וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוקבק של קרלס פויול

10.1.2008 / 14:18

קפטן בארסה כועס על התקשורת: "לא מכובד לכתוב שרייקרד זרק את רונאלדיניו ודקו, הם פצועים", רוברטו קרלוס רוצה לחזור לנבחרת

טלנובלת היחסים בין מאמן בארסה פרנק רייקארד, רונאלדיניו ודקו, ממשיכה לפרנס את התקשורת המקומית, ובכל העולם. את קרלס פויול זה מעצבן. קפטן בארסה נכנס בעיתונאים אחרי התיקו 1:1 עם סביליה בשמינית גמר הגביע. "זה חוסר כבוד שלכם לכתוב שרייקרד זרק את רונאלדיניו ודקו מהמסע לסביליה. הם פצועים, דיברתי איתם ולא רק שאני מאמין להם, אני גם אעשה הכל כדי שהם יחזרו לשחק כמה שיותר מהר".

כאילו לא מספיקות לבארסה הצרות בבית, גם במדריד כבר לא ממש סופרים את הקטלונים. "בארסה איבדה את התשוקה שלה", אמר מיצ'ל סאלגדו, מגינה של ריאל מדריד, בראיון לתחנת רדיו בספרד. "אני חושב שהם שבעים לאחר האליפויות בספרד ואליפות אירופה, שהם לקחו בשנים האחרונות. ברצלונה הלכה צעד אחורה השנה, זה נראה כאילו הם עייפים מלנצח". סלגאדו שאיבד את מקומו בהרכב לסרחיו ראמוס עדיין לא הרים ידיים. "אני מתאמן חזק כדי להוכיח לשוסטר שיש לי מקום בהרכב. האופי שלי הוא של אחד שאף פעם לא מוותר. ההבדל בין שוסטר לקאפלו, היא שהשנה אנחנו במגמה יותר התקפית".

הכל טוב

רוד ואן ניסטלרוי מבסוט. ההולנדי מאוד מרוצה מהארכת החוזה שלו בריאל מדריד עד 2010. ואן ניסטלרוי שיהיה בן 34 בעוד שנתיים, אמר לאתר הרשמי של ריאל. "אני אוהב את המועדון הזה ואת פילוסופית המשחק שלו. אני הולך ליהנות מכל יום בריאל, וחש גאווה להיות שייך למועדון כזה. כל מה שנותר לי זה לשחק טוב, ולהבקיע כמה שיותר גולים. אנחנו מובילים את הטבלה בספרד, והגענו לשמינית גמר ליגת האלופות. המטרה שלנו היא להישאר בעניינים בכל החזיתות".

עוד בספרד: רונלד קומאן מאמנה של ולנסיה, רוצה את מוחמד סיסוקו מליברפול. גם יובנטוס מעוניינת בקשר שלא מוצא את מקומו באנפילד. סיסוקו כבר שיחק בולנסיה ב-2003 וזכה איתה באליפות ספרד, בגביע אופ"א, ובסופר קאפ האירופי. "אני יודע שההעברה שלו יכולה להיות דבר מסובך", אמר קומאן, "אבל הוא בדיוק השחקן שאנחנו צריכים ונעשה הכל כדי להביא אותו".

תשמע דונגה

רוברטו קרלוס רוצה לחזור לנבחרת ברזיל. מגינה השמאלי בן ה-34 של פנרבחצ'ה דיבר עם כלי התקשורת בברזיל, ואמר שהוא הולך לדבר עם דונגה ולבקש לחזור לסגל. "אני מרגיש שאני בקטע הכי טוב בקריירה שלי", אמר קרלוס שיהיה בן 37 באליפות העולם ב-2010 בדרום אפריקה. "זה לא חשוב לי להיות בהרכב, רק להיות שייך לסגל ולעזור כמה שיותר".

קרלוס שפרש אחרי המונדיאל ב-2006, היה אחד מאלה שספג את הביקורות הקשות ביותר בתקשורת אחרי המונדיאל בגרמניה, בו הודחה אלופת העולם מ-2002 על ידי צרפת ברבע הגמר. "שיחקתי 132 משחקים בנבחרת שבהם הפסדנו בסך הכל 16 פעמים. אני חושב שהביקורת עלינו הייתה מוגזמת ואפילו גסה אחרי המונדיאל", אמר קרלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully