר, בעט בעיטה חזקה, שמצאה את ידיו של קאלה, שהדף החוצה. את כדור החוץ בזבזה סכנין במהירות.

דקה 18: השליטה של סכנין על המשחק מתגברת, כשבמוקד שוב מאור בוזגלו. בעיטה חופשית מכ-20 מטרים מצד ימין נלקחת על ידי היהלום הצעיר של סכנין. כדור חזק, טוב, שהתרומם סנטימטרים ספורים מעל המשקוף של קאלה.

דקה 25: טעות של חאלד חלאיילה הובילה את הכדור לעידן טל, שבנגיעה העביר את הכדור לטוטו תמוז במרכזה של הרחבה. תמוז בעט טוב, אבל מאיר כהן הדף יפה עוד יותר.

דקה 29: טוטו תמוז מקבל שוב כדור במרכז הרחבה, וכשכל שנותר לו הוא לגלגל את הכדור אל תוך השער, הוציא חלוץ בית"ר את שוער סכנין מאיר כהן גדול. החמצה נוספת של בית"ר, שממשיכה לסמן את השתלטותה על המשחק.

דקה 33: בוגדאן קיבל את הכדור באגף ימין ומצא את מאור בוזגלו מצידה השני של הרחבה. בוזגלו ירד לנגיחה בגלישה, אבל מיקומו לא היה מושלם וקאלה לא היה צריך להתאמץ כדי לעצור.

דקה 66: עידן טל, שהשתלט על משחקה והיה למצטיין בשורותיה, הרים כדור יפה אל רומולו. החלוץ הברזילאי, עם הגב לשער, הסתובב יפה אבל פספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 90: גול! מאיר כהן מסר כדור ארוך לקולמה, שהעביר ליבוריאן, שניצל את המתפרצת כדי למצוא את מאור בוזגלו, שעקף את קאלה, גילגל בקלות וקבע את הפסדה הראשון של בית"ר ירושלים העונה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, דוד אמסלם, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלבארז, גל אלברמן, דרק בואטנג, עידן טל (עמית בן שושן 79), מיכאל זנדברג, רומולו, טוטו תמוז (אבירם ברוכיאן 74)

הרכב סכנין: מאיר כהן, באסם גנאים, ליאוניד קרופניק, יא יא פטי, עבד רבאח, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאילה, מאור בוזגלו (חיים בנון 92), חמד גנאים (עלי עותמאן 73), בוגדאן (איליה יבוריאן 56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully