וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן יאמן את באיירן מינכן

11.1.2008 / 11:29

מוליכת הבונדסליגה הודיעה באופן רשמי שמאמנה של נבחרת גרמניה לשעבר יחליף על הקווים את אוטומר היצפלד בסיום העונה

הודעתו של אוטמר היצפלד כי יעזוב את באיירן מינכן בסיום העונה החלה גל של ספקולציות לגבי מחליפו האפשרי, כששמותיהם של מרקו ואן באסטן, מרצ'לו ליפי וז'וזה מוריניו עלו כמועמדים אפשריים, אבל היום (שישי) הודיעה מוליכת הבונדסליגה כי מי שיחליף את היצפלד על הקווים בסיום העונה יהיה לא אחר מאשר יורגן קלינסמן.

קלינסמן (43), כוכב נבחרת גרמניה לשעבר ששיחק שלוש עונות במדי באיירן באמצע שנות התשעים בהן כבש 31 שערים ב-65 משחקים, לא אימן מאז המונדיאל האחרון, בו הדריך כזכור את נבחרת גרמניה למקום השלישי והמפתיע במונדיאל שנערך בגרמניה. מיד לאחר המונדיאל התפטר קלינסמן וחזר לביתו בקליפורניה, ולמרות שבאנגליה זכרו לו את ימיו הגדולים במדי טוטנהאם והזכירו את שמו כמועמד להחליף כמעט כל מאמן בפרמיירליג, בחר קלינסמן לחזור למולדתו, שם יחכה לו אחד הסגלים הנוצצים ביותר באירופה.

תחת הדרכתו של היצפלד פתחה באיירן את העונה הנוכחית בסערה ודרסה את הבונדסליגה ללא תנאי בעזרת הרכש הבומבסטי של הקיץ שהנחית בבוואריה את פרנק ריברי, מירוסלב קלוסה, לוקה טוני וחמיט אלטינטופ, אלא שבחודשים האחרונים החלה הקבוצה לדשדש ואיבדה את יתרונה בצמרת הטבלה. אם או בלי קשר לכך, הודיע היצפלד על כוונתו לעזוב הקיץ, ובעונה הבאה הוא יאמן ככל הנראה את נבחרת שוויץ, יריבתה של ישראל במוקדמות מונדיאל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully