וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ירושלים חזרה לנצח

11.1.2008 / 10:30

לאחר ההפסד לחיפה, הסתערו אנשי ביג בלו על השרון והביסו אותם 6:46. במוצ"ש: תל אביב מול חיפה בקרית שלום (19:00)

הקהל שבא לראות את המשחק בין ירושלים לדנסינג קאמל השרון בערב קריר במיוחד בירושלים, לא התאכזב. הירושלמים (1:5) נתנו את הטון מתחילת המשחק, וסיימו אותו בניצחון קליל 6:46 על האורחים (4:1). לירושלמים היה זה ניצחון חשוב, לאחר ההפסד בחיפה במשחק הקודם, כשהם שיחקו משחק כמעט מושלם בהגנה והתקפה. השרון קיוו ליותר לאחר ששיחקו טוב במשחקים האחרונים, אבל הדומיננטיות של ביג בלו הייתה גדולה עליהם.

אריה באומן, הקוורטרבק של ביג בלו, רשם שלושה טאצ'דאונים בריצה. סה"כ הוא רץ ל 71 יארדים ומסר לשני טאצ'דאונים נוספים. אורי שיף היה כוכב ההגנה, כשקטף ארבע מסירות של השרון, שיא חדש בליגת התאקל בישראל.

ירושלים עלתה ליתרון 0:14 בתחילת המשחק, השרון נראו כמי שחוזרים לעניינים עם משחק ריצה מעולה של מיכאל לוי, והצליחו לצמק עם טאצ'דאון, אלא שזה היה המהלך החיובי האחרון שלהם. במחצית, הירושלמים כבר הובילו 6:28, כשאת הטאצ'דאון האחרון הם כובשים עם 4 שניות לסיום המחצית במסירה ארוכה ל-55 יארדים. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד.

המשחק הבא בליגת התאקל בישראל במוצ"ש הקרוב (17.1) כשמייקס פלייס תל אביב (3:1) תארח את ריל האוסינג חיפה (3:2) במגרש האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום ב-7 בערב. הקהל מוזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully