וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה האבידה, יבוריאן אותר

יצחק סולומון

10.1.2008 / 19:43

בסכנין זעמו על החלוץ, שלא התייצב לאימון הקבוצה. לפנות ערב תפס אותו מאזן גנאים, שאמר: "יש לו בעיה אישית, ואני לא רוצה ללחוץ עליו"

בסכנין נשמו הערב לרווחה, לאחר שהצליחו ליצור קשר עם הבן האובד, החלוץ הארמני איליה יבוריאן, שעקבותיו הלכו היום לאיבוד, הוא לא הופיע לאימון הבוקר, ולא ענה במשך כל היום לטלפונים של ראשי הקבוצה.

היושב ראש, מאזן גנאים, נרגע לאחר ששוחח עם הכוכב שלו: "סוף סוף איתרנו אותו. הוא סיפר שנסע לחברה שלו בקריית שמונה. מה קרה שם אני לא יודע ואני לא יכול להיכנס לעניינים האישיים שלו. אני יודע שעכשיו הוא בדירה שלו בכרמיאל. הוא סיפר שיש לו בעיות אישיות, שהוא לא יכול ולא מעוניין לפרט אותן".

גנאים הוסיף ואמר: "יש לו בעיה אישית, ואני לא רוצה ללחוץ עליו. כבר מחר הוא יבוא לאימון, ובשבת הוא יהיה איתנו נגד בית"ר ירושלים. אני לא חושב שזה יכול לפגוע ביכולת שלו, כי מדובר בשחקן מקצוען שיודע לעשות הפרדה ולשים את הבעיות בצד. אנחנו כמועדון נעשה ככל יכולתנו כדי לעזור לו לפתור את הבעיה".

מוקדם יותר בסכנין היה לחץ גדול וגם כעס על החלוץ שלא הודיע אל היעדרותו. "לא נעבור לסדר על היעדרותו של איליה יבוריאן מהאימון", אמר מאמן הקבוצה, אלישע לוי, "אין לי מושג לאן הוא נעלם. חברי ההנהלה ניסו להשיג אותו בטלפון, אבל הוא היה כבוי. הוא לא אמר כלום ולא הודיע מראש. אנחנו רואים זאת בחומרה".

לוי, התייחס היום גם למשחק בשבת, בטדי, ללא קהל מול בית"ר ירושלים: "לשחק בלי קהל זה יהיה מוזר. נצטרך לדעת איך להתמודד עם זה. אני לא יודע איזו קבוצה תיפגע יותר מכך שהמשחק יתקיים מול יציעים ריקים".

בסיום האימון היום נערך דו קרב פנדלים בין השוער מאיר כהן לקשר חאלד חלאיילה. המנצח בקרב הפיקנטי היה הקפטן כהן, שגם זכה בבונוס: 12 בקבוקי קוקה קולה. יצוין כי בשבועיים האחרונים הפסיד מאור בוזגלו 3 פעמים למאיר כהן.

עדכון ראשון: 10.1 16:40
עדכון אחרון: 10.1 19:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully