וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפל שערים בדרך לקמפ נואו

9.1.2008 / 23:01

קשר סביליה השווה ל-1:1, לאחר שער היתרון של הנרי וברצלונה במשחק הראשון של שמינית גמר הגביע. בטיס-ולנסיה 2:1, רקראטיבו-ויאריאל 0:1

מפעל הגביע הספרדי, המכונה גם "גביע המלך", כבר מזמן אינו נחשב לאחד מהתארים "הסקסיים" במדינה, אולי לנוכח העובדה הזו, נפתחת ההזדמנות לקבוצות הדרג השני והשלישי לזכות בתואר בליגה של שתיים או שלוש קבוצות. הערב (רביעי) נערך סבב המשחקים הראשון של שמינית גמר הגביע. מחר יושלמו המשחקים, כשאתלטיקו מדריד תארח את ויאדוליד ומאיורקה תארח את ריאל מדריד.

סביליה - ברצלונה 1:1

מאבק בין שתיים מהגדולות בספרד, שהיה יכול בקלות להיחשב גם למשחק הגמר. סביליה עשתה הרבה צרות לבארסה בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה ניצחה אותה גם בליגה וגם בגמר הסופר קאפ האירופאי. סביליה מחזיקת הגביע, קבוצת גביעים טיפוסית שזכתה פעמיים רצוף בגביע אופ"א.

רייקארד וחימנז, שני המאמנים, פתחו עם הרכביהם החזקים ביותר כשבבארסה חסרים הפצועים דקו, רונאלדיניו וכמובן ליאו מסי. האורחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-23, בזכות שער של תיירי הנרי, השישי שלו מאז פתיחת העונה. דייגו קאפל, קשרה השמאלי הנהדר של המארחת, השווה את התוצאה בדקה ה-43 והבטיח משחק גומלין מרתק בקמפ נואו.

בטיס - ולנסיה 2:1

רונאלד קומאן, לאחר סערת השחרורים שיצר בתקופה האחרונה, ישמח לסיים את העונה עם גביע ביד. משחק כפול מול הסביליאנית המוכה אמור להסתיים בשלום, בטח לאחר הניצחון במשחק החוץ, בזכות צמד של חואקין בדקה הרביעית ובדקה ה-11. מריאנו פאבונה צימק עבור הירוקים לבנים. סוף כל סוף חדשות טובות עבור קומאן והעטלפים, שיחזרו הביתה עם יתרון משמעותי לקראת רבע הגמר. ליאנדרו סומוזה הורחק מבטיס בדקה ה-68, ועוד קודם, בדקה ה-52, הורחק שחקן ולנסיה
חאבייר אריזמנדי.

רקראטיבו - ויאריאל 0:1

מרטין קסרס הארגנטינאי הפתיע, כבר בדקה השנייה, את הצוללת הצהובה של מנואל פלגריני, שהופיעה בהרכב מלא למשחק. יתרון קל למדורגת 14 בטבלה לקראת הגומלין, אבל לא סוף הסיפור עבור ויאריאל.

סראגוסה - ראסינג סנטאנדר 1:1

משחק מצוין שמביא את אחת מהמפתיעות של העונה, סנטאנדר למצב טוב לקראת ההכרעה באצטדיונה ה"סרדינרו". ריקרדו אוליביירה העלה ראשון את המארחת על הלוח בדקה ה-21, אך וינסנט גאריי השווה בדקה ה-75.

חטאפה - לבנטה 0:3

הקבוצה המשתפרת של מיכאל לאודרופ קיבלה את ההגרלה הקלה ביותר ויכולה גם להיות בטוחה לקראת השלב הבא. חואן אלבין כבש ראשון עבור הקבוצה הקטנה של מדריד בדקה ה-35. פרנסיסקו קאסקרו הצטרף לחגיגה בדקה ה-73 ופבלו הרננדז קינח עם השלישי בדקה ה-79.

אתלטיק בילבאו - אספניול 1:1

ג'ונתן סוריאנו הרים את אוהדי קבוצתו לשמיים עם היתרון בדקה ה-68, אך מרקל סוסאטה הצעיר הגיב בשער משלו בדקה ה-78 והשאיר את הכל פתוח עד לגומלין בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully