וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז (שוב) יורדים מסנטנה?

10.1.2008 / 20:00

האנק סטיינברנר לא בטוח שהעסקה כדאית: "נצטרך לתת יותר מדי". גוס גוסאג' נכנס להיכל התהילה, מגווייר שוב נשאר בחוץ

האם הניו יורק יאנקיז שוב יורדים מיוהאן סנטנה? לאחר שניהלו מו"מ עם מינסוטה, הציבו אולטימטום שתוקפו פג וחזרו לשולחן הדיונים עם הטווינס, לפחות למראית עין משדר האנק סטיינברנר, בעלי הקבוצה, שהוא הרים ידיים.

"מה שקורה כרגע הוא שיש לנו על השולחן טרייד שבמסגרתו נצטרך לתת הרבה שחקנים טובים, ולאחר מכן עוד להתמודד עם חוזה גדול", אמר סטיינברנר. "אין ספק שאם סנטנה היה שחקן חופשי, הסיפור היה שונה. אבל אני לא בטוח שזה כדאי כרגע, המחיר נראה גבוה מדי".

למרות הדברים, כמובן שייתכן שסטיינברנר שוב מנסה להפעיל לחץ על הטווינס, שלא קיבלו בימים האחרונים שדרים מבוסטון. הרד סוקס, כזכור, נכנסו למרוץ על סנטנה רק לאחר שהיאנקיז החלו להציע את מרכולתם עליו.

ובשורה משמחת למישהו שמכיר את היאנקיז ולא מאתמול: לאחר תשעה ניסיונות נכנס, סופסוף, ריץ' "גוס" גוסאג' להיכל התהילה. המגיש של ניו יורק הוא בסך הכל המחליף החמישי בהיסטוריה שנכנס להיכל. "זו הרגשה שאי אפשר לתאר אחרי כל הציפיה הזו", אמר גוסאג', ששיחק בין 1972 ל-1994 גם בשיקגו וייט סוקס, פיטסבורג, סן דייגו, שיקגו קאבס, סן פרנסיסקו, טקסס, אוקלנד וסיאטל. מי ששוב נשאר בחוץ הוא מארק מגווייר, שצבר 128 קולות בלבד, אותה כמות שהייתה לו ולא הספיקה בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully