וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - סכנין: טדי יישאר ריק

יצחק סולומון ואורי שלו

9.1.2008 / 16:58

יבוריאן ייענש ולא יפתח, משום שנעדר מאימון סכנין מבלי שהודיע. המשחק ישוחק ללא קהל, עידן טל מוחה: "אפשר לסגור את הכדורגל"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, ערך היום (שישי) אימון אחרון ומסכם, לפני משחק החוץ מול בית"ר ירושלים. לרשותו של לוי יעמוד סגל מלא. חאלד חלאיילה וליאו קרופניק, שסחבו פציעות, החלימו וישחקו, כמו גם איליה יבוריאן, שחוזר מעונש הרחקה,אך לא יפתח בהרכב. בסכנין מציינים את השתלבותו המהירה של הקשר הרומני החדש, בוגדאן אפוסטו שיפתח בהרכב.

יבוריאן עמד במוקד האימון, לאחר שנעלם אתמול במשך כל היום, ואף נעדר מהאימון. רק בשעות הערב הוא התגלה בביתו, סיפר על בעיה אישית ממנה הוא סובל, אך סירב לפרט. שחקנים בקבוצה התעניינו בשלומו, ביקשו לדעת מה קרה, אך החלוץ הארמני סירב לשחרר פרטים. המאמן אלישע לוי לא מתכוון לוותר לו, ואמר כי השחקן יעמוד בפני ועדת משמעת והוא לא צפוי לפתוח בהרכב. לוי: ''אם יש לו בעיות, שיבוא ונעזור לו לפתור אותן. אם הוא רוצה לעבור לקבוצה אחרת, שיביא למאזן את שם הקבוצה, הם יסתדרו על המחיר ונגיד שלום יפה''.

לקראת המשחק מול האלופה אמר לוי: "זה המשחק הכי קשה שלנו העונה. אנחנו קבוצה יציבה ונקווה לעבור את המשחק הזה בשלום. בית"ר ירושלים זה אתגר גדול עבורנו, ונקווה שנדע לעמוד בו בכבוד".

הקפטן מאיר כהן: "זה שהמשחק יהיה ללא קהל לא ייתן יתרון לאף קבוצה. כדורגל משחקים למען הקהל, ואם אין קהל אין טעם למשחק. אני מאמין ששתי הקבוצות יפגעו מהעובדה שהיציעים יהיו ריקים".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, בוגדאן אפסוטו.

עידן טל: "בלי קהל אפשר לסגור את הכדורגל"

בית"ר ירושלים תארח את סכנין בשבת בטדי ללא קהל. צו המניעה שהגיש אוהד בית"ר בשם אוהדים אחרים נדחה ביום שישי על ידי שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה סובל. אל מחוץ לאצטדיון צפויים להגיע אלפי אוהדים כדי לעודד את השחקנים, ובבירה מקווים כי אירועי ווינטר האלימים משנה שעברה לא ישנו.

בפן המקצועי, תנסה בית"ר לחזור למסלול הניצחונות וזאת לאחר התיקו בהרצליה. רק במקום לחוץ כמו בית"ר תיקו שכזה יכול לטלטל את המערכת. ביום שישי ערך מאמן בית"ר אסיפה מקצועית לפני האימון, ואמר לשחקנים כי הוא מצפה מהם לחזור לנצח. עוד אמר שום כי משחק אחד לא טוב לבית"ר, זה כבר רצף אותו יש לקטוע. באסיפה נכחו גם היו"ר אלי ארזי וגיורא שפיגל.

למרות ששום לא נוטה לתרגל הרכב באימוניו, יש שלוש עמדות פתוחות בקשר להרכב, כשעמדת המגן השמאלי היא סימן השאלה הגדול ביותר. יצחק שום רמז השבוע ליואב זיו כי אם לא ישפר את משחקו, יחליף אותו דוד אמסלם בהרכב. עידן טל נעדר השבוע ממספר אימונים ורק ביום שישי שב להתאמן לראשונה אימון מלא. טל יהיה יוכשר למשחק על ידי זריקה, ויצחק שום יחליט אם לשתפו או לשלב את אבירם ברוכיאן בהרכב. בחוד צפוי טוטו תמוז לפתוח לצד רומולו.

עידן טל התייחס באתר הקבוצה לעונש אותו היא ספגה, וגם ליריבה בני סכנין: "לכל השחקנים תהיה חסרה האווירה עצמה, בלי קהל אפשר לסגור את הכדורגל. סוג הענישה הזה לא מתאים, צריך לשאול את מי שהחליט את זה למה יש עונשים כאלה, זה לא הגיוני. למרות הקושי נמצא את הפיתרון איך לדחוף את עצמנו גם בלי הקהל. הייתי מעדיף שיהיה עונש של משחק מחוץ לירושלים, אבל עם קהל, צריך להיות יותר יצירתיים בעונש, צורת החשיבה של מקבלי ההחלטות אינה נכונה".

"אני לא אוהב את ההתבטאויות של השחקנים של בני סכנין בנוגע לקהל שלנו כפי שהם העירו השבוע", הוסיף טל, "זה שחצני מצידם והם לא צריכים להתערב בדברים האלה, שיתרכזו בדברים שלהם. מקצועית הם קבוצה טובה ויהיה משחק לא קל. אחרי מכבי הרצליה ראינו שלא יהיו לנו משחקים קלים אף פעם".

מילובאן מירוסביץ' שעזב ביום חמישי את הארץ לדרום אמריקה, אמר לאוהדי בית"ר: "ההרגשה עצובה. בית"ר זה מועדון שבו ביליתי שנה וחצי מאוד טובות מבחינתי. לא הייתה לי שום בעיה לשבת על הספסל. אבל את זה שלא נתנו לי צ'אנס אני לא מבין. אני יודע שבית"ר עשו מאמצים גדולים להביא אותי, השקיעו המון אנרגיה וזמן וגם אני הייתי צריך לעשות הרבה דברים בארגנטינה כדי לעבור לבית"ר. בסופו של דבר אני חש שלא קיבלתי את הצ'אנס שמגיע לי בזכות. נתתי את כל כולי לקבוצה ועבדתי קשה ואני חושב שזה לא היה הוגן. ברור שלא ציפיתי שיתנו לי לשחק רק בגלל שבאתי מצ'ילה, אני יכול להסתדר עם הישיבה על הספסל כמו שכל שחקן כדורגל צריך, אני לא חושב שאני מראדונה. בגדול, אם יש משהו שעליו אני כועס או שממנו אני מאוכזב זה העובדה שלא קיבלתי משום את ההזדמנות להוכיח שמקומי בהרכב.לא קיבלתי את ההזדמנות ששחקנים אחרים קיבלו".

הרכב צפוי: טברטקו קאלה , כריסטיאן אלבארז, יואב זיו (דוד אמסלם), אריק בנאדו, שמעון גרשון , דרק בואטנג , עידן טל (אבירם ברוכיאן), גל אלברמן , מיכאל זנדברג , טוטו תמוז, רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully