וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו בית ספר לאלופה

10.1.2008 / 18:17

בליך רמת גן גברה 75:83 על הגימנסיה הריאלית בחצי הגמר של ביה"ס העל תיכוניים ותפגוש בגמר את עירוני ט' שניצחה 57:73 את היובל הרצליה

ליגת העל לבתי ספר תיכוניים הגיעה לשלב המאני טיים, ובשני משחקי חצי הגמר שנערכו היום (חמישי) קיבלנו כדורסל פיזי מאוד, ארבע קבוצות רעבות, אלופה שמצאה את דרכה החוצה, וקבוצה אחת שנראת פייבוריטית במיוחד. עירוני ט' גברה על היובל הרצליה, 57:73, כדי לפגוש את בליך רמת גן שהדיחה את האלופה, הגימנסיה הריאלית עם ניצחון 75:83, כדי לסדר גמר מרתק.

במשחק הראשון פגשה האלופה משנה שעברה, הגימנסיה הריאלית את הקבוצה הקשוחה של בליך רמת גן. במחצית הראשונה האלופה עוד שלטה במשחק והוליכה במחצית, 31:36, אבל אז בליך התעוררה, עלתה ליתרון, וריצה שלה ברבע הרביעי העלתה אותם ליתרון דו ספרתי, ומשם הגימנסיה הצליחה רק לצמק, בדרך להדחה כבר בחצי הגמר. את בליך הוביל אלפישר עם 23 נקודות, זיגדון הוסיף 21, ורוב קלע 15. לגימנסיה הריאלית: אלי 15, נסטרנקו 14, בן דור 13.

במשחק השני, עירוני ט', שנחשבה לדעת רבים לאחת המועמדות לזכות בתואר העונה הוכיחה מה היא שווה עם 57:73 על היובל הרצליה. ברבע הראשון הלחץ על כל המגרש של עירוני ט' היה גדול על היובל, שהרבתה לאבד כדורים. ברבע השני היא כבר הצליחה לעלות ליתרון, ועזרתו של מתן מרציאנו שכמעט ולא החטיא מחוץ לקשת, היתה במשחק. אך לעירוני ט' היה את כרמל בוכמן הענק, שנתן משחק נהדר מכל מקום במגרש, ואת איתן רוטנברג שהשתלט על המשחק, וברבע השלישי היא ברחה ליתרון 14, ממנו היובל כבר לא הצליחה לחזור.

איתן רוטנברג הוליך את קלעי עירוני ט' עם 22 נקודות, נועם לוי 17, עמרי הראל 11 וכרמל בוכמן סיים עם שורה סטטיסטית מרשימה של 10 נקודות, 22 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-6 חסימות. קלעו ליובל הרצליה: מתן מרציאנו 25, גיא לויצקי 11, תומר חממי 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully