וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: פתיחה ברגל ימין

אתר SHOOTER

9.1.2008 / 23:21

נבחרת הכדוריד של ישראל ניצחה 21:26 את איי פארו במשחק הראשון במוקדמות אליפות העולם. סמולר הצטיין, פומרנץ כיכב והורחק

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הערב (רביעי) את מוקדמות אליפות העולם במשחק חוץ מול איי פארו. בשביעייה הישראלית פתחו אבישי סמולר, איציק חליפי, גל אברהם, אמיר לנגליב, דן מירקוס וליאוניד דורשנקו בשער.

לפני המשחק התייחס מאמן הנבחרת, שלמה הופמן, לחשיבותו: "יש מתח בקרב השחקנים ואני מקווה שזה מתח בריא. הם יודעים את חשיבות המשחק ומתרכזים רק בו". הופמן גם התייחס לחסרונו של מרכז הנבחרת מהפועל ראשל"צ, גיל יעקב, ששעות ספורות לפני הטיסה הודיע שאינו מגיע למשחק: "העניין עם גיל ייבדק לעומק כשאחזור לארץ, אבל זה משהו שלא נעבור עליו בשתיקה".

איי פארו נחשבת לנבחרת פחות טובה מישראל, אבל דווקא הכחולים לבנים פתחו בהיסוס, כשבדקה ה- 18 הובילו רק 7:8. אחרי כעשר דקות השתלטה ישראל על המשחק ועלתה ל- 7:13. את המחצית סיימה הנבחרת ביתרון של שבעה שערים, 8:15.

בדקה ה- 40, במחצית השנייה, עלתה ישראל ל- 11:19, שמרה על היתרון ושמונה דקות אחר כך (דקה 48) הובילה 14:21. בדקה ה- 52 צמצמה איי פארו את יתרונם של האורחים ל- 17:23, מיד לאחר שחן בירנבאום, פיבוט הנבחרת, קיבל כרטיס אדום, אבל הנבחרת הלוחמת של ישראל לא נתנה למשחק לחמוק לה מהידיים, וסיימה עם ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך בקמפיין, 21:26.

הבקיעו לישראל: אבישי סמולר - 6, חן פומרנץ - 5, תום מטלון, איציק חליפי ודן מירקוס - 3 כ"א, אמיר לנגליב ויואב נאמן - 2 כ"א, שיר טוראל וגל אברהם - 1 כ"א.

מאמן הנבחרת, שלמה הופמן ששיתף במהלך המשחק את כל הסגל, היה מרוצה מאוד בסיום: "התחלנו את המשחק עם איבודי כדור אבל מהר מאוד התאפסנו על עצמנו. מה שחשוב הוא שניצחנו במשחק הראשון בחוץ, ועכשיו נבוא בכל הכח כדי לנצח את שני משחקי הבית. אני מאוד מרוצה מהשחקנים, שלחמו והתעקשו והראו שהם נבחרת חזקה".

ישראל תארח את איי פארו בשבת, ה- 12 בינואר, בשעה 17:45 באולם מטרו ווסט ברעננה. אבעה ימים אחר כך תארח את ישראל את נבחרת סרביה החזקה למשחק החשוב ביותר בקמפיין (17:45). הכניסה לשני המשחקים חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully