וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון הפסידה להפועל גליל עליון 82:76

13.1.2008 / 21:31

הצהובים חזרו לטייל בליגת העל כשהביסו את מכבי ראשל"צ 65:91 יחד עם וויצ'יץ'. אם זה לא מספיק, בני השרון הפסידה לגליל

ניקולה וויצ'יץ' התעורר הערב (ראשון) מאחד הסיוטים הגדולים ביותר שלו ככדורסלן מקצועני. בחלומו, הוא נפצע והיה מושבת לכמה חודשים. חוץ מזה הקבוצה שלו נראתה כל כך רע, משהו שבכלל אי אפשר להסביר. אפילו בליגת העל שלנו היה לה קשה, והיא הידרדרה למקום השלישי.

איזה מזל שזה היה חלום, אמר לעצמו הקרואטי, שזכה לקבלת פנים חמימה בהיכל נוקיה, כשנכנס לשחק אחרי כחודשיים בגלל פציעה ועזר למכבי תל אביב להביס את מכבי ראשון לציון 65:91. כמו בימים הטובים, או שאולי זו מכבי תל אביב האמיתית - תקראו לזה איך שאתם רוצים. מבחינתו של וויצ'יץ', הקבוצה שלו נראית כמו קבוצת יורוליג לגיטימית, שמטיילת מול קבוצות ישראליות בינוניות. אם זה לא מספיק, בני השרון שהשתלטה בינתיים על המקום הראשון בליגת העל, הפסידה להפועל גליל עליון 82:76 ונראה שגם המקום הראשון יחזור אל הצהובים בקרוב.

עירוני רמת גן, הקבוצה האחרונה שניצחה, או יותר נכון השפילה את מכבי תל אביב - ממשיכה במסע ההצלחות שלה. הפעם היא הביסה את הפועל עפולה/גלבוע בעמק 77:99 וטיפסה לצמרת.

המחזור התשיעי, שסגר את הסיבוב הראשון בליגה, נפתח במוצאי שבת עם ניצחונה של אליצור אשקלון 97:98 בירושלים. הוא יושלם ביום שני במשחק בין הפועל חולון לעירוני נהריה.

בני השרון - גליל עליון 82:76

דני פרנקו רצה ניצחון ראשון כמאמנה של הפועל גליל עליון בליגת העל, וכבר בדקות הראשונות אפשר היה לחוש בשינוי שחל בקבוצה. יוגב אוחיון היה משוחרר יותר, מייק קמפבל היה מדוייק יותר וגילי מוסינזון נלחם כמו בימים הטובים ולא הירפה לרגע, גם בריבאונד. זה התחיל ב-1:7 לגליל, אבל המשיך עם התעוררות של טפירו ואיבי שהעלו את בני השרון ל-19:20 בסוף הרבע הראשון. האורחים מהגליל החזירו לעצמם את היתרון ברבע השני, שהיה רחוק מלהיות רבע של כדורסל איכותי, אבל אגרסיביות ומלחמה לא היה חסרים שם. בסופו של דבר, האורחים שניצלו את היעדרותו של קוקי בלצ'ר המושעה, ירדו להפסקה ביתרון 32:33.

בעוד שבני השרון הייתה תקועה על 4 נקודות כמעט 6 דקות ברבע השלישי, יוגב אוחיון ומייק קמפבל חזרו לשחק כדורסל איכותי והובילו את הגליל ליתרון שיא של 38:53. הצפוניים המשיכו להכות ללא רחמים וסיימו את הרבע השלישי ביתרון 45:59. בני השרון פתחה את הרבע האחרון עם 8 נקודות רצופות וחזרה למשחק, מה שהביא למאני-טיים מרתק ביותר, כשארז כץ הישווה בשלשה ל-65:65. קמפבל החזיר שלשה מהצד השני, אבל הסיום היה שייך למאיר טפירו, שהוביל את בני השרון לשיוויון 69:69 ולהארכה.

למרות שאיבדה את ארון ניקסון בחמש עבירות, הגליל ממש פרחה בהארכה, בעיקר בזכותם של גילי מוסינזון ויוגב אוחיון, שהובילו אותה ליתרון 73:77. מכאן בני השרון כבר לא הצליחה לחזור.

מאמן הפועל גליל עליון, דני פרנקו, אמר בסיום: "זה הלך קשה מאוד, אבל הגיע לנו לנצח. באנו מאוד מוכנים ולי באופן אישי הניצחון הזה מאוד חשוב. החבר'ה עובדים קשה מאוד מאז שהגעתי לקבוצה, והיא עדיין לא משחקת כמו שאני רוצה. הניצחון הזה נותן לשחקנים המון אמונה וביטחון. ניצחנו קבוצה מצויינת והחכמה היא להיות עקביים. אני אופטימי".

קלעו לבני השרון: איבי 23 נק', 17 ריבאונדים ו-4 חסימות, טפירו 19 ו-7 אסיסטים, ג'ייסון וויליאמס 16 ו-10 ריבאונדים, סיסה 7, כץ 6, פייג' 3, חנוכי 2.

קלעו לגליל עליון: קמפבל 24, מוסינזון 18 ו-11 ריבאונדים, לואיס 12, אוחיון 11, ניקסון 10, בראון 5, בן שימול 2.

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון 65:91

הצהובים כל כך רצו לחזור לימים בהם משחקי בית בליגה היו טיול קליל, ואין כמו ראשון לציון מהתחתית כדי להתחיל במסע הכל כך חשוב הזה. למזלם, זה בדיוק מה שקרה. שחקני ראשל"צ נראו כמו שחקני קט-סל מול בלותנטאל ופייזר, שהעלו את מכבי תל אביב ליתרון 0:12. בריאנט מרקסון השיג את הנקודות הראשונות למארחים אחרי 3:30 דק' בלבד, אבל זה לא גרם למכבי תל אביב לרחם בדרך ל-2:21 ובסופו של דבר 19:39 בסיום הרבע הראשון.


במכבי תל אביב חיפשו דרך לעניין את האוהדים, אז צביקה שרף העלה לפרקט את ניקולה וויצ'יץ', שהכניס אנרגיות חדשות להיכל ושלח את ליאור אליהו להאלי-הופ, שקבע 36:54 לצהובים, שמאוחר יותר ירדו להפסקה ביתרון של 18 נקודות. המשחק הזה הפך למעשה לגארבאג' טיים אחד גדול כבר מתחילתו, אז צביקה שרף ניצל את הזמן כדי לעשות ניסויים לקראת המשחק החשוב מול ציבונה זאגרב ביום חמישי ביורוליג. מהצד השני, עדי אזולאי ניסה לנצל את הזמן כדי להימנע מהשפלה פחות כואבת. זה לא ממש עזר לו.

ניקולה וויצ'יץ', ששיחק 12 דקות (2 נקודות ו-4 אסיסטים), אמר בסיום המשחק: "אני לא מרגיש 100 אחוז אבל אני מאוד שמח שצברתי דקות משחק ושיפרתי את הכושר. אני אמשיך להתאמן ונראה כמה אני אוכל לשחק נגד ציבונה". על התיפקוד תחת שרביטו של צביקה שרף אמר הקרואטי: "השינוי הוא גדול ואפשר להגיד שאנחנו יודעים מה המטרות שלנו. אנחנו הקבוצה הטובה בליגה ואנחנו צריכים להוכיח את זה בכל משחק. ההפסדים שהיו לנו פגעו בביטחון, אבל עכשיו יהיה בסדר".

המאמן צביקה שרף אמר בסיום: "התחלנו בדרך חדשה. אני רוצה ודורש מהשחקנים להגיע לכל משחק ב-150 אחוז, קודם כל הגנה. כעסתי קצת במחצית על שלשות שספגנו ברבע השני. יש לנו 12 שחקנים שיכולים להיות חשובים. היו לנו כמה משימות במשחק ועמדנו בהן. מחר נעשה אימון התאוששות והתחלה לקראת ציבונה. אין רגע דל וצריך להמשיך לעבוד קשה". על תפקודו של ניקולה וויצ'יץ' אמר שרף: "אי אפשר לשפוט אותו לפי משחק אחד וגם אסור לפגוע בו. זה היה טוב בשביל טבילת אש ראשונה".

קלעו למכבי ת"א: פייזר 13 ו-9 ריבאונדים, מוריס 12 ו-9 ריבאונדים, כספי 10, קאמינגס (6 אסיסטים), באטיסטה ושארפ 9 כל אחד, אליהו 8, הלפרין (5 אסיסטים) ובלותנטאל 7 כל אחד, ביינום 3, וויצ'יץ' וגארסיה 2 כל אחד.

קלעו לראשל"צ: בנקס 20, מנדז 17, קורץ 11, מרקסון 10, שמעונוביץ' 3 , שעשוע ובלסינגיים 2 כל אחד.

הפועל גלבוע/עפולה - עירוני רמת גן 99:77

למרות שזה נראה כמו עוד משחק במחזור הזה, זה היה קרב סופר חשוב לעתיד כל אחת משתי הקבוצות, ונראה שהאורחים מרמת גן היו היחידים שזכרו את זה. אחרת, קשה להסביר מה גרם לתצוגה הגנתית כל כך נוראית של עפולה/גלבוע במחצית הראשונה, שגרמה לעירוני רמת גן לסיים אותה ביתרון 37:60.

הבליץ של רמת גן נמשך גם ברבע השלישי, ונראה היה שכבר בתחילתו עפולה/גלבוע ויתרה על המשחק. הפער רק הלך וגדל והרבע נגמר ב-57:81 לאורחים, שטיילו גם ברבע האחרון בדרך לניצחון 77:99.

מאמן עירוני רמת גן רובי בלינקו אמר בסיום המשחק: "אנחנו רוצים להגיע ליציבות ולהראות רצף של משחקים, היום ניצחנו משחק ליגה שלישי רצוף. אני מקווה שנוכל לצאת עם ניצחון גם במשחק מול בני השרון".

קלעו לגלבוע: איבקווה 20 ו-10 ריבאונדים, הול 13, אוואג'ובי 12, ג'ונס 9, יבזורי 8, בן דוד 6.

קלעו לרמת גן: טולברט 23 ו-6 אסיסטים, יצחקי 15, קיובלר 13, כדיר ודייויס 10 כל אחד, ניר כהן וביזלי 6 כל אחד, קוחנסקי 3, ברנר 2, אבי כהן 1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully