וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בינתיים הם במקום הראשון

9.1.2008 / 22:37

ריטאס וילנה ניצחה את אריס 69:72 וכבשה את פסגת בית ב', מילאנו הפסידה לציבונה. ספאחיה וטאו נוצחו בסיינה, אך נותרו במקום השני

חמישה משחקים נערכו היום (רביעי) במחזור ה-11 ביורוליג, ובמרכזם ריטאס וילנה גברה בתום משחק צמוד 69:72 על אריס סלוניקי בחוץ ועלתה לראשות בית ב', הבית של מכבי תל אביב. במשחק נוסף באותו בית מילאנו ספגה עוד הפסד, הפעם 72:63 לציבונה זאגרב.

נוון ספאחיה וטאו ויטוריה שנלחמים על המקום השני בבית א', איבדו הזדמנות להתרחק מסיינה כשהפסידו 83:71 וינסו לשפר את המאזן בשלושת המשחקים האחרונים של השלב המוקדם. בבית ג' פנרבחצ'ה/ אולקר ניצחה את רואן 68:81 ורומא התעללה בבאמברג 59:73.

בית ב'

אריס סלוניקי - ריטאס וילנה 72:69

זה היה צמוד, אבל הסתיים בניצחון מספר תשע העונה של הליטאים, שהתמקמו לפחות זמנית בראשות הבית. אחרי שאריס הייתה הדומיננטית ברוב שלבי המשחק, ריטאס וילנה לקחה את העניינים בידיים, כשגם 19 נקודות של ג'רמייה מאסיי לצד 7 ריבאונדים, לא ממש הספיקו. ברייסי רייט סיים עם 14 נקודות. קנאן באיירמוביץ' הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, וגם יום בינוני של הוליס פרייס (14 נקודות ב-35 דקות) הספיק לניצחון.

מילאנו - ציבונה זאגרב 72:63

האיטלקים שלא מרשימים בליגה ונמצאים רק במקום העשירי המשיכו לא להרשים גם ביורוליג וסיימו עוד משחק בהפסד, הרביעי ברציפות. מילאנו שהידרדרה למאזן של 9:2 הביאה לשיפור מצבה של ציבונה, שלה יש הזדמנות טובה להגיע לטופ-16. כריס וורן סיים משחק מצוין עם 27 נקודות (5 מ-8 ל-3) ועשרה ריבאונדים לציבונה, שהייתה חסרה את סם הוסקין, לארי איוסו הוסיף 16. בצד המפסיד דושאן ווקוצ'ביץ' סיים עם 18 נקודות, ודנילו גלינארי קלע 12.

בית א'

סיינה - טאו ויטוריה 71:83

הניצחון הגדול של סיינה קירב אותה עוד צעד לעבר המקום השני, עליו היא תילחם כנראה עד סיום הסיבוב הראשון ביורוליג עם טאו של נוון ספאחיה. השתיים יעפילו רשמית לטופ-16 במידה וז'לגיריס תנצח בחמישי את אולימפיה לובליאנה.

חמישה שחקנים סיימו בסיינה בדאבל-פיגר, כאשר הוביל אותם טרל מקנטייר עם 20 נקודות, שבעה אסיסטים ושבע חטיפות. גם רומיין סאטו היה דומיננטי בשורות המנצחים עם 15 נקודות. אצל ספאחיה עושה רושם שהקבוצה מסתמכת על שני שחקנים עיקריים, כשהיתר הלכו לאיבוד. איגור ראקוצ'ביץ' (23) וטיאגו ספליטר (19) לא הצליחו לשנות הרבה את התוצאה, אחרי שהמחצית הראשונה עוד הייתה צמודה.

בית ג'

פנרבחצ'ה/ אולקר - רואן 68:81

הקבוצה הטורקית ידעה היטב שיש לה הזדמנות נפלאה לשפר את המאזן שלה לקראת סיום שלב הבתים, ולא ממש ספרה את היריבה שעמדה מולה. וויל סולומון מיודענו היה גדול על הצרפתים וסיים עם 19 נקודות. כבר ברבע הראשון פנרבחצ'ה/ אולקר הייתה דומיננטית ודרסה את רואן עם 28 נקודות לעומת 13, מה שהעיד על מה שיתפתח בהמשך. גם מארק סליירס לא הושיע את רואן, ו-20 נקודות שלו נשכחו למול היכולת החלשה של חבריו.

באמברג - רומא 73:59

האיטלקים ניצלו את המשחק מול הקבוצה החלשה בבית, שהשיגה ניצחון אחד בלבד ב-11 משחקים, כדי לשפר את המאזן, תוך כדי התקווה שלהם כי פרטיזן בלגרד תפסיד בחמישי מול ריאל מדריד. אראזם לורבק הצטיין עם 16 נקודות לרומא לצד שישה ריבאונדים, ולמרות שליטה של באמברג מתחת לסל, הם לא היוו יריב משמעותי לאורך כל המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully