וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח עמידר השתלטה על המקום הראשון

12.1.2008 / 16:26

הסגולים ניצחו בעכו 0:1 וניצלו את הפסדה של רעננה להפועל ר"ג 1:0. הפועל חיפה שניה אחרי ניצחון 0:2 על הפועל פ"ת במשחק המרכזי

תעצרו רגע מהעיסוקים שלכם, ותסתכלו על הטבלה של הליגה הלאומית. אפשר להגיד עליה שהיא מכורה, שכולם עובדים אצל כולם, שהיא שכונתית ושהרמה נמוכה, אבל האמת, את כל זה אנחנו קונים, העיקר שהטבלה נראית ככה. לא מוגזם יהיה להגיד שהקבוצות שנלחמות נגד הירידה, יכולות אחרי המחזור הזה, להיות מועמדות לגיטימיות לעליה. ולהזכירכם, עברנו כבר כמעט חצי עונה. רק בלאומית.

הפועל חיפה דישדשה במרבית העונה, אך בליגה צמודה כמו הלאומית, לא צריך הרבה כדי להשתלט על המקום הראשון. אלא שזה קרה רק ל-24 שעות, כי הכח רמת גן ניצחה את הפועל עכו בחוץ 0:1 והחליפה אותה. החיפאים הגיעו לאורווה והדיחו מהמקום הראשון את הפועל פתח תקוה אחרי שניצחו 0:2. מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל באר שבע לקרב צמרת, וגילי לנדאו קיבל משחקניו את ניצחון הליגה הראשון כמאמן הקבוצה מבירת הנגב, 0:2. הפועל נצרת עילית ספגה עוד הפסד ליגה, לאחר שנוצחה על ידי עירוני רמת השרון 1:0. הפועל רעננה פיספסה הזדמנות מצויינת להידבק לחבורה המובילה, והפסידה להפועל רמת גן מהתחתית 1:0.

מכבי אחי נצרת-הפועל ב"ש 2:0

הירוקים מהמגזר הם הקבוצה הכי לא צפויה בליגה הזו. הם יכולים לעלות למשחק כמו צוות לוחמים מגובש, להסתער על היריבה ובתוך מספר דקות לתקוע לה כמה כדורים ברשת, ומצד שני, הם יכולים להעביר את כל המשחק כמו שג'ובניקים מעבירים יום בצבא, בלי לעשות כלום ובציפייה שהוא ייגמר. המשחק נגד באר שבע היווה מבחן עבורם, מאחר ובפעם שעברה שהם הגיעו למשחק אחרי שהביסו 0:4, הם סיימו תשעים דקות בלי לכבוש.
למרות הסגל המלא שעמד לרשותו של שמעון הדרי המאמן, שחקניו כשלו במבחן, ונוצחו.

בדקה ה-27 דודו פלס העלה את האדומים מבירת הנגב ליתרון 0:1. אחי נצרת נכנסה להלם, וכעבור 2 דקות בלבד פלס השלים צמד. במחצית השנייה ניסו המארחים לחפש שער נחמה, אך באר שבע לא הירשתה לה, ורשמה ניצחון ליגה שביעי מתחילת העונה.

עירוני רמה"ש-נצרת עילית 0:1

קרב התחתית בין שתי הקבוצות הכי חלשות בליגה, הניב משחק חם מאוד. היריבה מהצפון עלתה למשחק בידיעה שזהו, לא פחות ולא יותר, המשחק הכי חשוב שלהם העונה. אחרי המפגש עם רמת השרון, אפשר להכריז שנצרת עילית בדרך לליגה השלישית.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, קיבלו הצופים מחצית שנייה גדושה באירועים. בדקה ה-68 כבש ערן זהבי שער לזכות רמת השרון, ושחקניו של עופר מזרחי איבדו את העשתונות. עומאר עבדול עזיז הורחק 2 דקות לאחר השער שספגה קבוצתו. נצרת עילית חיפשה את השוויון, ובדקה ה-84 נותרה ב-9 שחקנים אחרי שגם אלירן אלקיים הורחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הפועל פ"ת-הפועל חיפה 2:0

המשחק המרכזי של המחזור הקרוב, סידר מפגש בין שתי קבוצות שמאוד רוצות לעלות לליגה הראשונה, לשם הם מרגישות שייכות. המארחים הגיעו אחרי הפסד מפתיע מאוד בדקה התשעים בשבוע שעבר במכתש, שגרר אחריו מהומות בין המשטרה לאוהדיהם, שעסוקים בימים האחרונים בהגשת תלונות למח"ש. אבל פתח תקוה איכזבה את אוהדיה, ורשמה הפסד שני ברציפות, לאורחים מהצפון.

לירון וילנר הכניס כדור לליפניה, שבעט, אך אבי פרץ הדף. עדן בן בסט עט על המציאה וכבש מקרוב, וחיפה עלתה ל-0:1. בדקה ה-58 קרן לחיפה, הכדור הגיע לוילנר שדחק מקרוב, וזה 0:2 לאורחים.

האדומים שהגיעו כאנדרדוג, הצהירו עם ניצחון זה שהם לא מתכוונים לוותר על הכרטיס לליגת העל, וכדאי מאוד שקבוצות הליגה תדענה זאת. מאמנה, שלומי דורה, היה מאושר בסיום: "הפועל חיפה זו קבוצה עם הרבה נשמה ולב. ידענו שמתישהו זה יתפרץ החוצה. אני שמח שהיתה לנו הנחישות לבוא כך אחרי הפגרה". אורי מלמיליאן, מאמנה של הפועל פתח תקוה, דחה את הדיבורים על משבר: "אני חושב שבחצי השני לא נראינו טוב, חיפה שיחקו נכון. לא יודע מה קרה לשחקנים. יש מטרות בתחילת השנה, ושחקנים צריכים לעמוד בהן, הם לא צריכים להיות בלחץ. אנו צריכים להתחזק בשחקן או שניים שיביאו שינוי. שניים שיעמדו במתח ובלחץ, ויתנו מיכולתם האישית".

הפועל עכו-הכח עמידר ר"ג 1:0

הסגולים יצאו לדרך חדשה והנחילו לעכו הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים, בדרך לכיבוש הפיסגה בליגה הלאומית. כעת הכח מובילה בשתי נקודות על הפועל חיפה, שירדה למקום השני ובשלוש נקודות על הפועל באר שבע, שמדורגת שלישית.

במשך 86 דקות נראה היה ששתי הקבוצות ייפרדו בתיקו ללא שערים, שהיה יכול לשרת מצויין את המארחים. בסופו של דבר, וויליאם סוארז הברזילאי כבש את שער הניצחון ארבע דקות לסיום. עכו ירדה מתחת לקו האדום עם 15 נקודות, והיא רחוקה בשלוש נקודות מהפועל רמת גן שמעליה.

הפועל ר"ג-הפועל רעננה 0:1

מי היה מאמין? האדומים מרמת גן השיגו ניצחון שני ברציפות, ושוב על קבוצת צמרת. יותר נכון, קבוצה שיכלה להתמקם בראש הטבלה אם הייתה מנצחת במכתש. כעת הם טיפסו מעל לקו האדום ופתחו פער של שלוש נקודות מהפועל עכו, שנמצאת מתחתיו.

במכתש חיכו עד לתוספת הזמן של המשחק כדי לכבוש את השער הכל כך יקר ומי שעשה את זה היה שי רביבו, דקה בתוך תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully