וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום על פרשת הדריסה: "זה כמו סיוט שלא נגמר"

11.1.2008 / 19:31

שחקן מכבי ת"א מדבר על פרשת הדריסה בה הוא מואשם: "מצטער שפגעתי בבחור. מצטער שאכזבתי את חבריי. אני לא רוצח"

הימים האחרונים היו קשים מאוד לשחקנה של מכבי תל אביב, וויל ביינום. אחרי ששוחרר ממעצר, וחזר לחיקה של קבוצתו, ביינום שותף שניצחון הצהובים על מלאגה (68:87), זכה לתשואות ביד אליהו, וחזר כביכול לשיגרה. אבל הדי אירוע הדריסה בו הוא מואשם, לא עוזבים אותו אף לא לרגע אחד. בראיון שהעניק השחקן לכתב ערוץ 10, גיא לרר, במסגרת כתבה לתוכנית "שישי עם עופר שלח ורביב דרוקר", ביינום מגלה מה עבר עליו בתקופה האחרונה.

"הייתי מאוכזב מעצמי יותר מכל דבר אחר. דיברו איתי על ניסיון לרצח, אני אף פעם לא ניסיתי לרצוח אף אחד. לא הייתי עושה דבר כזה, יש לי יותר מדי מה להפסיד. אני לא אוכל להתגבר לעולם על העובדה שיהיו אנשים שיחשבו שאני כזה, כי אני לא. הלילות בכלא היו הזמן הכי ארוך וקשה בחיים שלי. אני מצטער על הכל. מצטער שיצאתי, מצטער שפגעתי בבחור. מצטער שאכזבתי את חבריי לקבוצה. הלוואי וזה לא היה קורה, כי זה כמו סיוט שלא נגמר".

מה באמת קרה מחוץ למועדון הג'י ספוט בדרום תל אביב, שם חגג ביינום את יום הולדתו ה-25 עם כמה מחבריו? הנה גירסתו של השחקן למה שקרה באותו לילה: "יצאתי החוצה והיו בערך 20 בחורים שעמדו שם. אחד מהם שלף סכין והניף אותה לעברי. התגובה הראשונה שלי הייתה שהרמתי ידיים וניסיתי לברוח מהסכין. נכנסתי לאוטו וניסיתי להניע. האוטו לא הניע והם זורקים עליי לבנים. הזכוכיות מתחילות להישבר ואני עם הראש למטה. ידעתי שאני צריך לעשות פרסה כדי לצאת משם. לחצתי על הגז ונסעתי עד שלא יכולתי יותר, נתתי רברס ואז שוב נתתי גז. הראש שלי עדיין היה מורכן וכל הזמן הרגשתי היתקלויות כי חניתי על המדרכה. לא הרגשתי שפגעתי במישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully