וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס ניצחה 1:2 את הפועל ת"א

12.1.2008 / 16:54

האדומים הובילו מול הקבוצה של אוחנה, ספגו צמד מלוז וקיבלו הזדמנות להשוות מהנקודה הלבנה, אך באדיר החמיץ מול אוהד לויטה המצוין

לא ככה נשארים בליגה. אינספור החמצות בדקות האחרונות של המשחק לא העניקו דבר להפועל תל אביב, שנוצחה 2:1 על ידי הפועל כפר סבא, ותצטרך לחשוב היטב איך היא משפרת את הרגל המסיימת, שהייתה כל כך חסרה נגד החניכים של אלי אוחנה. תצוגה מצוינת של אוהד לויטה בין הקורות של כפר סבא עשתה את ההבדל בין שתי הקבוצות, אחרי ששוער הנבחרת הצעירה הצליח להדוף בעיטת עונשין קריטית מ-11 מטר של וואליד באדיר.

דווקא האדומים פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון משער עצמי של בילי גונזאלס שערך את הבכורה שלו. כפר סבא לא נבהלה והחזירה עם שני שערים של בן לוז. רק לאחרונה דובר על האפשרות שלוז יעבור להפועל תל אביב, אך האדומים כנראה לא מספיק התאמצו להעבירו. וגם כאשר הפועל תל אביב קיבלה הזדמנות להשוות עם פנדל שלא היה, וואליד באדיר החמיץ ופספס הזדמנות לצאת עם נקודה מבלומפילד.

כפר סבא נשארת עוד שבוע במקום השביעי, ואם דובר השבוע על כך שהיא קבוצה נאיבית ללא שאיפות אחרי ההפסד 3:0 למכבי תל אביב, היא הוכיחה, לפחות במחצית הראשונה, שיש בה פוטנציאל ליותר מזה. לגבי הפועל תל אביב, אכן רואים קבוצה שנלחמת ורוצה, ואולי שני השחקנים הבולגרים שהוסיפו מחץ לקבוצה במשחק הבכורה שלהם, ייתנו תקווה לאלי גוטמן.

דני בונדר שנפצע במהלך המחצית הראשונה קרע את הרצועה בברך, ומחר (ראשון) הוא ייבדק בבית החולים כדי לאמוד את חומרת פציעתו.

מהלך המשחק

דקה 6 - גול! אחרי מספר התקפות של הפועל תל אביב, הגיעה אחת נוספת מצד ימין כאשר עידן סרור הגביה כדור שבילי גונזאלס, בהופעת הבכורה שלו, ניסה להרחיק, אך נגח לשער שלו וכבש שער עצמי. 0:1 לכפר סבא.

דקה 22 - גיז'רמו ישראלביץ' שלח כדור ענק לגונזאלס שהוכשל ברחבה על ידי דני בונדר, אלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה ושלף כרטיס צהוב לשחקן הפועל תל אביב.

דקה 23 - גול! בן לוז בעט כדור שטוח ולא מאיים שנכנס פנימה וקבע שוויון 1:1.

דקה 33- מהלך טוב שהתחיל בראובן עובד שהעביר לבונדר מימין, וזה הגביה כדור למרכז הרחבה שם התמקם פאביו ג'וניור שנגח לידיים של אוהד לויטה.

דקה 34 - גול! הפועל תל אביב שילמה בגדול על ההחמצה ובמתפרצת שהגיעה בעקבות אותה התקפה הסתיימה עם כדור ברשת, אחרי שהגנת האדומים התקשתה להרחיק כדור שהגיע אל בן לוז שכבש את השני שלו. 1:2 להפועל כפר סבא.

דקה 39 - הלחץ של הפועל כפר סבא נמשך על השער של בן שאנן, כאשר הגבהה של ישראלביץ' מצאה את הראש של דגלאס דה סילבה, שנגח מצוין אל המשקוף שבמקרה הזה הציל את הפועל תל אביב מהשלישי.

דקה 57 - פעולה יפה מצד שמאל של ברוך דגו הסתיימה עם הגבהה לדמיטאר טלקיסקי הבולגרי שבעט מהאוויר החוצה.

דקה 61 - טלקיסקי העביר כדור עומק לפאביו ג'וניור שמקרוב הצליח להחמיץ, וגם דקה לאחר מכן ג'וניור נגח לבד אל גופו של לויטה שהצליח לסגור את הפינה היטב.

דקה 64 - תקרית בין שני בלמי הקבוצות הסתיימה בהרחקות, אחרי שדגלאס דה סילבה נראה מתקרב אל פניו של טל חן בעקבות עבירה שנראה היה שנעשתה עליו. אלי חכמון הנמהר החליט להרחיק את שניהם בעקבות העימות הזה.

דקה 77 - הלחץ של הפועל תל אביב נמשך ורועי דיין שנכנס כמחליף עשה את הסיבוב בתוך הרחבה אחרי שקיבל כדור ובעט החוצה.

דקה 87 - אלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה, אחרי שחשב נגיעה ביד של קובי מויאל בתוך הרחבה. וואליד באדיר לקח את הבעיטה, אך לויטה הצליח להדוף אל הקורה כדור שיצא בסופו של דבר החוצה.

הרכבים

הפועל תל אביב: גליל בן שאנן, דני בונדר (אלין טופוזאקוב 44), טל חן, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, עידן סרור (רועי דיין 70), ברוך דגו, ראובן עובד (דמיטאר טלקיסקי 46), פאביו גו'ניור.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבאש; יעוזה אבובקרי, קובי מויאל, בן לוז (עופר טלקר 82), גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה (אבי כנפו 90), ביל גונזאלס (אלירן סיימון 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully