וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "אמרו שאני מיושן ומטומטם. אז אמרו"

11.1.2008 / 11:02

מאמן מכבי ת"א, צביקה שרף ענה לעיתונאים שלעגו לשיטות שלו, לאחר הניצחון על מלאגה, 68:87. דריקס יחליף את שרף בתפקיד המנכ"ל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בישיבה שערכה הבוקר (שישי), החליטה הנהלת מכבי תל אביב למנות את אלי דריקס כמחליפו של צביקה שרף בתפקיד מנכ"ל הקבוצה באופן זמני, עד סיום העונה. כזכור, שימש שרף בתפקיד החל מהקיץ האחרון, אבל מינויו לתפקיד המאמן במקומו של עודד קטש בתחילת החודש גרם לראשי המועדון לחפש לו מחליף שיוכל לאייש את התפקיד החשוב. דריקס, ששימש עד עתה כמנהל השיווק של הקבוצה, יחזיק בתפקיד עד הראשון ביולי.

"אנחנו רוצים להתמודד על המקומות הראשונים בבית"

במכבי תל אביב בוודאי היו שמחים יותר לפסק דין חיובי מבית המשפט שיסיים את כל פרשת הדריסה של שחקנה וויל ביינום, אבל עד אז, אחד הדברים שבהחלט עוזרים בתקופה כזאת הוא ניצחון ביתי גדול על הקבוצה החזקה ביותר בבית ב' של היורוליג, מלאגה הספרדית, 68:87. חניכיו של צביקה שרף נהנו ממשחק נהדר של מרקוס פייזר, שנראה שפורח תחת שרביטו של המאמן החדש, וראתה גם את וויל ביינום חוזר אל הפרקט כדי לשחק 11 דקות ולקלוע 4 נקודות.

"שיחקנו נגד קבוצה טובה, אולי הכי טובה בבית והכל התחיל מההגנה", אמר מאמן מכבי תל אביב, צביקה שרף. "החזקנו אותם על כמות נקודות נמוכה. את ההתקפה שיחקנו בסדר, אבל יש לנו הרבה מה לשפר, ולא הספקנו לתקן תרגילים". אבל שרף, כהרגלו, מסרב להתרגש יתר על המידה מניצחון אחד, וכבר חושב הלאה. "אני מאוד מרוצה מהניצחון הזה, אבל אני מסתכל קדימה, גם אל ראשון לציון בליגה, וגם למשחק מול ציבונה, כי אנחנו רוצים להתמודד על המקומות הראשונים בבית". כשנשאל מהו הסוד שגורם לשחקניו לשחק עם אנרגיה ושמחת משחק, אמר המאמן: "כשבאתי ביום הראשון ואמרתי שכל שחקן יצטרך להילחם על הגופייה שלו, אמרו שאני מיושן ומטומטם. אז אמרו".

עומרי כספי, שרק לפני שבועיים היה במרכזה של פרשה משלו, קלע 11 נקודות, אבל הכניס הרבה התלהבות במשחק של הצהובים, ואמר בסיום: "זה נותן לי הרבה ביטחון לשחק 8-9 דקות רצוף. אני נלחם ונותן הכל בשביל הקבוצה והרגשתי שנתתי הגנה טובה. אני מקווה שנמשיך בקצב הזה". אחד מהבעלים של הקבוצה, דייויד פדרמן הביע תמיכה בשיטותיו של צביקה שרף ואמר: "לא צריך להיות גאון גדול בכדורסל, רק צריך לקפוץ לפרקט. ראיתם אפילו את דייויד בלות'נטל קופץ לפרקט".

"הרגשה שאי אפשר להסביר"

השחקן שעבר שנה שלמה בשבוע אחד, הלא הוא וויל ביינום, היה נרגש במיוחד בסיום המשחק: "זאת הרגשה שאני לא יכול להסביר במילים. אני אוהב את השחקנים לקבוצה ואת צוות המאמנים. זאת אחת ההרגשות הטובות שהיו לי מעולם. אני אוהב את הקהל, הם נותנים לי כוח להמשיך הלאה".

"לצביקה יש קול ששוה הרבה עבורנו", אמר ונטיגו קאמינגס, "יש לו מערכות יחסים מיוחדות עם שחקנים". קאמינגס, שהיה עם וויל ביינום בערב בו השניים הסתבכו, אמר על הפרשה: "היה שבוע קשה מאוד אבל חברים שלי לקבוצה והארגון של מכבי הולכים איתך. אני וויל עשינו טעות כשיצאנו עד מאוחר בלילה. אני שמח להיות כאן, שמח שהמועדון תמך בנו ורק דברים טובים יכולים לקרות לנו עכשיו. עכשיו כשאנחנו בליגה אסור להוריד את הרגדל מהגז. צריך הצהרה".

גיבור הניצחון, הלא הוא מרקוס פייזר, אמר בסיום המשחק: "היה ניצחון גדול, ושיחקנו יחד הגנה מצויינת. היה לי רבע ראשון טוב מאוד אבל אנחנו צריכים להמשיך לשחק כדורסל טוב". פייזר התייחס גם לשינויים המאמנים: "אנחנו קבוצה טובה, ואנחנו צריכים להמשיך להקשיב לצוות המאמנים. זה מרגיש טוב לנצח. ניצחנו כבר משחקים ואחר כך הרגשנו רע מאוד כי זו לא היתה הדרך שהמועדון רגיל לנצח. עכשיו אנחנו מרגיישם אחרת וזה נהדר".

יותם הלפרין, שנתן משחק הגנתי מצויין: "מגיע ברכות לכל השחקנים ולצד המקצועי. כל מי ששיחק נתן את הפוש מבחינתו. מה שקרה עם וויל, עם כספי שנפצע, וניקולה שחוזר זה דברים שרק מחברים אותנו כקבוצה. השבוע הקשה שעבר על כולנו הראה עד כמה הקבוצה מחוברת וכמה אנחנו מחוברים אחד לשני".

הקפטן, דרק שארפ אמר בסיום: "היה משחק הגנה מצויין וזה מה שחיפשנו מהיום הראשון. זה מתחיל להיכנס לראש של החבר'ה. זה צריך להיות בראש שלנו ובלב שלנו, באוטובוס, בחדר ההלבשה ובמשחק". בתגובה לשאלה האם זה מפריע לו שלא שותף הערב, אמר שארפ: "גם אם אני לא אשחק עוד משחק אחד וננצח, זאת ההקרבה הגדולה שלי. לא אכפת לי מי על המגרש ולא משנה מי משחק". בנוגע למאמן החדש על הקווים, אמר הקפטן: "השחקנים הגיבו לצביקה ואולי הם היו צריכים בעיטה קטנה בתחת".

דייויד בלות'נטל, שהיה מאופס מחוץ לקשת אמר: "אני חושב שאנחנו מתחילים לשנות את המצב ולשחק טוב יותר. זה היה משחק חשוב ושיחקנו טוב. אחרי ההפסד לרמת גן כולם רצו שינוי ועשינו אותו" כשנשאל על ההבדלים בין שני המאמנים, אמר בלות'נטל: "ההבדל בין צביקה לעודד? הגיל. שני המאמנים מצויינים. צביקה בן אדם שונה מעודד, והגבנו טוב לכך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully