וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה-ישראל-בלגיה

רגב גולדמן

10.1.2008 / 15:36

ליאור אסולין שרק חזר ממכלן יצא למבחנים בפ.צ. בריסל, הפועל תל אביב מקווה שהשחרור של טלקיסקי יגיע כדי שיוכל לשחק נגד כפ"ס

בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא בשבת (15:00 בלומפילד) במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. היום בצהריים ערכה הקבוצה אימון בבלומפילד, לראשונה השבוע, נטלו חלק באימון כל השחקנים של הקבוצה.

עידן סרור, ביברס נאתכו, דני בונדר ורמי דואני, שחקני הנבחרת האולימפית, השתתפו באימון לאחר שכל השבוע לא התאמנו עם הקבוצה. אלי גוטמן אמר לשחקנים באסיפת הקבוצה: "כל הקבוצה פה, וזה הזמן שלנו עכשיו לתת הכל, להתאמן חזק. אני רוצה שכל אחד ממכם יבין ששחקן מקצוען יודע שצריכה להיות המשכיות לתוצאה טובה, ואני מצפה ממכם להמשכיות גם בשבת".

גליל בן שאנן יפתח בשער הקבוצה, במקומו של וינסנט אניימה שנמצא עם נבחרתו במחנה אימונים. שוערה של קבוצת הנוער, אריאל טליאס, יהיה שוערה השני של הקבוצה ויכלל בסגל למשחק נגד כפר סבא.

בהפועל תל אביב נשמו היום בצהריים לרווחה לאחר ששחרורו של דימטאר טלקיסקי הגיע למועדון. אמש כאמור הגיע רק הטופס של אלין טופוזאקוב, ובהנהלת הקבוצה נלחצו והחלו בשיחות עם ראשי לבסקי סופיה, שהבטיחו לפקסס למועדון את הטופס השני היום. השניים יירשמו בהתאחדות לכדורגל ויוכלו ליטול חלק במשחק בשבת.

גבריאל דוס סנטוס, בלמה הברזילאי של הקבוצה שנפצע וסבל מקרע ברצועה בברכו, יחזור לאימונים מלאים בעוד כשישה שבועות. השחקן, שממשיך להגיע לטיפולי פיזיותרפייה במתחם 'חודורוב' ונמצא במעקב של הצוות הרפואי של המועדון, חתם על טופס הקפאה.

שני שחקני הקבוצה, יקיר לוסקי וקובי סוויסה קיבלו היום הודעה רישמית לפיה הם משוחררים מהקבוצה, ורשאיים לנהל מו"מ עם מועדון אחר. השניים ימשיכו בינתיים להתאמן תחת הדרכתו של אלי גוטמן, וככל הנראה יעברו בשבוע הבא לעירוני ראשל"צ, מהליגה הלאומית.

סוויסה הגיע להפועל תל אביב בקיץ, לאחר ששיחק מספר שנים בעירוני ראשל"צ. השבוע הגיעו נציגים של ראשון לציון למתחם 'חודורוב' ודנו באפשרות להשאיל את השחקנים עד לתום העונה. מחר תערוך הקבוצה אימון מסכם בשעה 11:00. הנהלת הקבוצה מצפה לכ-9,000 צופים במשחק בשבת, ובמועדון החליטו להוזיל שוב את המחירים, כפי שהיו בשבוע שעבר.

הבוקר המריא ליאור אסולין, חלוצה המושעה של הפועל תל אביב לבלגיה, למבחנים בקבוצת פ.צ בריסל. החלוץ, שכבר למעלה משבועיים מתאמן לבדו, הושהה לאחר שהתחצף למאמן הכושר של הפועל תל אביב, רון ציבלין, ולאחר שורה ארוכה של עבירות משמעת.

אסולין המריא לשלושה ימים לבלגיה, בתיווכו של אייל לחמן, ששידך בין הצדדים. מקורביו של החלוץ אמרו היום: "ליאור אומנם אמר בעבר כי אין לו בעיה לשבת ביציע ולא לשחק, אבל הוא מאוד רוצה לעבור לקבוצה אחרת, וכרגע זה נראה רציני מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully