וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשירר טוב כפרשן

10.1.2008 / 11:54

אלן שירר לא מעוניין להיות המנג'ר הבא של ניוקאסל. מקורביו אומרים שהוא מרוצה מאוד מהעבודה כפרשן בבי.בי.סי. בתכנית "משחק היום"

אלן שירר, חלוצה של ניוקאסל וקפטן נבחרת אנגליה בעבר, לא ממש מתלהב מלהיות המנג'ר הבא של הקבוצה. על פי מקורביו, הרבה יותר מתאים לו להישאר פרשן בתוכנית "משחק היום" בבי.בי.סי., יחד עם המגיש גארי ליניקר ואיאן רייט הפרשן הנוסף.

סוכניות ההימורים שהעמידו את הארי רנדאפ, מנג'ר פורטסמות', כבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לרשת את אלרדייס, חזרו בהם לאחר שעוזרו לשעבר בווסטהאם, פרנק למפרד האב, אמר. "רדנאפ לא קיבל הצעה מניוקאסל, וגם אם יקבל אני לא בטוח שירצה לעזוב את החוף הדרומי (פורטסמות')".

ובאין מינוי כמובן שרשימת השמות, בין אם הם מועמדים או לא, מתנפחת. כך מצא את עצמו ז'וזה מוריניו, המועמד הנצחי, גם ברשימה הזו, לצד מועמדים סדרתיים אחרים כמו יורגן קלינסמן ומרצ'לו ליפי. גם סטיב מקלארן ומרטין יול בתמונה.

בינתיים, בשבת ידריך את הקבוצה נייג'ל פרסון, עוזר המאמן. המשימה שלו היא כנראה הכי קשה שאפשר למצוא, מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. פרגוסון מאמן את יונייטד כבר 22 שנה, בזמן הזה החליפה ניוקאסל עשרה מנג'רים. האחרון ברשימה, סם אלרדייס, דווקא דיבר במסיבת העיתונאים האחרונה שלו כמנג'ר ניוקאסל, על הזמן הקצר שנותנים כיום למנג'רים בליגה. כמה שעות אחר כך, גם הוא פוטר.

עם מאמן קבוע או לא, ניוקאסל מנסה להתחזק בחלון ההעברות. על פי ה"סאן" הציעה ניוקאסל לארסנל 5.5 מליון ליש"ט עבור לאסנה דיירה, קשרה הצרפתי הבינלאומי. דיירה שלא רואה הרכב אצל ונגר, כבר אמר לא פעם שהוא מעוניין לעזוב, למרות שהמנג'ר הצרפתי המליץ לו להישאר ולהלחם על מקומו בהרכב.

בין המועדונים ההסכם כנראה סגור, רק דיארה עדיין צריך להסכים לחוזה של ארבע שנים עם משכורת של 35000 ליש"ט לשבוע. ההתלבטות של דיארה היא בעקבות ההתעניינות של טוטנהאם, אליה הוא מעדיף לעבור. חואנדה ראמוס, מאמן התרנגולים, בונה על דיארה כקשר ההגנתי המרכזי שלו. אלא שארסנל מעדיפה להעביר את הקשר לניוקאסל מאשר לטוטנהאם, איתה היא צריכה לשחק בחצי גמר גביע הליגה בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully