וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא חלום, גרשון ניצח את מסינה

10.1.2008 / 22:49

הישראלי סופסוף גבר על האיטלקי כשאולימפיאקוס עשתה 67:71 מול צסק"א. אפס פילזן ניצחה את לה מאן 84:91, ברצלונה - פאו 56:55

המחזור ה-11 ביורוליג נמשך היום עם שישה משחקים נוספים, מלבד זה של מכבי תל אביב מול מלאגה ביד אליהו. היבשת רעדה כששני גמרים בפוטנציה התקיימו ביוון ובקטלוניה. בפיראוס ניצח פיני גרשון אחרי אינסוף ניסיונות את אטורה מסינה, כשאולימפיאקוס גברה 67:71 על צסק"א מוסקבה. בברצלונה אירחה הקבוצה המקומית את פנאתינייקוס, אבל הפסידה בנקודה. לה מאן הצרפתית יכולה הייתה להשיג ניצחון בכורה מול אפס פילזן, אבל שמטה יתרון גדול והפסידה אחרי 45 דקות.

בית ב'

לה מאן - אפס פילזן 91:84 (לאחר הארכה)

הצרפתים הגיעו כקבוצת היורוליג הגרועה ביותר, עם 10 הפסדים מ-10 משחקים ושום סיכוי להמשיך הלאה, אבל אפס פילזן המשיכה לחלק מתנות ולהראות שלפחות בינתיים היא קבוצה לא רצינית וולא שאיפות אמיתיות. הצרפתים פתחו יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה ובשנייה כבר עברו למתכונת הבסה כשיתרון כבר מטפס ל-17. אלא שכיאה לקבוצה החלשה שהיא, לה מאן החלה לאבד את היתרון בהדרגתיות ואחרי 40 דקות 80:80 והארכה. 5 הדקות הנוספות כבר היו שייכות לקבוצה של דייויד בלאט, שהשלימו מהפך גדול וברחו ליתרון מבטיח.

בית א'

אולימפיאקוס - צסק"א מוסקבה 67:71

על הנייר זה יכול היה להיות אפילו גמר היורוליג, אבל היוונים פתחו את העונה האירופאית בצורה קצת מאכזבת והיום זכו למבחן גדול. המעבר שלו בהצלחה בהחלט להוסיף להם המון ביטחון. הרבע הראשון היה צמוד והסתיים בשוויון 15:15, אבל ברבע השני הקבוצה של גרשון עשתה ריצה יפה עד להפרש דו ספרתי. הרוסים צימצמו, אבל אולימפיאקוס המשיכה לשמור על טווח ביטחון של מספר נקודות עד הסיום והניצחון. מילוש טאודוסיץ' קלע 20 ליוונים ויואניס בורוסיס הוסיף 18. משחק מצוין של 21 נקודות ו-12 ריבאונדים של דייויד אנדרסן לא עזר לצסק"א, גם לא 17 נקודות של טרייג'ן לנגדון.

סופוט - וידי ויצ'י בולוניה 59:79

הקרב בין שתי האחרונות בבית א' הסתיים בניצחון פולני ובולוניה תרצה לשכוח מהר מאוד את העונה האירופאית שלה. סופוט הוליכה מהפתיחה ואחרי שירדה למחצית ביתרון 3, עלתה למחצית השנייה עם הרבה תנופה, הגדילה את היתרון וניצחה בצורה נוחה ובהפרש יפה. מילאן גורוביץ' הוביל את הפולנים עם 25 נקודות, דונאטס סלאנינה הוסיף 18 ופיליפ דילוויץ 17. דונלד מקגראת הוליך את האיטלקים עם 14 ולוקה גארי קלע 9.

לובליאנה - ז'אלגיריס קובנה 83:74

הסלובנים הם היחידים שניצחו העונה את צסק"א במפעל האירופאי, אבל בסך הכל הקמפיין שלהם לא מוצלח. במשחק הערב הם היו חייבים ניצחון שבקונסטלציה מסויימת יכול לקדם אותם לעבר עלייה לטופ 16, אבל הליטאים חשבו אחרת ואת האמת? הם גם לא התקשו להוליך כל המשחק ולנצח. לזאלגיריס: מרקוס בראון 22, יונאס מצ'יוליס 14, גוראן יורק 13 (10 רובאונדים). ללובליאנה: מאוריס ביילי 15, רונל טיילור ומרקו מיליץ' 13 כל אחד.

בית ג'

ברצלונה - פנאתינייקוס 56:55

זה משחק גמר אמיתי. שתי הקבוצות הגיעו עם מאזנים מצוינים גם ביורוליג וגם בליגות המקומיות שלהן ובסך הכל בעיצומה של עונה טובה. אחרי רבע אחד צמוד ברחו המקומיים עם ריצת 7:16, אבל ברבע השלישי המשיכה הנדנדה בתנועתה והיתרון עבר ליוונים. המשחק הצמוד המשיך לאורך כל המשחק, אבל פאו נהנתה אולי ממזל של אלופות וניצחה על חודה של נקודה.

פרטיזן בלגרד - ריאל מדריד 80:72

הסרבים עוד נאבקים על מקומם בטופ 16, אבל בבית הם עשו לא מעט בעיות ליריבותיהם העונה וגם ריאל לא ליקקה דבש. הסרבים שמרו על הספרדים במרחק קרוב במהלך כל 20 הדקות הראשונות, אבל מארחת הפיינל פור העונה פתחה פער שנע סביב 6- 10 נקודות במחצית השנייה, עליו שמרה עד הסיום. קלעו לריאל: פיליפה רייס 15, אלכס מומברו 14, לאזרוס פאפדופולוס 12. לפרטיזן: מילט פאלציו ודושאן קז'מן 13 כל אחד, מילנקו טפיץ' 10.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully