וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים וחולון ייפגשו בחצי גמר גביע המדינה

שגיא ניר

10.1.2008 / 13:00

מחזיקת הגביע תפגוש את העולה החדשה עם הזכרונות מהמשחק שפוצץ במלחה. בחצי הגמר השני תפגוש מכבי ת"א את גלבוע/עפולה

ברני ארדוב

צילום וידאו: זוהר ראובני

הגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה נערכה היום (חמישי) במלון קרלטון בתל אביב, ובסיומה נקבע כי הפועל חולון תפגוש את הפועל ירושלים, ומכבי תל אביב את הפועל גלבוע/עפולה. ערב חצאי הגמר יתקיים בארבעה בפברואר ביד אליהו, ומשחק הגמר יהיה שלושה ימים לאחר מכן.

על פי תקנון איגוד הכדורסל מפגש בין האלופה מכבי תל אביב למחזיקת הגביע הפועל ירושלים לא היה יכול להתקיים לפני הגמר, למרות שההגרלה הראשונית זימנה להן מפגש זו מול זו.

המשחק בין מכבי תל אביב להפועל גלבוע/עפולה יהיה זה שיפתח את ערב חצי הגמר, ולאחריו יעלו לפרקט הפועל ירושלים והפועל חולון, כשברקע תעמוד כמובן פרשת זריקת החזיז במשחק בין שתי הקבוצות לפני כחודשיים במלחה, בו נפצע המאבטח יואב גליצנשטיין.

דן שמיר, מאמן הפועל ירושלים, אמר לאחר ההגרלה: "ברור שהמשחק שלנו יהיה המשחק המרכזי. שיחקנו פעם אחת העונה מול חולון וזה היה משחק מדהים, אחד הטובים שנראו בליגה שלנו בשנים האחרונות. אני מקווה שמחנות האוהדים יתנהגו כשורה".

אבנר יאור לא התרגש מההגרלה שזימנה לגלבוע/עפולה את מכבי תל אביב: "אנחנו שמחים להיות במעמד, ומקווים שנצליח להביא כמה שיותר אוהדים שיחוו איתנו את החוויה".

יושב ראש האיגוד, ירמי אולמרט ניסה להסביר את שיטת ההגרלה שמנעה מפגש בין שתי הגדולות כבר בחצי הגמר: "לא אסתיר שיש מימד כלכלי במערכת השיקולים, ואנחנו רוצים שכמה שיותר קהל יגיע לגמר. אבל הספורט צריך לנצח, והליגה הוכיחה שיש הרבה תוצאות בלתי צפויות".

מאמן הפועל חולון, מיקי דורסמן, הגיב לדברי אולמרט: "אמנם צריך לתת עדיפות למכבי ולקבוצות שמשתתפות באירופה, כי הן מובילות את הכדורסל, אבל צריך לתת לכל הקבוצות אפשרות להגיע למעמדים הגבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully