וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הביסה 0:3 את מ.ס אשדוד

12.1.2008 / 20:52

שער ובישול של צגאי, בתוספת אחד של בן דיין, הכניעו את אשדוד, שאף אחד משחקניה לא נראה מתאים לליגת העל. השוער בן ישי רוצה להשתחרר

מכבי נתניה הביסה הערב (שבת) 0:3 באצטדיון הקופסא את מ.ס אשדוד, במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל וסיימה רצף לא מחמיא של שני משחקי תיקו 0:0.

בדקה ה-30 לערך החלו אוהדי מכבי נתניה, המוכרים כקהל אוהד ותומך, בשירה אדירה: "משעמם, משעמם". הם כיוונו זאת לעבר 22 השחקנים שהתרוצצו בחוסר חשק במגרש, אבל בעיקר עבור אליליהם בצהוב. נתניה נראתה מסורבלת מאוד ולא מאורגנת. מאז שער הניצחון נגד הפועל תל אביב במחזור ה-12 בדקה השביעית היא לא כבשה. הקהל החל להתעצבן, אבל ראובן עטר האמין בחניכים שלו. הוא לא ערך חילוף במחצית, גם בגלל שהסגל שלו התקצר לאחרונה אחרי העזבתם של שלושה זרים וגם כי ידע שהקבוצה העומדת מולו מאוד שבירה.

דקה אחת הספיקה לנתניה. בדקה ה-61, אחרי יובש של 324 דקות. יחיאל צגאי שלח כדור חופשי יפהפה מכ-17 מטרים אל הפינה של יוסי שקל, שלא יכול היה להושיע. אשדוד שבירה, כבר אמרנו? דקה לא חלפה והשני הגיע. צגאי הרים כדור חופשי ודלה ימפולסקי נגח את השני. לאלן מסודי נמאס מהמשחק ובדקה ה-76 הוא השאיר את חבריו בעשרה שחקנים. דדי בן דיין נעץ את המסמר האחרון עם שער יפה בבעיטה בתוספת הזמן. נתניה משיגה שלוש נקודות והיא מקווה לפתוח ברצף חדש.

הקבוצה מעיר הנמל נראית גרוע מאוד. אולי הכי גרוע בליגה. היא מתחרה רק בבני יהודה, מן הבחינה הזאת. אם חשוב לה להישאר בליגת העל, ונראה שחיים רביבו וג'קי בן זקן היו מעדיפים לבלות עוד עונה בליגה הבכירה, הם חייבים לעשות משהו. לא משנה מה, אבל משהו שיזעזע את המערכת שנראה, כאילו התרגלה לא לנצח. זהו משחק שמיני רצוף שהיא לא משיגה שלוש נקודות. לחזן וחניכיו יש מזל שהפועל תל אביב לא הצליחה לנצח ויש לה עדיין טווח של שלוש נקודות מהלפני אחרונה. אם היא תמשיך כך, זה לא ישנה והיא תיפרד כנראה לשלום מהליגה הבכירה.

מהלך המשחק

דקה 24 - איתי שכטר חדר לרחבת אשדוד, שלח בעיטה מזווית די קשה, אבל יוסי שקל עצר את הכדור בבטחה.

דקה 61 - גול! הבליץ של נתניה החל. היא קיבלה כדור חופשי סמוך למפתן הרחבה של אשדוד. יחיאל צגאי לא לקח מרחק הרצה גדולה. שני צעדים בסך הכול, כדור מעל החומה שפירפר בסוף המסלול שלו ברשת של שקל. 0:1 לנתניה.

דקה 62 - גול! לא עברו 60 שניות, נתניה שוב קיבלה כדור חופשי. הפעם סמוך לדגל הקרן. צגאי הרים טוב, דלה ימפולסקי התרומם ונגח בין ידיו של שקל ההמום. 0:2 לנתניה.

דקה 90 +2 - גול! דדי בן דיין התנהל באין מפריע ושלח כדור אדיר לפינה של יוסי שקל. אשדוד שבורה, נתניה עם שלישייה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, אלמוג כהן, טל מעבי (סבסטיאן רוזנטל, 83), יחיאל צגאי (שניר גואטה, 83), דלה ימפולסקי, איתי שכטר, אובודו אוקצ'ה (גולן חרמון, 86).

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, מאור זוהר, כריסטיאן גונזאלס, ודראן יישה, אדיר טובול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, קובי דג'אני (אמיר לביא, 70), דוד רביבו, רחמים צ'קול (משה בן לולו, 70), אלן מסודי, שי הולצמן (יוסי אופיר, 80).

חזן: "אפשר לשנות את פני הדברים"

יניב בן ישי, שוערה של מ.ס אשדוד, שעל פניו הועדף הערב יוסי שקל, ביקש להשתחרר לאלתר מהקבוצה.

"לא הגענו להזדמנויות, אבל עד השער של מכבי נתניה היינו הקבוצה הפחות רעה במגרש", אמר אלון חזן, מאמן אשדוד. "נראה שבעונה הזו אנחנו עושים טעות תורנית ומשלמים על זה מחיר יקר. אני לא יכול להגיד כמה כולם מאוכזבים ממה שקרה".

"אני מאמין שאפשר לשנות את הדברים", הוסיף חזן באופטימיות. "המטרה היא בהחלט לצרף מספר שחקנים שישנו את פני הדברים. לא הספקנו וכבר חטפנו את השני. אני לא יכול לבוא על זה בטענות לשחקנים".

"כאשר אנו מציגים יכולת גבוהה במשחקי החוץ, אני לא מודאג ממשחקי הבית", אמר מאמן מכבי נתניה ראובן עטר. "אני יודע שיהיה בסדר. ביום ראשון נתחיל לחשוב ולעבוד על המשחק נגד מכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully