וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלך האריות

13.1.2008 / 1:00

לפני שהוא ממריא לקמרון, לקראת אליפות אפריקה, כבש סמואל אטו צמד ב-0:4 של ברצלונה על מורסיה. בילבאו-סביליה 0:2

הרבה הכפשות רצו השבוע בין קמרון לברצלונה. הקמרונים טענו שריקארד מעכב את שחרורו של הקמרוני, כדי שישחק נגד מורסיה. לרייקארד ואוהדי ברצלונה מסתבר, זה היה שווה.

אחרי הפוגת הגביע ספרד חזרה הערב הליגה הספרדית. המשחק שפתח את המחזור ה-19 היה בין ברצלונה למורסיה. בארסה חזרה לקאמפו נואו לראשונה אחרי ההפסד לריאל לפני הפגרה. שקועה ברכילות על מערכת היחסים בין רייקארד, רונאלדיניו ודקו עד צווארה, קיוותה בארסה לתת קצת שקט למערכת עם ניצחון, ואם אפשר אז גם כדורגל טוב. דקו ורונאלדיניו לא ישבו אפילו על הספסל, בוז'אן קרקיץ' הצעיר פתח וגם גודיאנסן.

לברצלונה לקח לזמן להיכנס למשחק, בדקה ה-26 גודיאנסן הצליח להבקיע את שערו השלישי העונה והשני בליגה, לאחר בעיטה חדה ברגל שמאל מתוך הרחבה , 0:1 לבארסה. בדקה ה-49 ראה הנרי את הכרטיס הצהוב, שלוש דקות אחר כך הוא לקח את אחד ממגיני מורסיה לסיבוב, שלח כדור רוחב מצויין אותו סיים בוז'אן קרקיץ' ברשת, 0:2 לבארסה. שערו השלישי של קרקיץ' בליגה והרביעי בכל המסגרות העונה. בדקה ה-77 עוד מסירת רוחב נהדרת של הנרי מצאה את אטו שהבקיע, 3-0, בארסה. בדקה ה-86 אטו כובש את השני שלו, אחרי שג'ובאני דוס סנטוס שהחליף את קרקיץ', העביר כדור רוחב שאטו שינה את כיוונו, ועם לא מעט מזל, הלך הכדור אל הרשת. דקה אחר כך עשה רייקארד כבוד לקמרוני שלו כשהוציא אותו, ונתן לכל הקאמפו נואו לעמוד ולהריע לאטו שייסע הלילה קמרון, כדי להצטרף להכנות נבחרתו לאליפות אפריקה.



עדכון ראשון: 12.1 23:20

בילבאו-סביליה 0:2

אתלטיק בילבאו אירחה הערב את סביליה כאשר היא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון, ישלח אותה קרוב לוודאי למקום ממנו יורדים ליגה.
סביליה בעונה מאכזבת למדי, והערב גם ללא מלך השערים שלה לואיס פביאנו, לא נכנסה טוב למשחק. בדקה ה-29 בילבאו עולה ליתרון, מסירה נהדרת של לופז מוצאת ייסטה, שבבעיטה מצויינת מבלי לעצור, מכניע את השוער. סביליה השתלטה על המשחק בעיקר בזכות מרכז השדה שלה עם מארסקה ופולסן. בדקה ה-40 מכה לבילבאו כאשר השוער לריסוס נפצע, וארנסוביה מחליף אותו.

המחצית השנייה נפתחה בתחממות הדדית של שתי הקבוצות, שהגיע לשיאה בדקה ה-53, כאשר אסקודה, בלמה הצרפתי של סביליה הורחק, לאחר שנתן מרפק לאחד משחקני בילבאו בעלייה לנגיחה. סביליה ביצעה שני חילופים וניסתה לחזור עם עשרה שחקנים, אבל בדקה ה-69 בילבאו היא זאת שעשתה זאת. שוב כדור מצויין של לופז לייסטה, שבעט תוך כדי נפילה, השוער הדף והכי מהיר לריבאונד היה סוסטה, שהעלה את בילבאו ל-0:2. עד לסיום ניסתה סביליה להבקיע לפחות שער כבוד, אבל זה נגמר ב-0:2 לבילבאו, שמנצחת בפעם החמישית העונה בסך הכל, ופותחת פער של ארבע נקודות מבטיס שמתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully