וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב צפוי לחזור בעונה הבאה

10.1.2008 / 20:49

"יש לי כוח להמשיך", אמר הקוורטרבק של גרין ביי. לפי הקולטס, הריסון צפוי לשחק, אואנס וגייטס כנראה שלא. קרנל עתיד להמשיך בקליבלנד

בשנים האחרונות היו ההחלטות של ברט פארב בגדר מותחן, כשהקוורטרבק היה מודיע רק באזור האביב האם ימשיך בגרין ביי פאקרס או יפרוש. הפעם, כך נראה, התשובה תתקבל במהרה. נכון לעכשיו, פארב נוטה לחזור לשחק גם ב-2008, על פי ראיון שנתן לעיתון מקומי בבילוקסי, מיסיסיפי. "אני חושב שעדיין יש לי כוח להמשיך", אמר הקוורטרבק בן ה-37. בינתיים הוא מתכונן למשחק מול סיאטל בשבת. הסיהוקס צפויים לעלות עם דיון בראנץ', התופס שהחמיץ את משחק הניצחון על וושינגטון.

קבוצה אחרת שמתכוננת לפלייאוף היא סן דייגו, שמוטרדת מפציעתו של הטייט אנד אנטוניו גייטס. כרגע נראה שגייטס לא ישחק באינדיאנפוליס, מה שיהווה מכה קשה למשחק המסירה של פיליפ ריברס. מי ששב להתאמן הוא הפולבק לורנזו ניל, שיתלבש ויהיה כשיר להתמודדות.

ובצד השני, אינדיאנפוליס מתכוננת לשובו של מרווין הריסון. האם התופס יעלה, סופסוף, למגרש, או שמא שוב זורים הקולטס חול בעיני היריבות? באינדי אומרים שהריסון ישחק, אבל מוסיפים את המילה "כנראה", ולאף אחד לא ברור האם התופס הפצוע בברכו באמת יראה מגרש, לאחר שהחמיץ 11 מ-12 משחקיה של הקבוצה. גם טרל אואנס מדאלאס עדיין בספק, ונכון לעכשיו לא נראה שייטול חלק במשחקה של דאלאס מול ניו יורק ג'איינטס.

ומכאן לקבוצה שהחמיצה רק במעט הופעה בפלייאוף, קליבלנד. הבראונס יאריכו את חוזהו של המאמן, רומיאו קרנל, שהצעיד אותה לעונה של עשרה ניצחונות. "יש לנו כל כוונה שרומיאו ימשיך בקבוצה", אמר ה-GM, פיל סאוואג'. אטלנטה מעוניינת במאמן USC, פיט קרול, אבל סביר להניח שתיתקל בתשובה שלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully