וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "אני מכינה את עצמי לקראת משחק קשה"

12.1.2008 / 13:00

שחר פאר תפתח את השתתפותה באליפות אוסטרליה הפתוחה כבר ביום הראשון ובינתיים היא מתכוננת ליריבה צ'כית לא מוכרת

שחר פאר, הטניסאית מספר 1 בישראל, תפתח ביום שני את הופעתה בטורניר הגראנד-סלאם ה-12 בקריירת הבוגרות שלה. אחרי שהגיעה לפני שנה לשלב רבע הגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה, היא מודעת לעובדה שהציפיות ממנה הן לפחות לשחזר את אותו הישג.

פאר (17 בטורניר) תפתח את האליפות ביומה הראשון, במשחק נגד רנאטה ווראצ'ובה הצ'כית (משחק שני במגרש 19 - אור ליום שני שעון ישראל). שתי הטניסאיות מעולם לא נפגשו ופאר התייחסה היום (שבת) ליריבתה: "תמיד יש ציפיה לקראת כל תחרות אבל בעיקר לקראת גרנד סלאם. אני מרגישה מוכנה לקראת המשחק הראשון, אני לא מכירה בכלל את השחקנית נגדה אני אמורה לשחק, אבל שאלתי שחקניות ששיחקו נגדה כבר. בכל מקרה, אני מכינה את עצמי לקראת משחק קשה ואני מקווה לשחק טוב ולנצח". פאר התייחסה לכושרה והרגשתה תחת מאמניה החדשים ואמרה: "תחרויות ההכנה היו טובות, אני מרגישה טוב עם גבי (אורפי) וקונצ'יטה (מרטינז). אני לוקחת כל משחק בנפרד ולא מסתכלת יותר מדי קדימה. כל משחק הוא משחק קשה ואני מקווה שאני אשתפר ממשחק למשחק".

ווראצ'ובה הצ'כית, בת 24, מדורגת במקום ה-107 בעולם ובשנים האחרונות היא במגמת עליה. לשיאה באליפות אוסטרליה הפתוחה היא הגיעה בשנה שעברה, כשהעפילה לסיבוב השני. במידה ושחר פאר תנצח, היא תתמודד בסיבוב השני מול המנצחת במפגש בין ג'ולי דיטי האמריקאית לג'סיקה מור האוסטרלית. יריבה פוטנציאלית בסיבוב השלישי היא אלנה דמנטייבה הרוסיה (11 בטורניר), אלא אם זו תופתע בסיבוב הראשון על ידי הטניסאית הישראלית מספר 2, ציפי אובזילר.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully