וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מולנגה על סף פיצוץ

10.1.2008 / 10:41

נבחרת זמביה וקבוצתו של החלוץ שאמור להגיע למכבי פ"ת מעכבות הגעתו. זוארץ הודיע לסוכנו שיגיע עד ה-15 בינואר, או שהעסקה מבוטלת

עסקת העברתו של החלוץ קליפורד מולנגה, שנכלל בסגל נבחרת זמביה, עומדת על סף פיצוץ. אמש (רביעי) היה אמור השחקן להגיע לבדיקות רפואיות, אולם קבוצתו הדרום אפריקאית מעכבת הגעתו למכבי פתח תקוה.

לאחר שבפתח תקוה הבינו שהוא עשוי להגיע רק לאחר אליפות אפריקה, כלומר כנראה, בתחילת חודש פברואר, התקשר יו"ר המועדון משה זוארץ לסוכנו של השחקן, לקבוצת האם שלו ולהתאחדות לכדורגל והודיע כי אם החלוץ לא יגיע עד ל-15 לחודש ינואר, קרי יום שלישי הבא, העסקה מבוטלת.

בפתח תקוה מתאמן הבלם אביב חדד, שעשוי לסכם בקבוצה בתחילת השבוע הבא. הקשר הסלובקי מריאן טומצ'ק ממשיך להתאמן והחלטה לגביו צפויה להתקבל היום, לאחר האימון המסכם, לקראת משחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה.

שחקני הקבוצה יצפו הערב בקלטת וידאו של יריבתם. המאמן עופר פביאן אמר לקראת משחק החוץ: "מדובר בקבוצה ביתית מובהקת, מחכה לנו משחק מאוד קשה. אנח ובמקום הרביעי והם בחמישי, ולשתי הקבוצות מספר נקודות זהה, כך שמדובר במשחק צמרת לכל דבר".

על השאלה האם הקבוצה שואפת להיצמד למוליכה, בית"ר ירושלים, ענה המאמן: "כרגע המקום הראשון נראה רחוק מאוד, אבל השאיפה שלנו היא להתברג כמה שיותר גבוה בטבלה. המקום השני, ממנו אנחנו מרוחקים נקודה אחת בלבד, בהחלט נראה ריאלי".

המגן הימני אסמעיל עאמר בספק למשחק. רק הערב, לאחר האימון המסכם, יוחלט האם לכלול אותו בהרכב. אם עאמר ייעדר, נאור פסר ימשיך לקבל קרדיט. מוראד מגמאדוב סובל ממתיחה, אך הוא צפוי לפתוח בהרכב. גם לגביו, ההחלטה תתקבל רק לאחר האימון המסכם הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully