וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם נשארת טוטנהאם

10.1.2008 / 0:03

משחק מצוין של הספרס לא הספיק כדי להשיג בדרבי מול ארסנל במסגרת חצי גמר גביע הליגה יותר מ-1:1. ג'נאס כבש לתרנגולים, וולקוט לתותחנים

אצטדיון האמיריות אירח היום את הדרבי הלונדוני הגדול באמת במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה. ארסנל וטוטנהאם הציגו משחק מעורר השראה מול קהל קולני במיוחד ביחס למגרש בו נערך המשחק. ארסן ונגר, שכבר הרגיל את אוהדיו לשילוב הצעירים ושחקני המשנה במשחקי המפעל המשיך עם תיאו וולקוט ודנילסון בקישור, ניקולאס בנדטנר בחוד ולוקאס פביאנסקי בשער. מן העבר השני הפתיע חואנדה ראמוס כשהדיח מבין הקורות את פול רובינסון והציב שם את ראדק צ'רני.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לבן אדם אחד, קוראים לו דימיטאר ברבאטוב. הבולגרי חזר להיות, בדיוק כמו בעונה שעברה, החלוץ המדובר ביותר של הפרמיירליג. הערב באמיריות, מול היריבה הגדולה ביותר, הוא הראה למה. מספר תשע בלבן הציג עוד משחק שיא, אחרי הרביעייה בשבוע שעבר מול רדינג, וללא ספק היה המצטיין. בדקה ה-37 הוא שלח את רובי קין במסירה מבריקה, והאחרון מצא את ג'רמיין ג'נאס שכבש בקלות את ה-0:1 של הספרס.

אדוארדו דה סילבה, גם הוא בכושר מצוין בשבועות האחרונים, הביא לאיזון, כשהחליף את רובין ואן פרסי. היכולת של הקרואטי לא הספיקה לתותחנים כדי לכבוש את השוויון עד הדקה ה-80, אז כבש וולקוט, בעזרת רגלו של מגן טוטנהאם יאנג פיו לי, את אחד משעריו המוזרים בקריירה. טוטנהאם שוב יכולה להרגיש לוזרית, אחרי שהחמיצה ניצחון חוץ על היריבה השנואה, הרבה בגלל החמצות חוזרות ונשנות של ג'רמיין דפו וסטיד מאלברנק. בכל זאת, משחק מצוין של החניכים של חואנדה ראמוס, שאולי ישפר את מצב רוחם לקראת היציאה מהדשדוש בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully