וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "תרמתי לבית"ר יותר מקורנפיין"

10.1.2008 / 12:24

מנכ”ל האלופה איציק קורנפיין ניפק סיבה למה היא מקופחת על ידי ההתאחדות לכדורגל. ”אבן עזרא אמר לי: ’או אני או בית”ר’”, מה שחימם את היו”ר: ”במצבים שהם היו בבעיה, דאגנו להם”

המלחמה בין האלופה והקבוצה העשירה בישראל, בית"ר ירושלים, להתאחדות לכדורגל, נמשכת במלוא הקצב. כזכור, אמש (רביעי) הערעור בעניין משחק הרדיוס של המוליכה מול בני סכנין, פוצץ כבר בשלביו הראשונים. עימות קולני בין יו"ר הקבוצה, אלי ארזי, לבין הדיין יהושוע גלברד הביא לסיומו מוקדם מהצפוי, מה שמשאיר את עונש הרדיוס בשבת על כנו, והאלופה תארח ללא קהל את בני סכנין.

מנכ"ל בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין לתוכנית 'עושים ספורט' בגלי צה"ל ואמר: "לא נתנו ליו"ר שלנו בכלל להגיב. אם היינו יודעים שכך יהיה לא היינו מגיעים לערעור. אני חושב שאם רוצים לנהל מערכת יחסים תקינה, אז היינו צריכים להשמיע את הדעה שלנו.

"התחושה היא כי הרוח המנשבת מההתאחדות היא שרוצים לפגוע בבית"ר. התובע אבן עזרא אמר לי: 'או שאני לא אהיה פה או שבית"ר לא תהיה פה. לא אתן לכם להמשיך כך'. אז אמרתי לו: 'אתה לא תהיה פה, כי בית"ר תמשיך להתקיים'. הבעלים של הכח עמידר רמת גן נמרוד ורד היה לידי והוא עד.

"יכול להיות שמי שעומד בראש מערכת בית"ר, אלי ארזי, הוא לא 'יס-מן' של אבי לוזון. אולי בהתאחדות מעדיפים אנשים שאין להם כוח. הם רוצים שאנשים יפעלו לפי ההנחיות שמוריד אבי לוזון ויתיישרו לפיהם".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון הגיב לדבריו של קורנפיין ואמר: "אני תרמתי יותר מקורנפיין לבית"ר. בהרבה מצבים שבית"ר הייתה בבעיה, אני דאגתי להם, הרבה יותר ממה שקורנפיין יודע. ארזי וכל בית"ר החליטו לסמן אותנו כאנשים רעים בסיפור, אבל אין לנו שום עניין, אלא רק שהכדורגל יהיה נקי מאלימות וגזענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully