וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפועל ירושלים בורחת לליגה

11.1.2008 / 16:40

קבוצתו של לופא קדוש ניצחה 0:2 את בית"ר/שמשון ופתחה פער של 4 נקודות מבני ג'דידה, שסיימה בתיקו 1:1 עם השקמה/רמת חן

המחזור ה-16 בליגה הארצית עמד בסימן בריחה. המוליכה הפועל ירושלים אירחה בביתה את בית"ר/שמשון תל אביב, ניצחה אותה 0:2 ופתחה פער של 4 נקודות מהשנייה בטבלה הפועל בני ג'דידה. שי אהרון העלה את הירושלמים ליתרון 0:1 בדקה ה-31, וכעבור 9 דקות אדיר מעודה הכפיל את התוצאה. במחצית השניה יוסי אבולעפיה הורחק, אבל גם כשיריבתה בתשעה שחקנים, לא הצליחה בית"ר/שמשון לכבוש.

הפועל בני ג'דידה איבדה נקודות חשובות בצמרת, כשסיימה בתיקו 1:1 את משחק החוץ שלה נגד השקמה/רמת חן. האורחים הוליכו 0:1 משער של אדהאם חמוד, אבל 11 דקות לסיום כשלו בשמירה על יתרונם, ועומר אלמשלי כבש את השוויון.

השלישית בטבלה, עירוני קרית אתא, נוצחה בחוץ 3:1 על ידי הפועל אשקלון. המארחים עלו ל-0:1 משער של ניסים אסייג בדקה ה-7, וכפיר לייבוביץ' הכפיל את התוצאה בדקה ה-35. אלעד צחקו צימק לקרית אתא 3 דקות לפני תום המחצית הראשונה. בתוספת הזמן של המשחק ניסים אסייג השלים צמד, והבטיח את ניצחון אשקלון.

הפועל מרמורק קיבלה את פני השבת עם ניצחון ביתי 1:2 על הפועל כפר שלם. אדיב שרעבי (20, 43) קבע 0:2 לרחובותים במחצית הראשונה. אייל דואק צימק לנועלת הטבלה מדרום תל אביב בדקה ה-70, אך לא מעבר לזה.

בקרב התחתית בין הפועל טירת הכרמל לסקציה נס ציונה, ניצחה הקבוצה ממורדות הכרמל משער של חומי לוי בדקה ה-49. מכבי כפר קנא נפרדה מהפועל בני טמרה בתיקו 2:2. כפר קנא הוליכה 0:2 משערים של סלאח נמארנה (44) ורג'יד בראנסי (47), אבל האורחים מטמרה הישוו משערים של וואג'די אבו יונס (75, פנדל) ואחמד דיאב (87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully